Top!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, ik gooi mijn OP hier wel ff bij.
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Oeh, een topic van de leukste TS ever.... daar moet ik in gepost hebben
Of je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?
Het is zo saai als zij eruit gaat, ze wil zelf alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop ook op Sofia....sjeesss die is echt...nah niet veel
BeeQueen !quote:
Ik kon niet meer posten in de jouwe, dus het lijkt me dat ik het wel doorhadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor deze keer heb ik 't omgedraaid en heb ik de mijne gesloten, dat had je zeker nog niet door?
iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Sofia wil zelf weg. Ik hoop dat het lukt.
Nou mooi toch. Ik denk overigens niet dat ze uit zichzelf gaat...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is zo saai als zij eruit gaat, ze wil zelf al.
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef beequeen het volgende:
Sofia wil zelf weg. Ik hoop dat het lukt.
en die raakt meteen geïsoleerd, dat is mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....
Die heeft haar er gisteren zo'n beetje uit zitten pratenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Servio gaat dan in ieder geval "huilie huilie" doen....
Mwahh opzouten, ik denk dat sommige dames al best gefrustreerd zijn als ze stemmen krijgen. Die meiden wil ik niet missen daar kan ik me lekker aan ergerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
haha idd zag er echt heerlijk uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een romig gebakje met frambozen erop in beeld... ziet er heel![]()
![]()
uit, maar is wel masterchef
Love you too, and Leandra.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een romig gebakje met frambozen erop in beeld... ziet er heel![]()
![]()
uit, maar is wel masterchef
Voorfilmpje !!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
en die raakt meteen geïsoleerd, dat is mooi.
psies!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even een recap naar gister, er begint zowaar lijn in te komen.
Alweer? Waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef Mylene het volgende:
Geheim Laura Guido wordt toch overgeslagen?
nee komt zo als't goed is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:32 schreef Mylene het volgende:
Geheim Laura Guido wordt toch overgeslagen?
Ik gleed zomaar uit!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:20 schreef Leandra het volgende:
Nee maar ook wat ze over Guido laten zien .. dat klopt niet helemaal he, boefjes!quote:
Coach !quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef soyChantal het volgende:
ik irriteer me aan de krullen van bart, ze zitten niet goed
Dat maakt dit programma zo slecht.quote:
Haha wat grappig ik zag 't ook en werd ff helemaal "gek". Zag er zó heerlijk uit, kon niet stil blijven ondanks dat ik in mn eentje zit hier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef soyChantal het volgende:
[..]
haha idd zag er echt heerlijk uit!
Die mag iid wel een nek verkleining krijgenquote:
Dat maakt dan weer niets uit. Als de lijn maar klopt.quote:
SST = faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal op faal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Bart heeft 'per ongeluk' op de shuffle knop gedrukt...
Ja maar dat vind ik dan op zich best nog wel even slim om er bij te laten zien, bij dat G&L verhaal.quote:
oh, okee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef FaceTime het volgende:
[..]
Elke eerste zijn van Bart bij elke uitzending.
Was dat op de streams wel te zien dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat hebben ze die woede van Guido slecht in beeld gebracht...ja kritiek op het programma mag niet hè
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Was dat op de streams wel te zien dan?
nou iddquote:
Ligt eraan welke jas je aan hebtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
Begint steeds meer op TBO te lijken
behoorlijk jahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:37 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Was dat op de streams wel te zien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |