Kan je met gosms instellen dat t wel goed neergezet word.quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
SMS Backup + werkt echt prima, heb nu mijn smsjes en call log in G-mail staan![]()
en hij synchroniseert automatisch, dus altijd up-to-date
[..]
dat heb ik ook, als ik snel antwoord (binnen dezelfde minuut) komt hij er boven te staan waardoor het lijkt dat mijn antwoord eerder is verstuurd dan het smsjes waar ik op reageer is verzonden
ik stoor me er verder niet aan hoorquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:59 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Kan je met gosms instellen dat t wel goed neergezet word.
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagtquote:
omdat voor die 3 app's ook prima gratis varianten beschikbaar zijn?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagt
Vrees niet, ik heb in heel mijn leven nog nooit voor software betaaldquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:11 schreef HiDiHo het volgende:
Je hebt alweer $11.77 teveel betaald als je het mij vraagt
Dit was trouwens ook een fucking briljante tip.quote:
gedownload. ff kijke of het was isquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit was trouwens ook een fucking briljante tip.
Als er TV Shows HD bedoeld werd tenminste.
* ReMcOrE gaat dan ook maar eens kijkenquote:Op woensdag 16 maart 2011 15:01 schreef ukga het volgende:
[..]
gedownload. ff kijke of het was is
edit; er staan echt fucking veel series op
goeie tip!
HTC Notesquote:Op woensdag 16 maart 2011 17:26 schreef DuTank het volgende:
Ik heb nog steeds niet echt een antwoord op mijn vraag gekregen, misschien omdat die er ook niet is. Maar ik ben dus op zoek naar een App voor een notitieblok, die je ook als widget kunt doen. Is namelijk erg handig met snel ff iets noteren (anders moet je het in een smsje zetten, of de app openen). En voor boodschappen is het ook wel prettig, want dan kun je daar meteen je lijstje zien.
Ik heb al zo'n boodschappenlijst-app, maar die heeft dus geen widget functie ofzo... bagger dus
Daar heb je HTC Sense voor nodig toch? Ik krijg dat op de een of andere manier niet voor elkaar, sinds dat ik mijn telefoon heb. Hij gaat dan verifiëren, maar als ik dat drie weken zou laten staan, dan is ie nog steeds bezig. Dat kan niet aan mij liggen. En zo te zien ligt de site van HTC Sense eruit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:50 schreef Markster het volgende:
[..]
HTC Notes
Kan je grote (4x4) postits plaatsen. Kun je uit de HTC Hub halen.
quote:Op HTCSense.com vindt op dit moment onderhoud plaats. We zijn zo terug! Onze excuses voor het ongemak.
Ik upload de APK wel ff voor je.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Daar heb je HTC Sense voor nodig toch? Ik krijg dat op de een of andere manier niet voor elkaar, sinds dat ik mijn telefoon heb. Hij gaat dan verifiëren, maar als ik dat drie weken zou laten staan, dan is ie nog steeds bezig. Dat kan niet aan mij liggen. En zo te zien ligt de site van HTC Sense eruit.
[..]
Gewoon een briljant dingquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Stofje het volgende:
M'n telefoon zal morgen binnenkomen, finally. Ik lees hier wel enorm veel kritiek, commentaar, bugs, foutjes etc. Klopt dat? Of is het after all toch wel een briljant ding?
Briljant! Heb hem nu al 4 maanden, nog geen enkel probleem mee gehad. Mensen die problemen hebben zijn denk ik niet voorzichtig genoeg of iets dergelijksquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:48 schreef Stofje het volgende:
M'n telefoon zal morgen binnenkomen, finally. Ik lees hier wel enorm veel kritiek, commentaar, bugs, foutjes etc. Klopt dat? Of is het after all toch wel een briljant ding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |