al een reboot gedaan? (ik noem maar wat...)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef Toempf het volgende:
Godver al mijn smsjes zijn ineens weg, hoe kan dat nou weer?
zouden ze het nu eindelijk voor elkaar gaan maken?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:41 schreef Toempf het volgende:
Ja al gedaan maar dat hielp niet. Geloof dat ze ook opgeslagen worden op htcsense.com, misschien kan ik ze van daar uit terugzetten. Maar de site is down voor onderhoud dus dat kan ik atm niet checken.
android 2.3 bedoel je?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zouden ze het nu eindelijk voor elkaar gaan maken?
nee, een werkende site; want volgens mij doet die plaatsbepaling en het over laten gaan het bij zo goed als niemand...quote:
Overgaan werkte bij mij wel, alleen plaatsbepaling niet...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, een werkende site; want volgens mij doet die plaatsbepaling en het over laten gaan het bij zo goed als niemand...
dan ben je 1 van de weinigequote:Op dinsdag 15 maart 2011 12:40 schreef Fendy het volgende:
[..]
Overgaan werkte bij mij wel, alleen plaatsbepaling niet...
bij mij plaats bepaling deed het prima 1 straat er naast maar toch, het blokkeren en over laten gaan deed het niet bij mijquote:
Bij mij doet dat het allemaal. Alleen kan ik nergens mijn contactpersonen daarin zien enzo? Het zou toch ook als 'backup' moeten werken ?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:38 schreef Wells.p het volgende:
[..]
bij mij plaats bepaling deed het prima 1 straat er naast maar toch, het blokkeren en over laten gaan deed het niet bij mij
250MB is voor G / 3G / H inderdaad... meer data verbruiken kan als je, wanneer mogelijk, gebruik maakt van WiFiquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:35 schreef Proletariaat het volgende:
Weet niet zeker of dit het goede topic is maar om er nou een topic over te maken..
Ik wil graag een t-mobile HTC Desire HD relax 250 abo aanschaffen.
[ afbeelding ]
Nou staat er ook dat ik bij relax 250 dus 250 MB Data mag gebruiken, ik vroeg mij af; is dit 3G data?
Dus kan ik met dit abo maar maximaal 250MB aan 3G verbruiken?
Is er dan ook een manier mijn Datalimiet te verhogen zonder een hogere bundel te nemen?
Bedankt
Hmk, bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
250MB is voor G / 3G / H inderdaad... meer data verbruiken kan als je, wanneer mogelijk, gebruik maakt van WiFi(of een provider met een hogere datalimiet)
Betekent dit dat ik op deze manier wel ongelimiteerd data mag verbruiken? Ik kan op de site niet echt duidelijk vinden wat het nou precies isquote:Vanaf nu kun je onbezorgd internetten in Europa op uw telefoon , laptop of tablet, zonder onverwachte kosten achteraf. En dit slechts voor ¤9,95 per maand. Deze bundel geldt voor de gehele looptijd van je contract.
quote:U kunt ook kiezen voor de Internet voordeelbundel, het gebruik van internet gaat dan niet uit uw Relax (Sim Only) bundel. De Internet voordeelbundel heeft een download/upload snelheid van 1 Mbps/384 Kbps, na verbruik van 1 GB per maand wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/64 Kbps. Uw verbruik wordt per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 1 MB of een veelvoud daarvan. De minimale duur van de Internet voordeelbundel is gekoppeld aan de duur van de overeenkomst. U kunt ook kiezen voor een flexibele variant van de Internet voordeelbundel, u betaalt hiervoor altijd ¤ 9,95 per maand. U kunt deze bundel dan altijd aan- en uitzetten, met een
minimale termijn van 1 maand.
Welke voordeelbundel is dit precies? Ik zie er geen bij staan met die omschrijvingquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
zie net dat je abonnement zelf (Relax) staat voor 250MB datverbruik, maar je neemt er een apart 'mobiel internet en e-mail' abonnement bij; dus dan zit je qua datalimiet ook aan de voorwaarden van die bundel vast
[..]
Oh, nu zie ik het! bedanktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:02 schreef ReMcOrE het volgende:
Mobiel internet en e-mail
Internet 6,95 ¤ 0,00 p/md
die heb je er zelf bij aangevinkt in dat overzicht; en bij T-Mobile is, bij een internet-bundel, de datalimiet 1GBquote:
Dat lijkt me genoegquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die heb je er zelf bij aangevinkt in dat overzicht; en bij T-Mobile is, bij een internet-bundel, de datalimiet 1GB
dat red je alleen als je hele dagen op Youtube loopt te knoeienquote:
dat heb ik ook, als ik snel antwoord (binnen dezelfde minuut) komt hij er boven te staan waardoor het lijkt dat mijn antwoord eerder is verstuurd dan het smsjes waar ik op reageer is verzondenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Wells.p het volgende:
mijn sms doet ook erg vreemd..
ik krijg een smsje en als ik daar dan meteen op reageer komt hij er boven te staan zeg maar ik krijg van persoon A bericht 1 en ik persoon B suurt 2 omstebeurt krijg ik diet
B2
B2
A1
A1
dat gebeurd er als ik snel antwoord in de zelfde minuut het lijkt alsof hij een minuut achter loopt ergens met de ontvange smsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |