Top!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik gooi mijn OP hier wel ff bij.
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Oeh, een topic van de leukste TS ever.... daar moet ik in gepost hebben
Of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?
Het is zo saai als zij eruit gaat, ze wil zelf alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop ook op Sofia....sjeesss die is echt...nah niet veel
BeeQueen !quote:
Ik kon niet meer posten in de jouwe, dus het lijkt me dat ik het wel doorhadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?
iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Sofia wil zelf weg. Ik hoop dat het lukt.
Nou mooi toch. Ik denk overigens niet dat ze uit zichzelf gaat...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zo saai als zij eruit gaat, ze wil zelf al.
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Sofia wil zelf weg. Ik hoop dat het lukt.
en die raakt meteen geïsoleerd, dat is mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....
Die heeft haar er gisteren zo'n beetje uit zitten pratenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....
Mwahh opzouten, ik denk dat sommige dames al best gefrustreerd zijn als ze stemmen krijgen. Die meiden wil ik niet missen daar kan ik me lekker aan ergerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
haha idd zag er echt heerlijk uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een romig gebakje met frambozen erop in beeld... ziet er heel![]()
![]()
uit, maar is wel masterchef
Love you too, and Leandra.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een romig gebakje met frambozen erop in beeld... ziet er heel![]()
![]()
uit, maar is wel masterchef
Voorfilmpje !!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en die raakt meteen geïsoleerd, dat is mooi.
psies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een recap naar gister, er begint zowaar lijn in te komen.
Alweer? Waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef Mylene het volgende:
Geheim Laura Guido wordt toch overgeslagen?
nee komt zo als't goed is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef Mylene het volgende:
Geheim Laura Guido wordt toch overgeslagen?
Ik gleed zomaar uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Nee maar ook wat ze over Guido laten zien .. dat klopt niet helemaal he, boefjes!quote:
Coach !quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef soyChantal het volgende:
ik irriteer me aan de krullen van bart, ze zitten niet goed
Dat maakt dit programma zo slecht.quote:
Haha wat grappig ik zag 't ook en werd ff helemaal "gek". Zag er zó heerlijk uit, kon niet stil blijven ondanks dat ik in mn eentje zit hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef soyChantal het volgende:
[..]
haha idd zag er echt heerlijk uit!
Die mag iid wel een nek verkleining krijgenquote:
Dat maakt dan weer niets uit. Als de lijn maar klopt.quote:
SST = faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Bart heeft 'per ongeluk' op de shuffle knop gedrukt...
Ja maar dat vind ik dan op zich best nog wel even slim om er bij te laten zien, bij dat G&L verhaal.quote:
oh, okee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef FaceTime het volgende:
[..]
Elke eerste zijn van Bart bij elke uitzending.
Was dat op de streams wel te zien dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die woede van Guido slecht in beeld gebracht...ja kritiek op het programma mag niet hè
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Was dat op de streams wel te zien dan?
nou iddquote:
Ligt eraan welke jas je aan hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Begint steeds meer op TBO te lijken
behoorlijk jahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Was dat op de streams wel te zien dan?
Het is lady's night nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb niets tegen Serviers, enkele van mijn beste zijn Serviërs maar die Servio mag naar huis wat mij betreft.
Jahwel, komt nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Maar niemand heeft dus kunnen gokken op het geheim van Guido?
Of hebben ze nog niet door dat ze daar ook nog op mogen drukken?
dat komt nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Tof ja, want Laura verwacht 't nu niet.quote:
of ze werkt bij de NSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef Dr_Greene het volgende:
Mo zet Laura op het verkeerde spoor...
...dus toch hoogbegaafd?
Daar heeft Servio op gedrukt. Ze lopen wat achter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Welke van de 3?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef Gert het volgende:
Kan iemand dat wijf neerhoeken met dat achterlijke gegil?
Of is dat te streng?
Uit dr dak, in dr schuur. Wat een boer.quote:
Dat word een brede playboy Alles openvouwenquote:
hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word een brede playboy Alles openvouwen
22" breedbeeld hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat word een brede playboy Alles openvouwen
Dejene die hat jeheim gegade heeftquote:
Das kleinquote:
Gaan we opscheppenquote:
Zekerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Qua opbouw en uitleg is dit de beste tv uitzending so far denk ik.
Bart doet het ook vrij aardig.
En ik had het niet over de tv hoor, maar de pjoeterquote:
Je kan 24/7 streams niet in een uitzending stoppen. Als de verhaallijn klopt is er niets aan de hand, en die klopt gewoon.quote:
Dat telde niet meer mee, de fake relatie was het nieuwe geheim voor beiden.quote:
Ik vond het ook slim dat ze even een paar dagen teruggrepen naar dat 'zoenen, zoenen' gedoe. Op deze manier is het allemaal een stuk duidelijker.quote:
Oh dat is inderdaad 2 vliegen in 1 klap danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat telde niet meer mee, de fake relatie was het nieuwe geheim voor beiden.
Die zit nog in de kast qua tv uitzending .. Of nietquote:
zowel hij als Laura kregen bij de kickoff meteen een nieuw geheim, daarmee kwam hun oude geheim te vervallenquote:
Er zit meer logica en rust in de verhaallijnen, het past allemaal beter in elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
een beetje, dit was zaterdag dat het geheim geraden werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Toen? Werken ze achteruit ofzo?
Nee, gisteren kwam hij op de tv er al uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit nog in de kast qua tv uitzending .. Of niet
Ja, ik bespeur enige diepgang.quote:
dat zag je net in het voorstukje al hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of ze laten zien dat Servio gaat drukken op het geheim van Guidette.
ja was net een voorstukje vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Ik ben benieuwd of ze laten zien dat Servio gaat drukken op het geheim van Guidette.
ja ik keek ook ff. Die blijven maar aan elkaar zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Laura ligt overigens nu bij guido op schoot.. bijna op pijphoogte...
Sterretje gebarstquote:
Dat zag je net in de preview alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Als ze een paar cm verderop kriebelt past zijn broek niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Blue Thunder het volgende:
Laura ligt overigens nu bij guido op schoot.. bijna op pijphoogte...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als ze een paar cm verderop kriebelt past zijn broek niet meer.
Mwah de facts zijn wel verneukt omtrent jankie vadsige kleuter gisteren ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
Uitstekende uitzending vind ik. Weinig geOH eromheen, just the bare facts...
Maar goed, er is ook zóveel gebeurd..
Alleen jammer dat het compleet in verkeerde volgorde is en dat de voice-over liegt over Guido's woede etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef Greys het volgende:
Dat heeft ze al gedaan. Effect: Guido on the run.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Deed ze zaterdag .. resultaat : HE-LE-MAAL nietsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien zien we dat straks nog even, als ze het G&L gedoe hebben afgerond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah de facts zijn wel verneukt omtrent jankie vadsige kleuter gisteren ..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deed ze zaterdag .. resultaat : HE-LE-MAAL niets
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gedaan. Effect: Guido on the run.
Dat dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dat heeft ze al gedaan. Effect: Guido on the run.
wtf!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mag het hopen.. in die rls-en houden ze de meest slechte eigenschappen verborgen om onbekende redenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zien we dat straks nog even, als ze het G&L gedoe hebben afgerond.
Jeeeez, heb ik dat? Gemist dus.quote:
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
gast is dus echt duidelijk gay...
Ze zat met haar hand continu in zijn kruis.. En 0,0 beweging.. hij maakte dat hij wegkwam!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
Bommie moest zijn gulp openzetten, zo dicht zat ze erbij. En Guidson...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
mwa, ogen dichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..
*even inlezen
tegelijk met sterren op het ijs, en x factor? lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef hierb100 het volgende:
gisteren toch 300000 kijkers.. nu die donderdag avond nog verplaatsen naar vrijdag en dan is het helemaal prima.
Klopt, maar daarna wel zijn woorden: "Ik voel me zo misbruikt"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah de facts zijn wel verneukt omtrent jankie vadsige kleuter gisteren ..
Hij wilde niet voor paal zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zat met haar hand continu in zijn kruis.. En 0,0 beweging.. hij maakte dat hij wegkwam!
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..quote:wtf!
Dat vond ik ook, maar je mag ook maar 1 geheim tegelijk proberen te raden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het onhandig gedaan met dat gedeelde geheim. Monique had gewoon de kluisinhoud van beide bewoners moeten krijgen. Nu deelt Guido bewust de kluisinhoud met Servio die op hem drukt.
oh ja.. dat is waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..![]()
Hij denkt dat het een klein kind is.
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..
*even inlezen
Hij is zelf ook pas 20quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..![]()
Hij denkt dat het een klein kind is.
Misschien werken ze die bewust bij adhv uitzendingen om niet te spoileren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Er staat ook nu pas op de website dat het geheim van L is geraden___!
Srry Bommie, maar dan was ik toch ook gaan rennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Het is best een hengstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ik ben geirriteerd dat ze het 'guido voelt zich genaait' in het begin van de uitzending gooien dat hij zijn vriendin mist...![]()
wat is een RLS als het programma dingen anders doet voorkomen?
40 posts was een prima uitzendingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Uitzending kijken = meer kijkcijfers = geld = langer streams voor onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Het enige wat helpt is geen streams meer kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.
want ze is maar 17quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Bij DGK keek ik nooit de reguliere.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is niet meer kijken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
40 posts was een prima uitzending
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Geen geld meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Nee, want zij wist zijn geheim alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Bij DBO keek ik ook de regulierequote:
Heeft ze wel wat te melden dan? Volgens de meeste fokkers is ze zo saai als de neten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Laura is nu de aandachtsh... Eíndelijk kan ze haar verhaal eruitgooien...
Nee, ze beslissen gezamenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dat zeg ik.. Laura verraadt Guido's geheim..
quote:
goed voor de stemmersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Wel lullig dat Karim er geen ene fuck aan gehad heeft, terwijl hij het eigenlijk geraden had
*klik*quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef hierb100 het volgende:
Er zijn nieuwe updates. Klik hier om ze weer te geven
Laura had de hint al naar Mo en Karim gegeven dat ze nog een week moesten wachten...quote:
Ze is verreweg de populairste vrouw in het huis: [Poll] Wie is nu je favoriet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heeft ze wel wat te melden dan? Volgens de meeste fokkers is ze zo saai als de neten.
Ik vind haar wel leuk, eigenlijk. Om te zien.
Helemaal niet, ik heb 't live gezien. Ze verklappen 't nu aan Servio, die drukt en krijgt 't geld.quote:
Nee hoe ze Guido in beeld brengenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb 't live gezien. Ze verklappen 't nu aan Servio, die drukt en krijgt 't geld.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
guido naait karim nu?
die wilde toch volgende week drukken?
hoho wij zien bin laden niet onstream, wie weet was dat wel een padvinder waarvan bush en de zijnen een terrorist hebben gemaakt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef versabommie het volgende:
Wat verneuken ze de werkelijkheid![]()
Volgens mij maakt Alphons van Bin Laden nog een padvinder
psies! Karim verneuktquote:
Maar Laura wilde niet nog een week wachten, dan moet ze nog een week klef doen met Guido.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
guido naait karim nu?
die wilde toch volgende week drukken?
Dat zou die wel willen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Laura wilde het niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Niets is wat het lijkt in HHDG, je weet tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
true.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.
Ze heeft persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
SofiaWat een verrotte persoonlijkheid heeft zij zeg.
Dat lijkt me niet raarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Terecht toch. Het spel is geheimen raden, wordt er zo een geheim "verteld".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze kijken gelijk allemaal verkankerd
Laura mocht het doen, dat snap ik al niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Nou ja, eiiiiiiiiiiiiigenlijk mocht dit gewoon niet toch, je geheim prijsgeven aan een ander?
En dan geen sanctie?
Als je dat van Laura al weet, en dit wordt je verteld, en Guido die toch al in kamp Servio zat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |