Zal het zondag eens proberen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, mijn eerste gok zou zijn om het goldcard gedeelte gewoon over te slaan en het dan nog eens te proberen.

gaat niet werken met een branded telefoon als ik XDA mag geloven (en dat doe ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, mijn eerste gok zou zijn om het goldcard gedeelte gewoon over te slaan en het dan nog eens te proberen.
 )
 ) 

Hoe kom je aan 2.3?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Markster het volgende:
[..]
gaat niet werken met een branded telefoon als ik XDA mag geloven (en dat doe ik)
android 2.3 werkt trouwens zeer lekker, alleen heb ik niet die gave shutdown animatie die ik met CM7 wel had

Ooh, met een andere ROM.quote:

Hij zal binnenkort wel uitkomen. Het is namelijk een gelekte 2.3 ROM met HTC Sense. Voorheen had je al 2.3 maar dan had je het zonder Sense.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ooh, met een andere ROM.
Zodoende

Ik ben vandaag binnen 10 uur 80% gezakt, bij normaal gebruik, echt achterlijk. Wat ik wel vreemd vind is dat ik op sommige dagen nog 40% batterij over heb als ik naar bed ga, en andere keren mijn telefoon aan het begin van de avond al aan de oplader moet gooienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef ukga het volgende:
Ik hoop dat ze snel emt een betere batterij komen, want dit is echt ruk. elke dag op de lader
 En dat is niet omdat ik 'm dan zo veel gebruik ofzo. Dat ding vreet gewoon batterij als ik er niks mee doe, heel raar.
  En dat is niet omdat ik 'm dan zo veel gebruik ofzo. Dat ding vreet gewoon batterij als ik er niks mee doe, heel raar.

Mooiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef Markster het volgende:
[..]
Tuurlijk, draai nu Revolution HD 4.0 beta2. Ggingerbread & Sense
Heb als bootanimation, die POST/BIOS opstartscherm en ben nu even aan het kijken naar een andere lockscreen/wallpaper.
Ook heb ik mijn radio geflashed naar een nieuwere ivm batterijduur.
Zonder dit vind ik zo een telefoon maar saai
 .
. .
.

quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:15 schreef mrsjaak2 het volgende:
Is het mogelijk om je desire met iTunes te syncen voor de muziek?

Ja. het opvallende is wel dat ie binne 2 uur totaal opgeladen is. Zo hard als ie oplaadt, zo snel loopt ie leeg ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:19 schreef Toempf het volgende:
[..]
Ik ben vandaag binnen 10 uur 80% gezakt, bij normaal gebruik, echt achterlijk. Wat ik wel vreemd vind is dat ik op sommige dagen nog 40% batterij over heb als ik naar bed ga, en andere keren mijn telefoon aan het begin van de avond al aan de oplader moet gooienEn dat is niet omdat ik 'm dan zo veel gebruik ofzo. Dat ding vreet gewoon batterij als ik er niks mee doe, heel raar.

Bugreportje gemaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:23 schreef Fendy het volgende:
Iemand al de nieuwe versie van Swype aan de gang? Zou Nederlands in moeten zitten, maar ik zie het niet...

Alle poorten geprobeerd, nieuwe drivers geinstalleerd, Hard reset. Niks helpt. Nog meer mensen die dit hebben gehad?
  Alle poorten geprobeerd, nieuwe drivers geinstalleerd, Hard reset. Niks helpt. Nog meer mensen die dit hebben gehad?

Staat je DHD niet op Charge Only?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Mijn laptop herkent ondertussen mijn DHD totaal niet meerAlle poorten geprobeerd, nieuwe drivers geinstalleerd, Hard reset. Niks helpt. Nog meer mensen die dit hebben gehad?

Vreemd, laptop al gereboot, en je DHD ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nope, is het eerste waar ik naar gekeken heb

Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:08 schreef Markster het volgende:
[..]
Vreemd, laptop al gereboot, en je DHD ?

Angry birdsquote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD
Maar wat nu? Wat zijn dé apps?
Oh ja, dat toetsenbord is erg kut vergeleken met de iPhone die ik hiervoor had.

barcode scannerquote:Op zondag 13 maart 2011 15:34 schreef Iuc het volgende:
[..]
Oké, de A hebben we gehad. Nu de rest van t alfabet

TV kijk ik niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:37 schreef ukga het volgende:
tv gids
zoek de verschillen
ebuddy (msn)
barcodescanner
als widget vind ik handig; google vertaler (omdat ik vaak een woord op zoek die ik neit ken)

okquote:Op zondag 13 maart 2011 15:53 schreef Iuc het volgende:
[..]
TV kijk ik niet.
msn gebruik ik niet.
Barcodescanner kan wel eens handig zijn als ik een MRN nummer moet doorgeven.

Went wel !quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD

De beste lijst. Ever.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:31 schreef Iuc het volgende:
Zo,
Ik heb nu ook een DHD

wantquote:Op zondag 13 maart 2011 16:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
laat die task killer maar achterwege

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |