Heb je al eens een andere koptelefoon geprobeerd? Kan zijn dat er wat mis ismet die afstandbediening in de originele headset.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Jolx het volgende:
Joehoee, ik heb er ook een aantal weken een nu maar het eerste probleem steekt nu de kop op..
Als ik muziek wil luisteren (met oordoppen trouwens) dan gaat dat zo'n minuutje goed en dan gaat mijn telefoon piepen en skipt ie steeds door naar andere nummers, heel irritant.
Had al Poweramp gedownload in de hoop dat dit zou helpen maar ook hier gebeurt het.. Iemand enig idee hoe dit kan? Of zelf ook dit probleem?
Ja ik heb gewoon een eigen koptelefoon gebruikt.. dus zonder knopjes zeg maar haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb je al eens een andere koptelefoon geprobeerd? Kan zijn dat er wat mis ismet die afstandbediening in de originele headset.
The fact that you can see an applications process running does not mean the application is running or doing anythingquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
http://androidspin.com/20(...)er-app-with-android/
ja soms heb ik ook dat ie heel traag is en dan dan klik ik er even op en na mijn gevoel doet hij het weer goed en snel. lijkt me sterk als het tussen me oren zitquote:Op zondag 13 maart 2011 22:36 schreef ukga het volgende:
[..]
The fact that you can see an applications process running does not mean the application is running or doing anything
Toch als ik me apps kill, heb ik meer geheugen beschikbaar dan ervoor.
hoe zit dat dan?
Dan zet je er toch een andere in?quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Oh ja, dat toetsenbord is erg kut vergeleken met de iPhone die ik hiervoor had.
Inderdaad, maak gebruik van DE kracht van Android!quote:
Ik heb die 'quick settings' app waarmee je mobile data uit kunt zetten, maar het wordt steeds weer ingeschakeld na een tijdje.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Verder doe ik nu standaard 1,5 dag met een accu (wellicht meer, let er niet heel op). Het helpt echt enorm om 's nachts zowel WiFi, 3G en Autosync uit te zetten!
Dan heb je waarschijnlijk gewoon een slecht geschreven app er tussen zitten die de boel vertraagt, en dan is een appkiller slechts een lapmiddel. De snelheid van je foon is niet afhankelijk van de hoeveelheid vrij geheugen. Vrij geheugen is ongebruikt geheugen dus nutteloos.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ja soms heb ik ook dat ie heel traag is en dan dan klik ik er even op en na mijn gevoel doet hij het weer goed en snel. lijkt me sterk als het tussen me oren zit
dit dusquote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kan wel gaan klagen over de accuduur, maar ben er inmiddels aan gewend om hem elke avond aan de lader te hangen
en de ene dag is er dan nog flink wat over 's avonds, de andere dag ben ik al over de helft...quote:
Zo ging het ook bij mijn HTC Hero. Echt rapquote:Op maandag 14 maart 2011 10:02 schreef renwan het volgende:
Wow, ik krijg net een mail van HTC dat m'n HD klaar is en binnenkort terug gestuurd wordt. Woensdag pas opgehaald en nu al klaar? Ik hoop dat ze er dan echt wat mee gedaan hebben!
Inderdaad, ik ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:15 schreef ReMcOrE het volgende:
kan wel gaan klagen over de accuduur, maar ben er inmiddels aan gewend om hem elke avond aan de lader te hangen
ja, preciesquote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.
Als ie twee dagen mee zou gaan dan wordt het moeilijker: "moet ik hem vanavond nou wel of niet opladen?"
ligt er natuurlijk aan wat je wilt; wel of geen fysiek toetsenbordquote:Op maandag 14 maart 2011 13:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Zit nu sterk aan het twijfelen welke telefoon ik zal kopen om mijn Hero te vervangen: Desire Z, Desire HD, of de Milestone 2.
Ja, daar twijfel ik ook nog over. Eerlijk gezegd kan ik prima typen op een touchscreen, maar op zich is zo'n toetsenbord wel fijn om te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk aan wat je wilt; wel of geen fysiek toetsenbord
tsja, als je daar nog over twijfelt wordt de keuze voor 1 van de 3 niet echt makkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, daar twijfel ik ook nog over. Eerlijk gezegd kan ik prima typen op een touchscreen, maar op zich is zo'n toetsenbord wel fijn om te hebben.
Ja, dat moet je. Het is voor de accu beter om hem al op 50% op te laden dan om hem steeds (bijna) leeg te laten lopen. Dus hang hem gewoon iedere nacht aan de oplader...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:30 schreef Farenji het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook.
Als ie twee dagen mee zou gaan dan wordt het moeilijker: "moet ik hem vanavond nou wel of niet opladen?"
dat had ik zondag dus ookquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:10 schreef robertapeldoorn het volgende:
Heb dit al ergens eerder gepost. Mijn mobiel heeft de laatste 2/3 dagen kuren. Mijn simkaart is niet toegestaan op het netwerk zo nu en dan. Of hij kan zich niet registeren. (teminste dat zijn de meldingen die ik krijg).
Ik heb ergens al gehoord: "Je rekeningen niet betaald?", maar ik heb wel alles netjes betaald...
Vaag. Ik heb t nu al aantal keren gehad. Bug van HTC? (heb ze al getweet over dit probleem).quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat had ik zondag dus ookik gelijk half in paniek, telefoon maar uitgezet... thuis weer aangezet en toen moest ik 1 van de beschikbare netwerken kiezen (KPN, T-Mobile of Vodafone); gekozen voor KPN (abo van Hi) en toen deed hij het 'gewoon' weer!
hmm, dit is de eerste keer dat mij het overkomt...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:17 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Vaag. Ik heb t nu al aantal keren gehad. Bug van HTC? (heb ze al getweet over dit probleem).
geen ideequote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:20 schreef Toempf het volgende:
Godver al mijn smsjes zijn ineens weg, hoe kan dat nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |