jij mag het afschuwelijk vinden, maar ik zie daar toch een aantal design stoelen en bank (onder een gedateerd kleed) staan (maar hoofdzakelijk jaren 70 stijl)quote:Op maandag 11 april 2011 09:11 schreef RoaRRR het volgende:
Oh en foto's via Funda.
Let niet op de afschuwelijke inrichting.
Uit mijn schildersberoep zeg ik:quote:- Ik lees hier en daar dat er direct gestuct kan worden op glasvezelbehang?
Ben wel nieuwsgierig naar de mening van de vakman.quote:Met betrekking tot het behang gaan we even overleggen met de oom om te vragen wat zijn ervaringen zijn.Ook kunnen we dan eens goed bekijken wat voor behang het is. Moet het eraf dan is dat een mooie klus voor alle vrienden die willen komen helpen
Zo snel ik wat weet zal ik het hier delen.quote:Op woensdag 27 april 2011 22:45 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Ben wel nieuwsgierig naar de mening van de vakman.
Wil je het laten weten wat ie te melden heeft over het stuccen over glasvezelbehang?
Daar heb je veel geluk mee, met een normaal plafond achter de schroten.quote:Voorzichtig de eerste schroten van het plafond gehaald om te kijken wat er onder zit. Gelukkig geen verassingen en het betonplafond waar we op gehoopt hadden.
Heb je de douchewand al gekocht? Ik neem aan dat je een inloopdouche gaat maken zoals op de foto. Heb je al gekeken naar deze vouwdeuren van Huppe? Op het plaatje hangen ze boven een douchebak maar gaan dus prima bij een inloopdouche. Je kunt ze dubbelvouwen en tegen je muur aanzetten zodat je veel loop overhebt wanneer je niet staat te douchen. Ze zijn er in 80, 90 en 100 cm breed.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:21 schreef RoaRRR het volgende:
Intussen ook eindelijke een douchewand gevonden die we én mooi vinden én niet te groot is.
Probleem is dat de badkamer niet heel groot is en daardoor de glazenwand niet te breed mag worden ivm de instapruimte.
De volgende wand is het geworden. Mede omdat het muurprofiel bij deze een stuk smaller is dan bij andere en hij behandelt is met een anti-kalk laag. Hij zal dus naast de wastafel geplaatst worden.
[ afbeelding ]
Hieronder nog 2 foto's van de wanden in de woonkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de kraan al zit zou dat kunnen. Ik ben bezig met een nieuwe badkamer voor in m'n nieuwe huisje en wil daar deze deuren in omdat de ruimte heel klein is. Badkamer wordt volledig nieuw gelegd dus kraan kan uit het midden of in de hoek zodat de deur dubbel kan en de vloer kan goed aflopend gelegd worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:46 schreef RoaRRR het volgende:
Zou ook een oplossing kunnen zijn maar ik ben bang dat de wand tegen de kraan gaat aankomen als ik hem vouw.
Daarbij met een vaste wand kan ik de onderkant afkitten welke meteen ervoor zorgt dat het water aan de goede kant blijft. Met een vouwdeur ben ik bang dat dit lastiger wordt.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik de scharnieren in het midden niet zo mooi vind
Nee ze zijn juist voor een inloopdouches naar wat ik begrepen heb. En met een aflopende vloer bedoel ik gewoon minimaal niet-waterpas in het douchegedeelte zoals eigenlijk bij iedere badkamer met inloopdouche (zo duidelijker??)quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef RoaRRR het volgende:
Maar als de vloer aflopend is dan krijg je dit toch nooit gecompenseerd met een rubberstrip? Volgens mij zijn ze meer bedoelt voor douchbakken ( al dan niet verzonken in de vloer ) dan voor een aflopende tegelvloer.
zitten je tegels nou versprongen op de muren?quote:
Is dat lastig om te doen ofzo?quote:
Klopt het nu dat er in de rechterwand, bovenin een extra voeg zit, dus hebben ze daar geen hele tegel gesneden?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:13 schreef RoaRRR het volgende:
foto update![]()
De badkamer is klaar
[ afbeelding ]
Duidelijk, toch had ik al direct een koof mee genomen. Gewoon zo klein mogelijk maar dan helemaal langs de wand. Dus ook boven de douche. Hierin hadden enkele van de spotjes geplaatst kunnen worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef RoaRRR het volgende:
We zijn nog aan het twijfelen of we er een koofje omheen maken of niet. Ben alleen bang dat een koof erom heen nog lelijker is dan die buis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |