wtf!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deed ze zaterdag .. resultaat : HE-LE-MAAL niets
Mag het hopen.. in die rls-en houden ze de meest slechte eigenschappen verborgen om onbekende redenenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien zien we dat straks nog even, als ze het G&L gedoe hebben afgerond.
Jeeeez, heb ik dat? Gemist dus.quote:
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deed ze zaterdag .. resultaat : HE-LE-MAAL niets
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
gast is dus echt duidelijk gay...
Ze zat met haar hand continu in zijn kruis.. En 0,0 beweging.. hij maakte dat hij wegkwam!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
Bommie moest zijn gulp openzetten, zo dicht zat ze erbij. En Guidson...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
wtf!
mwa, ogen dichtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..
*even inlezen
tegelijk met sterren op het ijs, en x factor? lijkt me niet handigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef hierb100 het volgende:
gisteren toch 300000 kijkers.. nu die donderdag avond nog verplaatsen naar vrijdag en dan is het helemaal prima.
Klopt, maar daarna wel zijn woorden: "Ik voel me zo misbruikt"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mwah de facts zijn wel verneukt omtrent jankie vadsige kleuter gisteren ..
Hij wilde niet voor paal zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze zat met haar hand continu in zijn kruis.. En 0,0 beweging.. hij maakte dat hij wegkwam!
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..quote:wtf!
Dat vond ik ook, maar je mag ook maar 1 geheim tegelijk proberen te raden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vind het onhandig gedaan met dat gedeelde geheim. Monique had gewoon de kluisinhoud van beide bewoners moeten krijgen. Nu deelt Guido bewust de kluisinhoud met Servio die op hem drukt.
oh ja.. dat is waarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..![]()
Hij denkt dat het een klein kind is.
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook maar net wíe er kriebelt he ..
*even inlezen
Hij is zelf ook pas 20quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is zo gevoelig en zo want ze is nog maar 17 en dit is haar eerste relatie..![]()
Hij denkt dat het een klein kind is.
Misschien werken ze die bewust bij adhv uitzendingen om niet te spoileren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Er staat ook nu pas op de website dat het geheim van L is geraden___!
Srry Bommie, maar dan was ik toch ook gaan rennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Het is best een hengstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
20 jaar, 3 weken geen sex behalve kriebelen.. Al had Sharon met haar hoeven in mijn kruis gezeten
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Stickertje het volgende:
ik ben geirriteerd dat ze het 'guido voelt zich genaait' in het begin van de uitzending gooien dat hij zijn vriendin mist...![]()
wat is een RLS als het programma dingen anders doet voorkomen?
40 posts was een prima uitzendingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Uitzending kijken = meer kijkcijfers = geld = langer streams voor onsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje wat een drukte hier voor een TV uitzending.. Dat was bij DGK wel eens anders...
Het enige wat helpt is geen streams meer kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verdraaien van de waarheid wordt altijd al gedaan in uitzendingen....en ik erger me er altijd aan.
want ze is maar 17quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Bij DGK keek ik nooit de reguliere.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Het enige wat helpt is niet meer kijken
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
40 posts was een prima uitzending
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef suzi1 het volgende:
en waarom legt G nu dat kussen op zijn kruis...
die hele laura moet eens stoppen met dr gefrunnik! de neprelatie is over, beetje respect voor gabriella graag
Geen geld meerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Nee, want zij wist zijn geheim alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Bastard het volgende:
Maar mag Lauraa niet het geheim van Guido raden dan?
Bij DBO keek ik ook de regulierequote:
Heeft ze wel wat te melden dan? Volgens de meeste fokkers is ze zo saai als de neten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Laura is nu de aandachtsh... Eíndelijk kan ze haar verhaal eruitgooien...
Nee, ze beslissen gezamenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
Dat zeg ik.. Laura verraadt Guido's geheim..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |