Ja. het opvallende is wel dat ie binne 2 uur totaal opgeladen is. Zo hard als ie oplaadt, zo snel loopt ie leeg ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben vandaag binnen 10 uur 80% gezakt, bij normaal gebruik, echt achterlijk. Wat ik wel vreemd vind is dat ik op sommige dagen nog 40% batterij over heb als ik naar bed ga, en andere keren mijn telefoon aan het begin van de avond al aan de oplader moet gooienEn dat is niet omdat ik 'm dan zo veel gebruik ofzo. Dat ding vreet gewoon batterij als ik er niks mee doe, heel raar.
Bugreportje gemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Fendy het volgende:
Iemand al de nieuwe versie van Swype aan de gang? Zou Nederlands in moeten zitten, maar ik zie het niet...
Staat je DHD niet op Charge Only?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mijn laptop herkent ondertussen mijn DHD totaal niet meerAlle poorten geprobeerd, nieuwe drivers geinstalleerd, Hard reset. Niks helpt. Nog meer mensen die dit hebben gehad?
Vreemd, laptop al gereboot, en je DHD ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nope, is het eerste waar ik naar gekeken heb
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Vreemd, laptop al gereboot, en je DHD ?
Angry birdsquote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD
Maar wat nu? Wat zijn dé apps?
Oh ja, dat toetsenbord is erg kut vergeleken met de iPhone die ik hiervoor had.
barcode scannerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oké, de A hebben we gehad. Nu de rest van t alfabet
TV kijk ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:37 schreef ukga het volgende:
tv gids
zoek de verschillen
ebuddy (msn)
barcodescanner
als widget vind ik handig; google vertaler (omdat ik vaak een woord op zoek die ik neit ken)
okquote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef Iuc het volgende:
[..]
TV kijk ik niet.
msn gebruik ik niet.
Barcodescanner kan wel eens handig zijn als ik een MRN nummer moet doorgeven.
Went wel !quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD
De beste lijst. Ever.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD
wantquote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
laat die task killer maar achterwege
Heb je al eens een andere koptelefoon geprobeerd? Kan zijn dat er wat mis ismet die afstandbediening in de originele headset.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Jolx het volgende:
Joehoee, ik heb er ook een aantal weken een nu maar het eerste probleem steekt nu de kop op..
Als ik muziek wil luisteren (met oordoppen trouwens) dan gaat dat zo'n minuutje goed en dan gaat mijn telefoon piepen en skipt ie steeds door naar andere nummers, heel irritant.
Had al Poweramp gedownload in de hoop dat dit zou helpen maar ook hier gebeurt het.. Iemand enig idee hoe dit kan? Of zelf ook dit probleem?
Ja ik heb gewoon een eigen koptelefoon gebruikt.. dus zonder knopjes zeg maar haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere koptelefoon geprobeerd? Kan zijn dat er wat mis ismet die afstandbediening in de originele headset.
The fact that you can see an applications process running does not mean the application is running or doing anythingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
ja soms heb ik ook dat ie heel traag is en dan dan klik ik er even op en na mijn gevoel doet hij het weer goed en snel. lijkt me sterk als het tussen me oren zitquote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
[..]
The fact that you can see an applications process running does not mean the application is running or doing anything
Toch als ik me apps kill, heb ik meer geheugen beschikbaar dan ervoor.
hoe zit dat dan?
Dan zet je er toch een andere in?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Inderdaad, maak gebruik van DE kracht van Android!quote:
Ik heb die 'quick settings' app waarmee je mobile data uit kunt zetten, maar het wordt steeds weer ingeschakeld na een tijdje.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Verder doe ik nu standaard 1,5 dag met een accu (wellicht meer, let er niet heel op). Het helpt echt enorm om 's nachts zowel WiFi, 3G en Autosync uit te zetten!
Dan heb je waarschijnlijk gewoon een slecht geschreven app er tussen zitten die de boel vertraagt, en dan is een appkiller slechts een lapmiddel. De snelheid van je foon is niet afhankelijk van de hoeveelheid vrij geheugen. Vrij geheugen is ongebruikt geheugen dus nutteloos.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ja soms heb ik ook dat ie heel traag is en dan dan klik ik er even op en na mijn gevoel doet hij het weer goed en snel. lijkt me sterk als het tussen me oren zit
dit dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kan wel gaan klagen over de accuduur, maar ben er inmiddels aan gewend om hem elke avond aan de lader te hangen
en de ene dag is er dan nog flink wat over 's avonds, de andere dag ben ik al over de helft...quote:
Zo ging het ook bij mijn HTC Hero. Echt rapquote:Op maandag 14 maart 2011 10:02 schreef renwan het volgende:
Wow, ik krijg net een mail van HTC dat m'n HD klaar is en binnenkort terug gestuurd wordt. Woensdag pas opgehaald en nu al klaar? Ik hoop dat ze er dan echt wat mee gedaan hebben!
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kan wel gaan klagen over de accuduur, maar ben er inmiddels aan gewend om hem elke avond aan de lader te hangen
ja, preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.
Als ie twee dagen mee zou gaan dan wordt het moeilijker: "moet ik hem vanavond nou wel of niet opladen?"
ligt er natuurlijk aan wat je wilt; wel of geen fysiek toetsenbordquote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit nu sterk aan het twijfelen welke telefoon ik zal kopen om mijn Hero te vervangen: Desire Z, Desire HD, of de Milestone 2.
Ja, daar twijfel ik ook nog over. Eerlijk gezegd kan ik prima typen op een touchscreen, maar op zich is zo'n toetsenbord wel fijn om te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat je wilt; wel of geen fysiek toetsenbord
tsja, als je daar nog over twijfelt wordt de keuze voor 1 van de 3 niet echt makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook nog over. Eerlijk gezegd kan ik prima typen op een touchscreen, maar op zich is zo'n toetsenbord wel fijn om te hebben.
Ja, dat moet je. Het is voor de accu beter om hem al op 50% op te laden dan om hem steeds (bijna) leeg te laten lopen. Dus hang hem gewoon iedere nacht aan de oplader...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.
Als ie twee dagen mee zou gaan dan wordt het moeilijker: "moet ik hem vanavond nou wel of niet opladen?"
dat had ik zondag dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Heb dit al ergens eerder gepost. Mijn mobiel heeft de laatste 2/3 dagen kuren. Mijn simkaart is niet toegestaan op het netwerk zo nu en dan. Of hij kan zich niet registeren. (teminste dat zijn de meldingen die ik krijg).
Ik heb ergens al gehoord: "Je rekeningen niet betaald?", maar ik heb wel alles netjes betaald...
Vaag. Ik heb t nu al aantal keren gehad. Bug van HTC? (heb ze al getweet over dit probleem).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik zondag dus ookik gelijk half in paniek, telefoon maar uitgezet... thuis weer aangezet en toen moest ik 1 van de beschikbare netwerken kiezen (KPN, T-Mobile of Vodafone); gekozen voor KPN (abo van Hi) en toen deed hij het 'gewoon' weer!
hmm, dit is de eerste keer dat mij het overkomt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb t nu al aantal keren gehad. Bug van HTC? (heb ze al getweet over dit probleem).
geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef Toempf het volgende:
Godver al mijn smsjes zijn ineens weg, hoe kan dat nou weer?
al een reboot gedaan? (ik noem maar wat...)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef Toempf het volgende:
Godver al mijn smsjes zijn ineens weg, hoe kan dat nou weer?
zouden ze het nu eindelijk voor elkaar gaan maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Toempf het volgende:
Ja al gedaan maar dat hielp niet. Geloof dat ze ook opgeslagen worden op htcsense.com, misschien kan ik ze van daar uit terugzetten. Maar de site is down voor onderhoud dus dat kan ik atm niet checken.
android 2.3 bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zouden ze het nu eindelijk voor elkaar gaan maken?
nee, een werkende site; want volgens mij doet die plaatsbepaling en het over laten gaan het bij zo goed als niemand...quote:
Overgaan werkte bij mij wel, alleen plaatsbepaling niet...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, een werkende site; want volgens mij doet die plaatsbepaling en het over laten gaan het bij zo goed als niemand...
dan ben je 1 van de weinigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Overgaan werkte bij mij wel, alleen plaatsbepaling niet...
bij mij plaats bepaling deed het prima 1 straat er naast maar toch, het blokkeren en over laten gaan deed het niet bij mijquote:
Bij mij doet dat het allemaal. Alleen kan ik nergens mijn contactpersonen daarin zien enzo? Het zou toch ook als 'backup' moeten werken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Wells.p het volgende:
[..]
bij mij plaats bepaling deed het prima 1 straat er naast maar toch, het blokkeren en over laten gaan deed het niet bij mij
250MB is voor G / 3G / H inderdaad... meer data verbruiken kan als je, wanneer mogelijk, gebruik maakt van WiFiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Proletariaat het volgende:
Weet niet zeker of dit het goede topic is maar om er nou een topic over te maken..
Ik wil graag een t-mobile HTC Desire HD relax 250 abo aanschaffen.
[ afbeelding ]
Nou staat er ook dat ik bij relax 250 dus 250 MB Data mag gebruiken, ik vroeg mij af; is dit 3G data?
Dus kan ik met dit abo maar maximaal 250MB aan 3G verbruiken?
Is er dan ook een manier mijn Datalimiet te verhogen zonder een hogere bundel te nemen?
Bedankt
Hmk, bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
250MB is voor G / 3G / H inderdaad... meer data verbruiken kan als je, wanneer mogelijk, gebruik maakt van WiFi(of een provider met een hogere datalimiet)
Betekent dit dat ik op deze manier wel ongelimiteerd data mag verbruiken? Ik kan op de site niet echt duidelijk vinden wat het nou precies isquote:Vanaf nu kun je onbezorgd internetten in Europa op uw telefoon , laptop of tablet, zonder onverwachte kosten achteraf. En dit slechts voor ¤9,95 per maand. Deze bundel geldt voor de gehele looptijd van je contract.
quote:U kunt ook kiezen voor de Internet voordeelbundel, het gebruik van internet gaat dan niet uit uw Relax (Sim Only) bundel. De Internet voordeelbundel heeft een download/upload snelheid van 1 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Uw verbruik wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 1 MB of een veelvoud daarvan. De minimale duur van de Internet voordeelbundel is gekoppeld aan de duur van de overeenkomst. U kunt ook kiezen voor een flexibele variant van de Internet voordeelbundel, u betaalt hiervoor altijd ¤ 9,95 per maand. U kunt deze bundel dan altijd aan- en uitzetten, met een
minimale termijn van 1 maand.
Welke voordeelbundel is dit precies? Ik zie er geen bij staan met die omschrijvingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
zie net dat je abonnement zelf (Relax) staat voor 250MB datverbruik, maar je neemt er een apart 'mobiel internet en e-mail' abonnement bij; dus dan zit je qua datalimiet ook aan de voorwaarden van die bundel vast
[..]
Oh, nu zie ik het! bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Mobiel internet en e-mail
Internet 6,95 ¤ 0,00 p/md
die heb je er zelf bij aangevinkt in dat overzicht; en bij T-Mobile is, bij een internet-bundel, de datalimiet 1GBquote:
Dat lijkt me genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb je er zelf bij aangevinkt in dat overzicht; en bij T-Mobile is, bij een internet-bundel, de datalimiet 1GB
dat red je alleen als je hele dagen op Youtube loopt te knoeienquote:
dat heb ik ook, als ik snel antwoord (binnen dezelfde minuut) komt hij er boven te staan waardoor het lijkt dat mijn antwoord eerder is verstuurd dan het smsjes waar ik op reageer is verzondenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Wells.p het volgende:
mijn sms doet ook erg vreemd..
ik krijg een smsje en als ik daar dan meteen op reageer komt hij er boven te staan zeg maar ik krijg van persoon A bericht 1 en ik persoon B suurt 2 omstebeurt krijg ik diet
B2
B2
A1
A1
dat gebeurd er als ik snel antwoord in de zelfde minuut het lijkt alsof hij een minuut achter loopt ergens met de ontvange smsjes
Kan je met gosms instellen dat t wel goed neergezet word.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
SMS Backup + werkt echt prima, heb nu mijn smsjes en call log in G-mail staan![]()
en hij synchroniseert automatisch, dus altijd up-to-date
[..]
dat heb ik ook, als ik snel antwoord (binnen dezelfde minuut) komt hij er boven te staan waardoor het lijkt dat mijn antwoord eerder is verstuurd dan het smsjes waar ik op reageer is verzonden
ik stoor me er verder niet aan hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kan je met gosms instellen dat t wel goed neergezet word.
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagtquote:
omdat voor die 3 app's ook prima gratis varianten beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagt
Vrees niet, ik heb in heel mijn leven nog nooit voor software betaaldquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagt
Dit was trouwens ook een fucking briljante tip.quote:
gedownload. ff kijke of het was isquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit was trouwens ook een fucking briljante tip.
Als er TV Shows HD bedoeld werd tenminste.
* ReMcOrE gaat dan ook maar eens kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef ukga het volgende:
[..]
gedownload. ff kijke of het was is
edit; er staan echt fucking veel series op
goeie tip!
HTC Notesquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog steeds niet echt een antwoord op mijn vraag gekregen, misschien omdat die er ook niet is. Maar ik ben dus op zoek naar een App voor een notitieblok, die je ook als widget kunt doen. Is namelijk erg handig met snel ff iets noteren (anders moet je het in een smsje zetten, of de app openen). En voor boodschappen is het ook wel prettig, want dan kun je daar meteen je lijstje zien.
Ik heb al zo'n boodschappenlijst-app, maar die heeft dus geen widget functie ofzo... bagger dus
Daar heb je HTC Sense voor nodig toch? Ik krijg dat op de een of andere manier niet voor elkaar, sinds dat ik mijn telefoon heb. Hij gaat dan verifiëren, maar als ik dat drie weken zou laten staan, dan is ie nog steeds bezig. Dat kan niet aan mij liggen. En zo te zien ligt de site van HTC Sense eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Markster het volgende:
[..]
HTC Notes
Kan je grote (4x4) postits plaatsen. Kun je uit de HTC Hub halen.
quote:Op HTCSense.com vindt op dit moment onderhoud plaats. We zijn zo terug! Onze excuses voor het ongemak.
Ik upload de APK wel ff voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je HTC Sense voor nodig toch? Ik krijg dat op de een of andere manier niet voor elkaar, sinds dat ik mijn telefoon heb. Hij gaat dan verifiëren, maar als ik dat drie weken zou laten staan, dan is ie nog steeds bezig. Dat kan niet aan mij liggen. En zo te zien ligt de site van HTC Sense eruit.
[..]
Gewoon een briljant dingquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Stofje het volgende:
M'n telefoon zal morgen binnenkomen, finally. Ik lees hier wel enorm veel kritiek, commentaar, bugs, foutjes etc. Klopt dat? Of is het after all toch wel een briljant ding?
Briljant! Heb hem nu al 4 maanden, nog geen enkel probleem mee gehad. Mensen die problemen hebben zijn denk ik niet voorzichtig genoeg of iets dergelijksquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Stofje het volgende:
M'n telefoon zal morgen binnenkomen, finally. Ik lees hier wel enorm veel kritiek, commentaar, bugs, foutjes etc. Klopt dat? Of is het after all toch wel een briljant ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |