En zoenen met iemand die net bier op heeft is dan wel weerquote:
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken worden maar ik heb geen wodka meer?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, in geval van nood drink ik wel bier.Maar alleen in uiterste nood.
Omdat ik, als ik mensen in de bus heb, moet kunnen ingrijpen in aanzienlijke tijd als er iets met hen aan de hand is.. Dus geen draagplicht op dat moment.. Met een lege bus wel..quote:
Oh wat raar, want ik draag 'm dus echt altijd.quote:
Dat zal em zijn denk ik ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken maar ik heb geen wodka meer?
Nee hoor ik geef altijd een vals adres opquote:
Nou, ik heb wel eens bier gedronken, na een feest en toen er op de afterparty 's morgens echt niks anders meer was dan bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met uiterste nood? Ik wil dronken worden maar ik heb geen wodka meer?
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat ik, als ik mensen in de bus heb, moet kunnen ingrijpen in aanzienlijke tijd als er iets met hen aan de hand is.. Dus geen draagplicht op dat moment.. Met een lege bus wel..
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zal em zijn denk ik ja.
Is Jameson te drinken eigenlijk, staan hier 2 flessen
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wie wil er voor mij koken vanavond?
Ik heb het niet verzonnen trouwens hoor, en de baas ook niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En in de tijd dat je een bus stopt, heb je ook geen tijd om em af te doenik zou em gewoon dragen, scheelt toch wel bij een ongeluk.
Nasi bak jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kook zo nasi, moet je wel naar de Achterhoek komen
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je hebt er één om te proberen in ieder geval. 't Is Iers, dus met een e.
Enjoy!
niet als je geen wok hebtquote:
Je weet waar ik woon he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
D'r zit toch een hersluitbare schroefdop op zo'n fles?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2x 1 liter, die ga ik niet proberen als je t niet erg vind
ze schrijven ook helemaal niet je ID nummer opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor ik geef altijd een vals adres op
En hoe kom ik dan weer thuis?quote:
Serieus, 2, 2 bezorg dingen zijn er aangeslotenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
www.thuisbezorgd.nl
ohnee... achterhoek
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.quote:
Same way you got there, ze had het niet over opdrinken, maar over komen brengen..quote:
Je krijgt alleen een fles als we em ook samen openen en een poging doen tot kapot slaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoezo? Je rijdt hierheen, belt aan, duwt fles in mijn handen en rijdt weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |