Zeker elke keer met mijn bips op die koude brilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
Mannen kunnen natuurlijk ook gewoon gaan zitten. Dat staand piesen is toch eigenlijk ook zinloos?
Ze weet zeker niet wat dat doet met onze piemelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker elke keer met mijn bips op die koude bril
Dan moet je misschien dat buitentoilet niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker elke keer met mijn bips op die koude bril
Ja daaaaaaaaaaaag! Ik ga een beetje m'n hele broek uit zitten doen terwijl ik gewoon kan volstaan met ff het slurfje te laten ademen zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
Mannen kunnen natuurlijk ook gewoon gaan zitten. Dat staand piesen is toch eigenlijk ook zinloos?
Pas maar op, anders wordt er ook over die bril gezeken!quote:
Kom op man. Als je gaat poepen trek je toch ook je broek naar beneden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag! Ik ga een beetje m'n hele broek uit zitten doen terwijl ik gewoon kan volstaan met ff het slurfje te laten ademen zeg!Dat is nou juist het voordeel van man-zijn, dat je staand kan plassen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas maar op, anders wordt er ook over die bril gezeken!
Ja. Dan wel. Maar anders dus nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom op man. Als je gaat poepen trek je toch ook je broek naar beneden.
Aartslui, die mannen
Ik kan het alleen maar aanradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga binnenkort een zonnebril op sterkte laten maken
Dat is alleen geoorloofd als je ook moet poepen.quote:
Woohooquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is alleen geoorloofd als je ook moet poepen.
Anders ben je geen man.
ZO!
(Zegt de homo)
ik ben te lui om te blijven staanquote:
ik vindthet wel nodig, want ik ben het zat om met de ogen bijna dicht op straat te lopen en tegen iedereen en van alles aan te botsen door de zonquote:
Jaah, doorlopen ogen verstoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindthet wel nodig, want ik ben het zat om met de ogen bijna dicht op straat te lopen en tegen iedereen en van alles aan te botsen door de zon![]()
en het is ook wel handig als je een behoorlijke kater of slaap te kort hebt
En hij is geen homo! Snel, pak hem!quote:
tja, ik kan hem ook wel als anti migraine gebruiken...daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, doorlopen ogen verstoppen![]()
Maar ik heb m natuurlijk voor op de weg, en als anti-migraine middel
Hij wil me nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hij is geen homo! Snel, pak hem!
En ik heb nu Alfred J. Kwak in m'n hoofdquote:
Ik kom een druppel laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb nu Alfred J. Kwak in m'n hoofd
Alsof hij iets te willen heeft! Pak 'm!quote:
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedquote:
Ga je nu dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Ah sterfBus gemist. Tyfus ding, ik was zat op tijd!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedwat onzin was, want ik reed dwars door t centrum
Je moet er ook niet dwars doorheen rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedwat onzin was, want ik reed dwars door t centrum
Jij en lomp rijden... Kan kloppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheidquote:
Nee, maar nu ben ik wel veel later thuis.quote:
Mag hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er ook niet dwars doorheen rijden
Dat betekent niet dat je niet lomp rijdtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheid
bummer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik wel veel later thuis.
Lomp rijden is niet altijd te hard rijden hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheid
ik reed rustig, reed niet rakelings langs mensen, gaf iedereen de ruimte etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet lomp rijdt
Super boeren!quote:
vandaar..is niet leuk dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik reed rustig, reed niet rakelings langs mensen, gaf iedereen de ruimte etc.
Alleen heeft mn pa goedkope winterbanden en die Volvo is zwáár, daarom zit er een stevige turbo motor in met automaat, wat betekend dat er niks gebeurd als je de rem los laat, geef je een beetje gas, komt die turbo erbij en dan heb je wielspin, dat hadden ze 2x zien gebeuren
T is pas een paar dagen boven de 7 graden, de advies temp voor winterbanden, dus ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaar..is niet leuk dit.
Maar rijden mensen nu nog met winterbanden?
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaar..is niet leuk dit.
Maar rijden mensen nu nog met winterbanden?
Doeiquote:
oké dus rond of onder de 7 graden is het aangeraden om met winterbanden te rijden, weer wat geleerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is pas een paar dagen boven de 7 graden, de advies temp voor winterbanden, dus ja.
dat is wel mooi..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens geen boete gehad, ze konden er wel om lachen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
oké dus rond of onder de 7 graden is het aangeraden om met winterbanden te rijden, weer wat geleerd
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, jakkes. Ik werd net uitgebreid bekeken door een ouwe kerel in een dikke Audi
Pas net je rijbewijs, jongeman? En de auto van papa mee..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef PeuRac het volgende:
ooh trouwens geen boete gehad, ze konden er wel om lachen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pas net je rijbewijs, jongeman? En de auto van papa mee..
Of dat dachten ze, iig..
Dat heeft er geen klote mee te maken, mijn broertje is net 24 en heeft nog rijles.quote:
Met zo'n dikke zonnebril op zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ah, jakkes. Ik werd net uitgebreid bekeken door een ouwe kerel in een dikke Audi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Met mijn kalende kop en nog een papieren rijbewijs? Denk t nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar mischien dachten de agenten van wel
Ja, maar mijn rijbewijs staat op dat die op 28 maart 2003 gehaald isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat heeft er geen klote mee te maken, mijn broertje is net 24 en heeft nog rijles.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met zo'n dikke zonnebril op zeker?Op z'n hoofd ja. Dikke knipoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij bent geen ouwe vent
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op z'n hoofd ja. Dikke knipoog
Maar jij bent geen ouwe vent
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met mijn kalende kop en nog een papieren rijbewijs?
Ik heb heul geen dikke Audi!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
Ik moet eens in mijn agenda zetten wanneer dat kreng verloopt anders gaat het volgend jaar foutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijne is al een tijdje van Plastic, Nouja, sinds begin 2010 dan..
mijn rijbewijsjes zijn beiden van plasticquote:
Je hebt er 2?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
mijn rijbewijsjes zijn beiden van plasticwel handig want een van papier zou ik binnen 1 week gescheurd hebben of de kantjes eraf
ik weet t uit mn hoofdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik moet eens in mijn agenda zetten wanneer dat kreng verloopt anders gaat het volgend jaar fout
Ik weet nog steeds niet of jij een ouwe kerel bentquote:
M'n zwagerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.While writing the story of your life, don't let anyone else hold the pen.
John Cleesequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Blijft mooiJohn Cleese http://www.dumpert.nl/med(...)er_vs._football.html
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
Blijft mooiJohn Cleese http://www.dumpert.nl/med(...)er_vs._football.html
Nee! Die man is geweldig in zijn praten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..
Djeejs, ik vind met dt!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindt het altijd leuk om die man te horen praten, alleen soms vindt ik hem ietwat irritant met zoveel gepraat..
ach een standaard fout die ik maakquote:
hij praat ook goed, alleen soms iets teveel, maar goed meningen verschilllenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee! Die man is geweldig in zijn praten.
Het is een beetje zeggen dat een coureur te hard rijdtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach een standaard fout die ik maak![]()
[..]
hij praat ook goed, alleen soms iets teveel, maar goed meningen verschilllen
tja ik weet dat het raar is, om dat te zeggen. Maar ik vind zijn accent en stem prachtig om te horen alleen ik raak soms snel de draad kwijt bij zoveel praten achter elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een beetje zeggen dat een coureur te hard rijdt
Misschien moet je het jezelf aanleren om het standaard goed te doen.quote:
ik probeer het wel, alleen hier maak ik die fout ook omdat ik iets te snel probeer te zijn. Bij formelere documenten en teksten lees ik het altijd tig keer na...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Misschien moet je het jezelf aanleren om het standaard goed te doen.
Voor dit soort fouten zou je iets niet tig keer moeten lezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef cafpow het volgende:
ik probeer het wel, alleen hier maak ik die fout ook omdat ik iets te snel probeer te zijn. Bij formelere documenten en teksten lees ik het altijd tig keer na...alleen om dat nou ook bij fok te doen, daar ben ik te lui voor
ach, ik lees dingen meestal tig keer na om alle fouten op te sporen niet alleen de dt'squote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor dit soort fouten zou je iets niet tig keer moeten lezen.
ROLFquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blunder gemaaktIk kom vandaag overal verklede mensen tegen enzo. Komt er net een vrouw tegenover me zitten in een kostuum die ik niet kon thuisbrengen. Dus ik heb gevraagd als wat ze verkleed was... Maar ze was niet verkleed
Ik ben maar ergens anders gaan zitten
Weer geen Aston Martin.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Blunder gemaaktIk kom vandaag overal verklede mensen tegen enzo. Komt er net een vrouw tegenover me zitten in een kostuum die ik niet kon thuisbrengen. Dus ik heb gevraagd als wat ze verkleed was... Maar ze was niet verkleed
ook handigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn collega had vorige week bij de baas geslijmd. Wilde dat naar de secretaresse op de kantoor-msn zeggen. Ipv naar de secretaresse, deed ze dat naar de baas zelf.
hier dus niet, hier lig al de halve op bed, met een miljoen zakdoekjes naast me, en zit constant aan de thee en warme chocoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
wat kan je je toch ontzettend goed voelen na een uur sporten
bij ons gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, toen hield internet er mee op, wat een drama
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oei, toen hield internet er mee op, wat een drama
ik sla het over deze keer. Heb het veel te koudquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
Tijd voor een lekker koud biertje!
Mietje!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef ArTiC het volgende:
Heb al genoeg bier gehad de afgelopen dagen
Zo, tijdens/na t kokenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ArTiC het volgende:
wat kan je je toch ontzettend goed voelen na een uur sporten
Oeh, goed idee! Sinds zaterdag al geen bier meer gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Het is AVVVVVVVVVVVOND!
Dude, en je leeft nog steeds? Je hebt je brandstof verloochend!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, goed idee! Sinds zaterdag al geen bier meer gehad.
es kijken of ik de wedstrijd haalquote:
Mwhahaha, samzje tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
Daar krijg ik nu nooit post vanquote:
klote is dat hequote:
Dat is wel stomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg pas een bekeuring omdat ik bij het wegrijden van de parkeerplaats van het winkelcentrum mijn gordel nog niet omhad, klojo's. Da's tyfus duur trouwens...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Kost zo'n geintje in bierequivalenten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg pas een bekeuring omdat ik bij het wegrijden van de parkeerplaats van het winkelcentrum mijn gordel nog niet omhad, klojo's. Da's tyfus duur trouwens...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel stom
Ja en het ergste is, ik heb dat kreng altijd om, vond het zo lullig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Hoe moet ik dat nou weten? Bierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kost zo'n geintje in bierequivalenten?
Niet! Toen je mij ophaalde/weg bracht van/naar t station had je em zeker niet omquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en het ergste is, ik heb dat kreng altijd om, vond het zo lullig!
Ruim 200 biertjes als je t in de aanbieding haalt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Bier
Maar ¤ 100
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet! Toen je mij ophaalde/weg bracht van/naar t station had je em zeker niet om
Zéker niet, dat viel mij namelijk opquote:
Geloof er niks vanquote:
Meer bier voor jou!quote:
Zo erg is dat niet, als je date met een vrouw die wel bier drinkt, gaat ze jouw bier opdrinkenquote:
Hmm, maar ze (goededoelenorganistaties, red.) werken toch meer met 2,- ~ 2,50 euro = BEQ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruim 200 biertjes als je t in de aanbieding haalt.
Waarom dat dan niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
In de auto altijd m'n gordel om, in de bus niet..
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo erg is dat niet, als je date met een vrouw die wel bier drinkt, gaat ze jouw bier opdrinken![]()
Vrouwen die geen bier drinken, waarvan hun alcohol op is, stoppen met drinken
Dat zijn kroeg prijzenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, maar ze (goededoelenorganistaties, red.) werken toch meer met 2,- ~ 2,50 euro = BEQ?
Hier staan nog 60 flessen sterke drank en nog 5 (of toch 6? zo ff checken) biertjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.Maar alleen in uiterste nood.
Trust me, you didn'tquote:
En zoenen met iemand die net bier op heeft is dan wel weerquote:
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken worden maar ik heb geen wodka meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.Maar alleen in uiterste nood.
Omdat ik, als ik mensen in de bus heb, moet kunnen ingrijpen in aanzienlijke tijd als er iets met hen aan de hand is.. Dus geen draagplicht op dat moment.. Met een lege bus wel..quote:
Oh wat raar, want ik draag 'm dus echt altijd.quote:
Dat zal em zijn denk ik ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken maar ik heb geen wodka meer?
Nee hoor ik geef altijd een vals adres opquote:
Nou, ik heb wel eens bier gedronken, na een feest en toen er op de afterparty 's morgens echt niks anders meer was dan bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken worden maar ik heb geen wodka meer?
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik, als ik mensen in de bus heb, moet kunnen ingrijpen in aanzienlijke tijd als er iets met hen aan de hand is.. Dus geen draagplicht op dat moment.. Met een lege bus wel..
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal em zijn denk ik ja.
Is Jameson te drinken eigenlijk, staan hier 2 flessen
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie wil er voor mij koken vanavond?
Ik heb het niet verzonnen trouwens hoor, en de baas ook niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenik zou em gewoon dragen, scheelt toch wel bij een ongeluk.
Nasi bak jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komen
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.
Enjoy!
niet als je geen wok hebtquote:
Je weet waar ik woon he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
D'r zit toch een hersluitbare schroefdop op zo'n fles?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
ze schrijven ook helemaal niet je ID nummer opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef altijd een vals adres op
En hoe kom ik dan weer thuis?quote:
Serieus, 2, 2 bezorg dingen zijn er aangeslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
ohnee... achterhoek
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.quote:
Same way you got there, ze had het niet over opdrinken, maar over komen brengen..quote:
Je krijgt alleen een fles als we em ook samen openen en een poging doen tot kapot slaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.
Misschien heb ik een valse IDquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze schrijven ook helemaal niet je ID nummer op
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.
In de cola is het goed te doen. Of gewoon om dronken te worden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal em zijn denk ik ja.
Is Jameson te drinken eigenlijk, staan hier 2 flessen
There's always a catchquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je krijgt alleen een fles als we em ook samen openen en een poging doen tot kapot slaan
Arme kleine manquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?
Die schopt Peu in zijn noten en pakt de fles af en doet de deur weer dichtquote:
Denk dat ik een trap in mn kloten krijg en die fles uit mn handen gegristquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar wat als kleine man de deur open doet terwijl PeuRac met zn broek op zn knieen en de fles in de hand voor de deur staat?
Ik zie 'm nog wel de fles voor je afpakken en dan de deur dichtsmijten.. "Maam, kijk eens, gratis!"quote:
What's in a namequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man had gewoon de een na hoogste cito score van de klas, alleen bolleboosje thirza had 1 punt meer.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die schopt Peu in zijn noten en pakt de fles af en doet de deur weer dicht
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat ik een trap in mn kloten krijg en die fles uit mn handen gegrist
quote:
Jij zou hetzelfde doenquote:
quote:
Nu ik dit weet kijk ik wel uitquote:
Als ik in de zomer langs Slovenië kom neem ik een fles wodka voor je mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik in de zomer langs Slovenië kom neem ik een fles wodka voor je mee.
Hoe dom denk je dat ie is?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef xFriendx het volgende:
Gewoon met een krat bier voor de deur staan, dan schopt die kleine belhamel zijn teen blauw tegen het kratje
Te dom om de slimste van de klas te zijnquote:
En hoe slim ben jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dom om de slimste van de klas te zijn
Pics van hoe ze er nu uit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
Dommer dan Thirza, wat wel het beeld van mijn jeugd wat aantast. De Thirza bij mij op de middelbare school deed wel Havo, maar was een blond snolletje met tieten waar je wel 3 van die bierkratjes op kwijt kon.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Te dom om de slimste van de klas te zijn
Niet zo slim als hijquote:
Slim genoeg om niet met mn broek op mn enkels bij MissB voor de deur te staanquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Waarom heeft iedereen hier een Thirza in de basisopleiding gehad?
Bij andere doe je dat wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slim genoeg om niet met mn broek op mn enkels bij MissB voor de deur te staan
Ik niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Neuh, bij andere wel achter de deurquote:
Dat gaat dan weer wat verquote:
Dit is weer een aanname die nergens op slaatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.quote:
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is weer een aanname die nergens op slaat
ik kan wel wat hebben, ik weet van wie t komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
Oh haha, ik dacht dat je mij quotte, niet peu, sorry peukje
En heeft dat gewerkt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
hmm, slagingskans?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Uiteraard. Broek naar beneden, schudden met de fles drank en zeggen dat ze vanavond aan 2 kraantjes kan hangen.
Wijsneusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het was geen aanname, het was een constatering met een hyperbool er dwars overheen.
Dat wil je niet, beter spoelt ze door met die kraan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
50/50, soms als ze aan de verkeerde kraan beginnen zijn ze lam voor de andere aan bod komt.
Leg eens uit ik snap het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wil je niet, beter spoelt ze door met die kraan.
Gaat nog leuk worden danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
Late reactie @ Peu: 58 waar je 50 mag tussen werk en thuis -> ¤33,-.
Nog met de Skoda en met de Seat heb ik meer moeite m'n rechtervoet in bedwang te houden
nou en ofquote:
Ik zou vast gaan sparenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:23 schreef JoeBravo het volgende:
Late reactie @ Peu: 58 waar je 50 mag tussen werk en thuis -> ¤33,-.
Nog met de Skoda en met de Seat heb ik meer moeite m'n rechtervoet in bedwang te houden
broek op de enkels en een fles whiskey in de hand, 2 kranen....quote:
Wat nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:35 schreef PeuRac het volgende:
Zoals?
Voordeel van bij een kleine C1000 winkelen, ze hebben niet zoveel boeiends, ik zocht er nog naar, maar kon niks vinden dat me kon bekoren
Wooow woooow WHAT?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:06 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man had gewoon de een na hoogste cito score van de klas, alleen bolleboosje thirza had 1 punt meer.
Mijn kraan is veel lekkerder dan die whiskeyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
broek op de enkels en een fles whiskey in de hand, 2 kranen....
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kraan is veel lekkerder dan die whiskey
Het is al bijna lentequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat ik me nu afvraag he.. wordt er hier eigenlijk nog wat gedate of is iedereen aan het wachten op de lente?
Dat.............. is geen antwoord op mijn vraagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is al bijna lenteVolgens meteorologen is het zelfs al zover
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
wat ik me nu afvraag he.. wordt er hier eigenlijk nog wat gedate of is iedereen aan het wachten op de lente?
Dat laatste, paar mooie Ierse scorenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Meh, de woordgrap.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
Jij ouwe rugridder!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het op het moment best wel druk, ik zou zelfs bijna geen tijd meer hebben voor seks, maar daar is altijd wel een gaatje voor te vinden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat............... weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat.............. is geen antwoord op mijn vraag
Nee en jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik was vandaag nog in Delft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Volgende week vrijdag!In Delft. Kan nu overdag aangezien ik toch niet meer werkt
Maar wiens gaatje hebben we het? Jouw gaatje?quote:
Lijkt me niet. Ik heet geen Angel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wiens gaatje hebben we het? Jouw gaatje?
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorquote:
Niet iedereen is daarin geïnteresseerd, tijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorgewoon een keer proberen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef Tally het volgende:
Volgende week vrijdag!In Delft. Kan nu overdag aangezien ik toch niet meer werkt
Ik gun iedereen zijn pretje sterretje maar ik werk er niet aan mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is een activiteit die niet louter en alleen aan Angel is besteed hoorgewoon een keer proberen
Dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik gun iedereen zijn pretje sterretje maar ik werk er niet aan mee.
quote:
Ik wou nog zeggen, 'die gaat het ver schoppen' maar hij hoeft maar tot de voordeurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hoe knap he, onder deze omstandigheden! Gewoon havo/vwo advies voor die kleine smurf
Dat wisten we toch stiekem al?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja hoe knap he, onder deze omstandigheden! Gewoon havo/vwo advies voor die kleine smurf
Jawel, maar toch, had verwacht dat ie de cito slechter zou doen.quote:
om mij te raken moet die toch iets verder schoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou nog zeggen, 'die gaat het ver schoppen' maar hij hoeft maar tot de voordeur
Ben echt trots op hem!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, maar toch, had verwacht dat ie de cito slechter zou doen.
U zegt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
om mij te raken moet die toch iets verder schoppengelukkig weet ook geen enkele fokker waar ik zit
Zou jij t nog kunnen vinden? Wist niet eens dat je hier wel eens was geweest?quote:
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vindenquote:
Ik zou het nog wel weten denk ik jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou jij t nog kunnen vinden? Wist niet eens dat je hier wel eens was geweest?![]()
Hijs stiekem best verliefd op Yuki?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vinden
Oh ken je die reclame van Wella (?), elke keer als die voorbij komt, met zo'n meisje met jouw haar, zucht ie dat ze sprekend op jou lijkt, qua haar maar ook qua gezicht
Ik geloof het wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hijs stiekem best in love op Yuki?
Die zoon van jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal het hem doorgeven, zal ie leuk vinden
Oh ken je die reclame van Wella (?), elke keer als die voorbij komt, met zo'n meisje met jouw haar, zucht ie dat ze sprekend op jou lijkt, qua haar maar ook qua gezicht
Nou nou, vorige keer moet ik wel drie weken teruggraven denk ik.quote:
Neuh denk niet dat hem gaat worden. Hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Laat 'm please geen gymnasium doen.
Jah, jij brengt blijkbaar dat jonge hoofdje ook nog eens op holquote:
Het feit dat ik 12 jaar ouder ben is geen probleem?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Ach, als ie Yuki leuk vind dan hoeft mams zich in ieder geval geen zorgen te maken om zijn keuze
Hij verkiest Yuki boven Shakiraquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef xFriendx het volgende:
Ach, als ie Yuki leuk vind dan hoeft mams zich in ieder geval geen zorgen te maken om zijn keuze
Ooh scheelt, alles is compleet veranderd, de straten, de huizenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou het nog wel weten denk ik ja
Ik ben een keer of 2 bij je geweest geloof ik..
Als die bouwmarkt er nog staat dan weet ik het wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh scheelt, alles is compleet veranderd, de straten, de huizen
recente foto's gezien van Shakira? Dan nog liever Yuki in dr jogging broekquote:
Is het inmiddels al "tante Yuki"?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat ik 12 jaar ouder ben is geen probleem?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was zo briljant
Jouw vader toen ook trouwens
Als dat geen egoboost voor jou geweest isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was zo briljant
Jouw vader toen ook trouwens
Nopequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het inmiddels al "tante Yuki"?
Welnee, Couger zijn is helemaal inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Omdat hij daar later spijt van krijgen. Net zoals ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh denk niet dat hem gaat worden. Hoezo?
Partypooperquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
recente foto's gezien van Shakira? Dan nog liever Yuki in dr jogging broek
Ach, cougars zijn in en kleine man zal zeker niet achterlopen op trends, dus kan prima. Daarnaast ben ook jij dan verzekerd van een cutiepie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |