Duct Tapequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef betyar het volgende:
Kut vergeet de EN tussen katers en anti-kater.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dode?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Duct Tape
Werkt prima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
George Bensonquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
Wat een herrie wordt hier allemaal aangedragen, niet te geloven.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:59 schreef KoosVogels het volgende:
Wou net schrijven dat ik aan jullie geen ene reet heb, maar toen kwam Joac to save the day.
Kut Vevo.quote:
Haringhappen, waren niet zo lekker. Van Smits Vis dat proefde je meteen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef remlof het volgende:
En daar is ie:
[ afbeelding ]
Ben je nu al klaar met kernafvallen Betyar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door JoaC op 08-03-2011 23:05:36 ]Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Was idd vragen om moeilijkhedenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef JoaC het volgende:
Dit topic heeft mooie billen en decolletés nodig.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Haringhappen, waren niet zo lekker. Van Smits Vis dat proefde je meteen.
Know by now vind ik zo'n mooie van hem. Net als de live versie van You are in my system.quote:
Ik vind 'Best of both worlds' het beste bij POL passenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Know by now vind ik zo'n mooie van hem. Net als de live versie van You are in my system.
Goed je tanden poetsen met die vismuil van jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:09 schreef betyar het volgende:
Mensen wel te rusten handjes boven de lakens en:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ontken allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef eriksd het volgende:
He, ik had hem niet achter een spoiler geknald
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed je tanden poetsen met die vismuil van je
Trek net nog een Jupiler openquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:11 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, laatste biertje, dan moet ik echt nokken.
Heineken.quote:
Wat betreft de mooie billen had ik al gezegd dat ik geen foto's van mij ga posten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef JoaC het volgende:
Dit topic heeft mooie billen en decolletés nodig.
Ik vrees het, ik zit aan een Grolsch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Ben ik de enige hier die op zijn tijd een Palmpje drinkt?
Mn ma is sinds kort fan van Depeche Modequote:
Ja, ik doe het namelijk regelmatigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Nee, ik drink ook Palm.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:14 schreef eriksd het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |