goed voor de stemmersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Wel lullig dat Karim er geen ene fuck aan gehad heeft, terwijl hij het eigenlijk geraden had
*klik*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef hierb100 het volgende:
Er zijn nieuwe updates. Klik hier om ze weer te geven
Laura had de hint al naar Mo en Karim gegeven dat ze nog een week moesten wachten...quote:
Ze is verreweg de populairste vrouw in het huis: [Poll] Wie is nu je favoriet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heeft ze wel wat te melden dan? Volgens de meeste fokkers is ze zo saai als de neten.
Ik vind haar wel leuk, eigenlijk. Om te zien.
Helemaal niet, ik heb 't live gezien. Ze verklappen 't nu aan Servio, die drukt en krijgt 't geld.quote:
Nee hoe ze Guido in beeld brengenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb 't live gezien. Ze verklappen 't nu aan Servio, die drukt en krijgt 't geld.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
guido naait karim nu?
die wilde toch volgende week drukken?
hoho wij zien bin laden niet onstream, wie weet was dat wel een padvinder waarvan bush en de zijnen een terrorist hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef versabommie het volgende:
Wat verneuken ze de werkelijkheid![]()
Volgens mij maakt Alphons van Bin Laden nog een padvinder
psies! Karim verneuktquote:
Maar Laura wilde niet nog een week wachten, dan moet ze nog een week klef doen met Guido.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
guido naait karim nu?
die wilde toch volgende week drukken?
Dat zou die wel willen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Laura wilde het niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Niets is wat het lijkt in HHDG, je weet tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
true.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.
Ze heeft persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
SofiaWat een verrotte persoonlijkheid heeft zij zeg.
Dat lijkt me niet raarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Terecht toch. Het spel is geheimen raden, wordt er zo een geheim "verteld".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze kijken gelijk allemaal verkankerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |