Duct Tapequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Kut vergeet de EN tussen katers en anti-kater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dode?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Duct Tape
Werkt prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
George Bensonquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
Wat een herrie wordt hier allemaal aangedragen, niet te geloven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wou net schrijven dat ik aan jullie geen ene reet heb, maar toen kwam Joac to save the day.
Kut Vevo.quote:
Haringhappen, waren niet zo lekker. Van Smits Vis dat proefde je meteen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
En daar is ie:
[ afbeelding ]
Ben je nu al klaar met kernafvallen Betyar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door JoaC op 08-03-2011 23:05:36 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Was idd vragen om moeilijkhedenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef JoaC het volgende:
Dit topic heeft mooie billen en decolletés nodig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Haringhappen, waren niet zo lekker. Van Smits Vis dat proefde je meteen.
Know by now vind ik zo'n mooie van hem. Net als de live versie van You are in my system.quote:
Ik vind 'Best of both worlds' het beste bij POL passenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Know by now vind ik zo'n mooie van hem. Net als de live versie van You are in my system.
Goed je tanden poetsen met die vismuil van jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten handjes boven de lakens en:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
He, ik had hem niet achter een spoiler geknald
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed je tanden poetsen met die vismuil van je
Trek net nog een Jupiler openquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, laatste biertje, dan moet ik echt nokken.
Heineken.quote:
Wat betreft de mooie billen had ik al gezegd dat ik geen foto's van mij ga posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef JoaC het volgende:
Dit topic heeft mooie billen en decolletés nodig.
Ik vrees het, ik zit aan een Grolsch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ben ik de enige hier die op zijn tijd een Palmpje drinkt?
Mn ma is sinds kort fan van Depeche Modequote:
Ja, ik doe het namelijk regelmatigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik drink ook Palm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
terechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mn ma is sinds kort fan van Depeche Mode
Depeche Mode schopt dan ook kont.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan loopt ze maar 30 jaar achter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Familietrekje héquote:
Je pa heeft net de Beatles ontdekt?quote:
Ik moet die docu over China ook nog kijken trouwens. Ik moet wel weten waar ik later mijn kinderen adopteer he.quote:
Alsof China dan nog kinderen naar zo'n achterstandsgebied als het verdeelde Europa wil laten adopterenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik moet die docu over China ook nog kijken trouwens. Ik moet wel weten waar ik later mijn kinderen adopteer he.
Ik vind Chinezen over het algemeen erg lelijk.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:19 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik moet die docu over China ook nog kijken trouwens. Ik moet wel weten waar ik later mijn kinderen adopteer he.
Beetje aparte lui inderdaad. Ben er geweest btw.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Chinezen over het algemeen erg lelijk.....
Maakt niet uit. Ze werken hard, en in de huishouding droomt elke ouder van zo'n kind.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind Chinezen over het algemeen erg lelijk.....
Die was meer van de Stones enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je pa heeft net de Beatles ontdekt?
Je wilt gewoon een slaafje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ze werken hard, en in de huishouding droomt elke ouder van zo'n kind.
Nee, een goede opvoeding gevenquote:
Teken van goede smaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:15 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat noemt men tegenwoordig een personal assistent.quote:
Dat ja. Pap zorgt dat kind alles kan, kind helpt pap mee.quote:
Zou er nog wel een keer heen willen maar krijg mijn vriendin niet mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje aparte lui inderdaad. Ben er geweest btw.
Is wel de moeite waard. Vooral de Chinese Muur is aardig om te bezoeken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou er nog wel een keer heen willen maar krijg mijn vriendin niet mee.
Ik wou de Berlijnse muur bezoeken, kwam ik daar, was ie weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is wel de moeite waard. Vooral de Chinese Muur is aardig om te bezoeken.
Dat lijkt me wel iets voor jou, conservatief afrikaans despootquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:27 schreef mlg het volgende:
Volgend jaar naar Kenia op vakantie. Ik heb het niet verzonnen, maar misschien kan ik daar wel ambiëren naar het Afrikaanse presidentschap.
quote:
Nou, wacht maar, ik weet wel wat mensen gelukkig maakt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel iets voor jou, conservatief afrikaans despoot
Ik ken nog wel een zoon van Ghadaffi die dat ministerie graag zou runnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:30 schreef mlg het volgende:
[..]
Nou, wacht maar, ik weet wel wat mensen gelukkig maakt.
Conservatief wordt het zeker niet. Ik zal er voor zorgen dat er een ministerie van feest en plezier komt.
Maakt niet uit, je bent er geweest daar gaat het om. Je moet zoveel mogelijk van de wereld zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens ben ik niet zo welgesteld dat ik effe een reisje naar China uit mn mouw schud, ik kon lekker glatis die kant op.
Je hoort mij ook niet klagen. Als het aan mij ligt, ga ik nog naar tal van landen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent er geweest daar gaat het om. Je moet zoveel mogelijk van de wereld zien.
Lapland?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet klagen. Als het aan mij ligt, ga ik nog naar tal van landen.
Hoe zei je dat?quote:
Bijvoorbeeld. Nils Holgerson ging toch naar Lapland?quote:
In Westmalle op het terras als half-half, half dubbel, half trippel met abdijkaas gecombindeerd met abdijmosterdquote:
Gaat bij P&W over de bonus van de topman van RBS. Kutbedrijf heb er een tijdje wat klussen voor gedaan.quote:
Klootzak, dat soort verhalen bezorgen mij een harde plassertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Westmalle op het terras als half-half, half dubbel, half trippel met abdijkaas gecombindeerd met abdijmosterd![]()
![]()
Hou op ik krijg trek in barfood...bitterballen enzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
In Westmalle op het terras als half-half, half dubbel, half trippel met abdijkaas gecombindeerd met abdijmosterd![]()
![]()
Ah, the Royal Bank of Scotland?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat bij P&W over de bonus van de topman van RBS. Kutbedrijf heb er een tijdje wat klussen voor gedaan.
Verder echt een kansloos gat dat Westmalle, Oosmalle is leuker. Maar ze maken er fijn bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Klootzak, dat soort verhalen bezorgen mij een harde plassert
Wat voor klusjes moet je voor dat soort figuren doen dan?quote:
Iets met een knuppel en langsgaan bij mensen...nee, ik werkte mee met een aantal IT projecten voor RBS en ABN tijdens de splitsing. Technisch gebied.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat voor klusjes moet je voor dat soort figuren doen dan?
Oei, dat gaat boven mijn pet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Iets met een knuppel en langsgaan bij mensen...nee, ik werkte mee met een aantal IT projecten voor RBS en ABN tijdens de splitsing. Technisch gebied.
Ja hoe gaat het in Libië?quote:Op woensdag 9 maart 2011 00:28 schreef Zeeland het volgende:
Ik hoop dat Kadhaffi nog iets gaat zeggen!
Je bent zelf geëmancipeerdquote:Op woensdag 9 maart 2011 01:26 schreef Picchia het volgende:
Wat een grappige term is emancipatie eigenlijk. Gaat de NAVO binnenkort Libië emanciperen?
Sindsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:21 schreef JoaC het volgende:
[..]
Sinds*RIL*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:
Begint er op te lijken.. Wil dat meisje redden ja..quote:
Fred 'the shred' Goodwin? (Gevallen) baas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Gaat bij P&W over de bonus van de topman van RBS. Kutbedrijf heb er een tijdje wat klussen voor gedaan.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Fred 'the shred' Goodwin? (Gevallen) baas.
Ik mis het shitbrixtopic van vroegerquote:
Ok, ga maar los dan..quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:54 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik mis het shitbrixtopic van vroeger
Toen waren er ook nieuwe
Je bent WEER wakker?? Tisser?quote:
Ik werk nachtdiensten in de haven, moet over twee uurtjes naar mijn werk.quote:
Los ze eerst allemaal opquote:
Beetje vroeg wakker dan he??quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik werk nachtdiensten in de haven, moet over twee uurtjes naar mijn werk.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 02:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kijk altijd eerst een film voordat ik moet werken.
Dan is het goed toch??quote:
Breek jij je hoofdje daar maar niet over, doe ik welquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel, moet jij morgen niet werken?
Is het leuk werk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Breek jij je hoofdje daar maar niet over, doe ik wel
Zou ik iets doen wat ik NIET leuk vind??quote:
Ja, zo'n type ben jij denk ik wel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ik iets doen wat ik NIET leuk vind??
Nee, maar was niet voor hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 03:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vanwaar die edit? Je schreef toch niets stouts?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, we moeten het inderdaad nog even geheim houden vind ik.
quote:
Ik mis vast iets, is laatquote:
En in Australië?quote:
Laat en in Nieuw-Zeeland nog laterquote:
12 uur verschil he nu??quote:Op woensdag 9 maart 2011 03:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat en in Nieuw-Zeeland nog later
Klopt die poep past beter bij NWS. Hoewel het ook prima in een centraal PvdA topic kan of in een PS 2011 topic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:43 schreef eriksd het volgende:
Ik heb maar even een NWS topic geopend, hier lag hij toch binnen een minuut weer dicht.
Politici op willen sluiten... Goed plan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef Voorschrift het volgende:
Elatik, dat die nog niet in het cachot zit, goor wijf.
Tja, ik heb zo'n hekel aan dat mensquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
KLB, was trouwens beter geweest gezien je post.
Ze is geen politica, maar een ordinaire straatcharlatan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Politici op willen sluiten... Goed plan.
Dat blijkt inderdaad. Je pH daalt onder het nulpuntquote:
Het komt niet vaak voor dat ik echt een hekel aan iemand heb. Maar indien wel, dan is het ook meteen heel ergquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat blijkt inderdaad. Je pH daalt onder het nulpunt
In NWS krijg je gegarandeerd een inhoudelelijke top-discussie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:43 schreef eriksd het volgende:
Ik heb maar even een NWS topic geopend, hier lag hij toch binnen een minuut weer dicht.
Als je daar gelukkig van wordt moet je het vooral doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor dat ik echt een hekel aan iemand heb. Maar indien wel, dan is het ook meteen heel erg
Excuus daarvoor. Ik ben niet zo van energie verspillen aan boosheid, maar soms moet het
Valt mee, zo vaak kom ik er ook weer niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In NWS krijg je gegarandeerd een inhoudelelijke top-discussie.
Dit gaat overigens ook wel een tikkeltje te ver natuurlijk.quote:Op de campagneposters van de jongerenorganisatie stond de tekst: Asri roept iedereen op 2 maart te gaan stemmen. Toekomst of terug naar 1939. Daarbij werd een gebalde vuist afgebeeld. Stem of sterf, staat in het bijgevoegde persbericht
Houden zo. Waardeloos subforum dat helemaal kapot gemodereerd wordt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Valt mee, zo vaak kom ik er ook weer niet.
Understatement-dag?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit gaat overigens ook wel een tikkeltje te ver natuurlijk.
De echte vrienden zitten dan ook in POL natuurlijk, wij kunnen discussies op het scherpst van de snede voeren zonder moderatie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Houden zo. Waardeloos subforum dat helemaal kapot gemodereerd wordt.
Ach, niet zo huilen. Du_ke verwijderd enkel berichten van verkapte neo-nazi's als Berlitz. De onzin van Voice-Over, Holograph en Zienswijze laat hij gewoon staan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De echte vrienden zitten dan ook in POL natuurlijk, wij kunnen discussies op het scherpst van de snede voeren zonder moderatie.
Vandaar dat du_ke ook mod is hier.
Maar we mogen niet eens Fatima bashen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, niet zo huilen. Du_ke verwijderd enkel berichten van verkapte neo-nazi's als Berlitz. De onzin van Voice-Over, Holograph en Zienswijze laat hij gewoon staan.
Van mij wel hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar we mogen niet eens Fatima bashen.
Hah, kan ik toch nog de hippie tijd meemaken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit gaat overigens ook wel een tikkeltje te ver natuurlijk.
quote:4 Ineke van Gent
Haar kapsel is een ironisch protest tegen nucleaire explosies. Zwaargewicht in de Tweede Kamer. Pakt altijd de lunch van Tofik Dibi af. Heeft verstand van dingen, maar niemand weet eigenlijk waarvan precies. Zou het goed doen in de hoofdrol van de filmbiografie van Ton Elias.
Mooie omschrijving.quote:
Nu al?quote:
Ik wil ook!quote:
Werkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:37 schreef Voorschrift het volgende:
Nog een week werken, en dan weer in het vliegtuig voor nog meer werken, en dan weer terug voor meer werk, en dan uiteraard weer werken tot de volgende kans om ergens anders weer te werken.
Alles voor geld, de hond wil het nog niet vreten, maar ach.quote:
Ik heb om de week een dag vrijquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Nog een week werken en dan weer een dag vrij
Nee, ik heb echt pas volgende week een dagje vrij. Ik moet dit weekend namelijk ook klussenquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb om de week een dag vrij
Vrijdag weer
Dat is toch leuk?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt pas volgende week een dagje vrij. Ik moet dit weekend namelijk ook klussen
Omdat ik veel waarde hecht aan mijn vrije weekendquote:
Verwelkomen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
Wees maar niet bang Koos, wij willen je best verwelkomen, soort van, af en toe, als 't echt moet.
Dan moet je dus juist niet gaan klussen in je vrije weekend hè?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik veel waarde hecht aan mijn vrije weekend
Nou, zo'n beetje alles. Volg het nieuws eens man.quote:
Bedoel je niet Rosenthal?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou, zo'n beetje alles. Volg het nieuws eens man.
Die ook uiteraard. Dat is ook zo'n flapdrol. Maar nee, nu gaat het echt om Hillen:quote:
Oh dat, daar kon hij toch niets aan doen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die ook uiteraard. Dat is ook zo'n flapdrol. Maar nee, nu gaat het echt om Hillen:
Hillen in verlegenheid
Jouw VVD-vrienden in de TK plaatsen anders wel vraagtekens bij het functioneren van Hillen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat, daar kon hij toch niets aan doen?
Het is van z'n voorgangers, en verzwegen door bestuurshebbers en militairen. Als dat al reden moet zijn om ontslag of opstappen dan is straks het hele kabinet weg.
Nee, ik reken het hem niet kwalijk.
Dat mag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw VVD-vrienden in de TK plaatsen anders wel vraagtekens bij het functioneren van Hillen.
Begin van het einde.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat mag.
Ik heb ook wel vraagtekens bij het functioneren van Hillen en Rosenthal, maar ik vraag niet om hun aftreden.
Doe niet zo mal.quote:
Toegegeven; het is wishfull thinking, maar tochquote:
Het is inderdaad een kneuzenkabinet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
Hillen en Rosenthal, ook wel bekend als het duo Inefficiënt en Onbekwaam.
Ach we zullen zien, je kan nooit een goede Nederlandse minister van Defensie zijn, want we hebben nou eenmaal geen Defensie waar je goed mee voor de dag kan komen. Zo simpel is het, het enige wat je te zien krijgt zijn flutmandaten en de rest gebeurt in het geheim.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven; het is wishfull thinking, maar toch
Ja maar wel steen en been klagen wanneer een minister van Defensie of minister van Buitenlandse Zaken geen vuist kan maken tegen het buitenland.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:00 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig he? Daarom houd ik ook zo van ons geweldige land. We moeten niks weten van oorlog en wapentuig.
Wie klaagt er steen en been?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wel steen en been klagen wanneer een minister van Defensie of minister van Buitenlandse Zaken geen vuist kan maken tegen het buitenland.
Idioten.
Net of je die dame in Iran had gered door met je vuisten te zwaaien. Nee, slimme diplomatie was de sleutel tot succes. Verder gaat het beroerde functioneren van Hillen niet over zijn opstelling jegens het buitenland.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar wel steen en been klagen wanneer een minister van Defensie of minister van Buitenlandse Zaken geen vuist kan maken tegen het buitenland.
Idioten.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie klaagt er steen en been?
Ow ja, de Telegraaf en haar lezers
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kneuzenkabinet.
Ja, schaar je jezelf dus ook bij die groep?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
Jij wilt dat land en die vrouwen kapot-bombarderen? Ja, daar hebben ze echt lekker veel aan. Voordeel is wel dat ze niet worden besneden omdat ze dood zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef Voorschrift het volgende:
Gister ook de Nederlandse oplossing tegen vrouwenbesnijdenis in het buitenland: "We geven een flyer, waar op staat dat het in Nederland(!) niet mag."
Oooooooooooooooh, ja daar zullen ze wat mee doen inderdaad, een boze flyer met leuke kleurtjes en een statement van de GGD.x 1.000.000.
Slimme diplomatie werkt alleen als je beiden wat stokken achter de deur hebt. Waarom zou Iran in godsnaam naar Nederland luisteren? We boycotten ze al kapot, militair gezien kunnen we niks, we zijn afhankelijk van olie en hun doorvoerlijnen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of je die dame in Iran had gered door met je vuisten te zwaaien. Nee, slimme diplomatie was de sleutel tot succes. Verder gaat het beroerde functioneren van Hillen niet over zijn opstelling jegens het buitenland.
Had ook niet echt verwacht dat Rosenthal succes zou boeken, maar zijn reactie was natuurlijk te laat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Slimme diplomatie werkt alleen als je beiden wat stokken achter de deur hebt. Waarom zou Iran in godsnaam naar Nederland luisteren? We boycotten ze al kapot, militair gezien kunnen we niks, we zijn afhankelijk van olie en hun doorvoerlijnen.
En dan maar klagen dat Rosenthal geen indruk maakt.. no shit Sherlock.
Nee natuurlijk niet, maar flyers uitdelen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt dat land en die vrouwen kapot-bombarderen? Ja, daar hebben ze echt lekker veel aan. Voordeel is wel dat ze niet worden besneden omdat ze dood zijn.
Hij had de brief inderdaad eerder op de bus moeten doen, en Nederland eerder moeten inlichten dat die vrouw toch wel de kogel kreeg. Klaar, iedereen blij, hopsakee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had ook niet echt verwacht dat Rosenthal succes zou boeken, maar zijn reactie was natuurlijk te laat.
Wat is jouw oplossing?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, maar flyers uitdelen?
Flyers uitdelen in goddomme landen als Somalie? Met een leuk stukje tekst over Nederlands recht en hoe wij omgaan met vrouwen in Nederland? Met de handtekening van de directeur van de GGD?
Ooh veeg me op zo slecht.
Nee, wat betreft Rosenthal heb je ongelijk, van Hillen weet ik niet. Ik mag Rosenthal ook niet zo qua persoonlijkheid, maar hij is vast wel een kundig diplomaat. Het probleem is alleen dat jij hem slechts beoordeeld op jouw visie, maar wellicht heb jij een nogal bekrompen visie, wie weet. Je zult als web developer absoluut niet de kunde hebben om diplomaten te beoordelen. Maar troost je, ik bezit ook niet de absolute kunde om een diplomaat te beoordelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
Die is er niet, want we kunnen ons onmogelijk bemoeien met gezinszaken in het buitenland. Ofwel, lekker negeren en ook geen geld aan verspillen met domme folders waar niemand op zit te wachten. Hier in Nederland bij wijze van spreken de doodstraf zetten op die walgelijke praktijken, maar daarbuiten kunnen we er simpelweg niks aan doen.quote:
Jij hebt niet de kunde om hem te beoordelen, maar je weet wel dat hij kundig is?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Nee, wat betreft Rosenthal heb je ongelijk, van Hillen weet ik niet. Ik mag Rosenthal ook niet zo qua persoonlijkheid, maar hij is vast wel een kundig diplomaat. Het probleem is alleen dat jij hem slechts beoordeeld op jouw visie, maar wellicht heb jij een nogal bekrompen visie, wie weet. Je zult als web developer absoluut niet de kunde hebben om diplomaten te beoordelen. Maar troost je, ik bezit ook niet de absolute kunde om een diplomaat te beoordelen.
Staat dat er? Ik zei toch duidelijk dat hij 'vast een goed diplomaat is'. Daarnaast is het nogal voorbarig om politici te beoordelen alvorens ze überhaupt geregeerd hebben.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Jij hebt niet de kunde om hem te beoordelen, maar je weet wel dat hij kundig is?
Nee, je schreef dat Rosenthal vast een kundig diplomaat is, terwijl je even later vermeldt dat jij dat niet kunt beoordelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:28 schreef mlg het volgende:
[..]
Staat dat er? Ik zei toch duidelijk dat hij 'vast een goed diplomaat is'. Daarnaast is het nogal voorbarig om politici te beoordelen alvorens ze überhaupt geregeerd hebben.
Ja, dat ik denk dat hij een kundig diplomaat is. Ik denk niet dat een onkundig persoon hoogleraar wordt op de Erasmus Universiteit en een Orde van Oranje-Nassau onderscheiding krijgt. Ik denk dat zijn kwalificaties meer vertellen over zijn bekwaamheid, dan een web developer die qua visie haaks staat op die van Rosenthal.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je schreef dat Rosenthal vast een kundig diplomaat is, terwijl je even later vermeldt dat jij dat niet kunt beoordelen.
Rosenthal heeft juist helemaal geen diplomatieke achtergrond. Is nooit ambassadeur geweest, heeft zelfs nooit als ambtenaar voor BuZa gewerkt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, je schreef dat Rosenthal vast een kundig diplomaat is, terwijl je even later vermeldt dat jij dat niet kunt beoordelen.
Plus het feit dat hij geen specialist is/was in Internationale Betrekkingenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal heeft juist helemaal geen diplomatieke achtergrond. Is nooit ambassadeur geweest, heeft zelfs nooit als ambtenaar voor BuZa gewerkt...
Gelukkig hangen van het succes van jouw scannerinstallatie geen mensenlevens af.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben mijn scanner aan het installeren, maar ik ben daar even competent in als Rosenthal als minister.
Vergeleken met Vogelaar, Cramer, Plasterk en Ter Horst scoort Uri zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Zeeland het volgende:
Ik ben mijn scanner aan het installeren, maar ik ben daar even competent in als Rosenthal als minister.
Men neemt de meestal niet bijgeleverde USB printerkabel, die steekt men in de printer en in de computer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef Zeeland het volgende:
Het blijft lastig hè, niet keer op keer naar anderen te wijzen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vergeleken met Vogelaar, Cramer, Plasterk en Ter Horst scoort Uri zo slecht nog niet.
Het probleem was dat ik de CD niet kon vinden, maar het is me gelukt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Men neemt de meestal niet bijgeleverde USB printerkabel, die steekt men in de printer en in de computer.
I learned from the best, I learned from Stef Blok.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:49 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Het blijft lastig hè, niet keer op keer naar anderen te wijzen?
Idioot van D66, lachzak en saaie meeloper.quote:
Gerard Schouw, was hiervoor EK-lid, en ontbreekt aan charismaquote:
Zoekt de computer niet zelf naar het besturingsprogramma zowel in je pc als online? Hier wel namelijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:52 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Het probleem was dat ik de CD niet kon vinden, maar het is me gelukt.
D66 lid he.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gerard Schouw, was hiervoor EK-lid, en ontbreekt aan charisma
Dat laatste was me al opgevallen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef JoaC het volgende:
[..]
Gerard Schouw, was hiervoor EK-lid, en ontbreekt aan charisma
Nee, ik heb er een CD voor.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Zoekt de computer niet zelf naar het besturingsprogramma zowel in je pc als online? Hier wel namelijk.
Dat valt nog te bezien.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Gelukkig hangen van het succes van jouw scannerinstallatie geen mensenlevens af.
Toch wel een paar duidelijke missers in de ministerkeuze inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:54 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel een paar duidelijke missers in de ministerkeuze inderdaad.
Qua missers is Rosenthal anders al aardig bezig, zelfs PvdA'ers schrikken ervanquote:
Zo'n valse start goedmaken zal nog een grote uitdaging worden.quote:
Het zou meerzeggend zijn als VVD-ers ervan schrikkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:50 schreef JoaC het volgende:
[..]
Qua missers is Rosenthal anders al aardig bezig, zelfs PvdA'ers schrikken ervan
Een half jaar verre van voldoende tijdspanne?quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef Reya het volgende:
Het zouden inderdaad ook niet mijn eerste keuzes zijn geweest, maar ook hierbij geldt dat krap een half jaar nog verre van voldoende een tijdsspanne is om over te oordelen. Een Hillen zou ik wel eens duidelijk maken dat het wellicht verstandig is om wat minder tijd te investeren in het geven van interviews aan NRC/Handelsblad, en wat meer tijd te steken in het grondig hervormen van Defensie (wat me een bijzonder lastige taak lijkt).
Een beetje visie op de toekomst van defensie ontwikkelen zou geen kwaad kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:54 schreef Reya het volgende:
Het zouden inderdaad ook niet mijn eerste keuzes zijn geweest, maar ook hierbij geldt dat krap een half jaar nog verre van voldoende een tijdsspanne is om over te oordelen. Een Hillen zou ik wel eens duidelijk maken dat het wellicht verstandig is om wat minder tijd te investeren in het geven van interviews aan NRC/Handelsblad, en wat meer tijd te steken in het grondig hervormen van Defensie (wat me een bijzonder lastige taak lijkt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |