Zeker elke keer met mijn bips op die koude brilquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
Mannen kunnen natuurlijk ook gewoon gaan zitten. Dat staand piesen is toch eigenlijk ook zinloos?
Ze weet zeker niet wat dat doet met onze piemelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker elke keer met mijn bips op die koude bril
Dan moet je misschien dat buitentoilet niet meer gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker elke keer met mijn bips op die koude bril
Ja daaaaaaaaaaaag! Ik ga een beetje m'n hele broek uit zitten doen terwijl ik gewoon kan volstaan met ff het slurfje te laten ademen zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:55 schreef Yuki het volgende:
Mannen kunnen natuurlijk ook gewoon gaan zitten. Dat staand piesen is toch eigenlijk ook zinloos?
Pas maar op, anders wordt er ook over die bril gezeken!quote:
Kom op man. Als je gaat poepen trek je toch ook je broek naar beneden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaag! Ik ga een beetje m'n hele broek uit zitten doen terwijl ik gewoon kan volstaan met ff het slurfje te laten ademen zeg!Dat is nou juist het voordeel van man-zijn, dat je staand kan plassen!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas maar op, anders wordt er ook over die bril gezeken!
Ja. Dan wel. Maar anders dus nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom op man. Als je gaat poepen trek je toch ook je broek naar beneden.
Aartslui, die mannen
Ik kan het alleen maar aanradenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ga binnenkort een zonnebril op sterkte laten maken
Dat is alleen geoorloofd als je ook moet poepen.quote:
Woohooquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is alleen geoorloofd als je ook moet poepen.
Anders ben je geen man.
ZO!
(Zegt de homo)
ik ben te lui om te blijven staanquote:
ik vindthet wel nodig, want ik ben het zat om met de ogen bijna dicht op straat te lopen en tegen iedereen en van alles aan te botsen door de zonquote:
Jaah, doorlopen ogen verstoppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik vindthet wel nodig, want ik ben het zat om met de ogen bijna dicht op straat te lopen en tegen iedereen en van alles aan te botsen door de zon![]()
en het is ook wel handig als je een behoorlijke kater of slaap te kort hebt
En hij is geen homo! Snel, pak hem!quote:
tja, ik kan hem ook wel als anti migraine gebruiken...daar heb ik ook last vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, doorlopen ogen verstoppen![]()
Maar ik heb m natuurlijk voor op de weg, en als anti-migraine middel
Hij wil me nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En hij is geen homo! Snel, pak hem!
En ik heb nu Alfred J. Kwak in m'n hoofdquote:
Ik kom een druppel laterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik heb nu Alfred J. Kwak in m'n hoofd
Alsof hij iets te willen heeft! Pak 'm!quote:
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedquote:
Ga je nu dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef Samzz het volgende:
Ah sterfBus gemist. Tyfus ding, ik was zat op tijd!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedwat onzin was, want ik reed dwars door t centrum
Je moet er ook niet dwars doorheen rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel stom, ze vonden dat ik lomp reedwat onzin was, want ik reed dwars door t centrum
Jij en lomp rijden... Kan kloppenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheidquote:
Nee, maar nu ben ik wel veel later thuis.quote:
Mag hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet er ook niet dwars doorheen rijden
Dat betekent niet dat je niet lomp rijdtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheid
bummer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, maar nu ben ik wel veel later thuis.
Lomp rijden is niet altijd te hard rijden hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik bleem ruim onder de maximale snelheid
ik reed rustig, reed niet rakelings langs mensen, gaf iedereen de ruimte etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je niet lomp rijdt
Super boeren!quote:
vandaar..is niet leuk dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik reed rustig, reed niet rakelings langs mensen, gaf iedereen de ruimte etc.
Alleen heeft mn pa goedkope winterbanden en die Volvo is zwáár, daarom zit er een stevige turbo motor in met automaat, wat betekend dat er niks gebeurd als je de rem los laat, geef je een beetje gas, komt die turbo erbij en dan heb je wielspin, dat hadden ze 2x zien gebeuren
T is pas een paar dagen boven de 7 graden, de advies temp voor winterbanden, dus ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaar..is niet leuk dit.
Maar rijden mensen nu nog met winterbanden?
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
vandaar..is niet leuk dit.
Maar rijden mensen nu nog met winterbanden?
Doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |