Maar Laura wilde niet nog een week wachten, dan moet ze nog een week klef doen met Guido.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
guido naait karim nu?
die wilde toch volgende week drukken?
Dat zou die wel willen....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Laura wilde het niet meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
Maar guido zegt.. ik gun het jou tegen Karim.. en dan 10 sec later.. komt servio binnne... euh.
Niets is wat het lijkt in HHDG, je weet tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Bastard het volgende:
true.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.
Ze heeft persoonlijkheid?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Caland het volgende:
SofiaWat een verrotte persoonlijkheid heeft zij zeg.
Dat lijkt me niet raarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Jezus, denkt ie nog dat ie genaaid wordt ook.
Terecht toch. Het spel is geheimen raden, wordt er zo een geheim "verteld".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
ze kijken gelijk allemaal verkankerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |