Srry Bommie, maar dan was ik toch ook gaan rennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Het is best een hengstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ik ben geirriteerd dat ze het 'guido voelt zich genaait' in het begin van de uitzending gooien dat hij zijn vriendin mist...![]()
wat is een RLS als het programma dingen anders doet voorkomen?
40 posts was een prima uitzendingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Uitzending kijken = meer kijkcijfers = geld = langer streams voor onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Het enige wat helpt is geen streams meer kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.
want ze is maar 17quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Bij DGK keek ik nooit de reguliere.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is niet meer kijken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
40 posts was een prima uitzending
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Geen geld meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Nee, want zij wist zijn geheim alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Bij DBO keek ik ook de regulierequote:
Heeft ze wel wat te melden dan? Volgens de meeste fokkers is ze zo saai als de neten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Laura is nu de aandachtsh... Eíndelijk kan ze haar verhaal eruitgooien...
Nee, ze beslissen gezamenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dat zeg ik.. Laura verraadt Guido's geheim..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |