abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 04:57:59 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_93848122
Ik kreeg net een mailtje van Google.....

quote:
android-market-support@google.com
aan mij

details weergeven 03:33 (1 uur geleden)

You are receiving this message to inform you of a critical issue affecting your Android Market account.

Hello,

We recently discovered applications on Android Market that were designed to harm devices. These malicious applications ("malware") have been removed from Android Market, and the corresponding developer accounts have been closed.

According to our records, you have downloaded one or more of these applications. This malware was designed to allow an unauthorized third-party to access your device without your knowledge. As far as we can determine, the only information obtained was device-specific (IMEI/IMSI, unique codes which are used to identify mobile devices, and the version of Android running on your device).

However, this malware could leave your device and personal information at risk, so we are pushing an Android Market security update to your device to remove this malware. You will soon be receiving a notification on your device that says "Android Market Security Tool March 2011" has been installed. You are not required to take any action from there, the update will automatically run. You may also receive notification(s) on your device that an application has been removed. Within 24 hours of receiving the update, you will receive a second email confirming its success.

To ensure this update is run quickly, please make sure that your device is turned on and has a strong network connection.

For more details, please visit the Android Market Help Center at
http://market.android.com/support/bin/answer.py?answer=1207928

Regards,
The Android Market Team

©2011 Google, Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043

Email preferences: You are receiving this email to notify you of a critical issue affecting your Android Market account.
ref.
http://blog.mylookout.com(...)d-market-droiddream/

Lekker dan....daar gaan je telefoon gegevens.
Volgens mij heb ik geen software die in het lijstje voorkomt. Mja......je weet nooit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_93848156
Ik dacht dat t een hele erge kut droom was. Maar me htc is nogsteeds kapot (scherm)
pi_93848485
quote:
4s.gif Op woensdag 9 maart 2011 04:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Google.....

[..]

ref.
http://blog.mylookout.com(...)d-market-droiddream/

Lekker dan....daar gaan je telefoon gegevens.
Volgens mij heb ik geen software die in het lijstje voorkomt. Mja......je weet nooit
Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent. ;)
If not now, then when.
pi_93848579
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 05:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik dacht dat t een hele erge kut droom was. Maar me htc is nogsteeds kapot (scherm)
;( :*
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_93849404
quote:
YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93850031
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 07:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

;( :*
Bedankt...
pi_93854944
En mijne is onderweg naar HTC, 2 weken zonder. Wat een hel! ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_93855074
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef renwan het volgende:
En mijne is onderweg naar HTC, 2 weken zonder. Wat een hel! ;(
Oei, dat is best lang.
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:28:56 #59
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93855352
dingen opsturen gaat altijd langzaam. laatst 6 weken op me horloge meoten wachten :')
pi_93857112
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef ukga het volgende:
dingen opsturen gaat altijd langzaam. laatst 6 weken op me horloge meoten wachten :')
ik heb ooit eens meer dan 2 maanden op de reparatie van m'n horloge moeten wachten :X gelukkig met m'n HD geen problemen, zou hem niet kunnen/willen missen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93872736
Ik heb een applicatie uninstaller gedownload die ook root acces kan krijgen. Echter lukt het niet op mijn telefoon, maar zoiets zou wel betekenen dat 'hardnekkige' applicaties kunnen worden verwijdert zonder het geklier met een temproot.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:31:52 #62
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_93878955
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 07:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent. ;)
Done!

En toch.....google :{w
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  woensdag 9 maart 2011 @ 21:59:34 #63
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93880663
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

http://www.htcdesire-hd.n(...)van-de-htc-desire-hd
(in de comments staat het nog iets duidelijker uitgelegd volgens mij...)

succes niet gegarandeerd, maar proberen kan geen kwaad lijkt me :P
ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.

mijn laatste vraag; moet ik hem in het vervolg nou zo vaak mogelijk aan de lader hangen, of moet ik hem eerst een paar keer helemaal leeg maken(de batterij)?
pi_93893424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:59 schreef ukga het volgende:

[..]

ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.

mijn laatste vraag; moet ik hem in het vervolg nou zo vaak mogelijk aan de lader hangen, of moet ik hem eerst een paar keer helemaal leeg maken(de batterij)?
succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerkt O-) ;) en op je vraag zou ik zo geen antwoord weten; normaal gesproken is helemaal leeg laten lopen 'goed' voor een accu, maar weet niet of dat voor deze accu ook geldt...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93941445
Is het mogelijk om je desire met iTunes te syncen voor de muziek?
pi_93942819
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)
Ja een oldskool beeldbuis effect.
If not now, then when.
pi_93948809
Over 2 daagjes kan ik mijn abo verlengen, en bestel ik dit juweeltje, maar, er is naar mijn inziens bij elke provider nu een limiet gesteld van internetverbruik. Aangezien ik mijn contract bij vodafone verleng, is dit 1GB. Wie kan mij vertellen hoe lang ik daar mee doe? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel een website 'verbruikt'.
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_93949046
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef Carmy het volgende:
Over 2 daagjes kan ik mijn abo verlengen, en bestel ik dit juweeltje, maar, er is naar mijn inziens bij elke provider nu een limiet gesteld van internetverbruik. Aangezien ik mijn contract bij vodafone verleng, is dit 1GB. Wie kan mij vertellen hoe lang ik daar mee doe? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel een website 'verbruikt'.
Als je thuis draadloos internet hebt, dan scheelt dat al veel.
Mijn wifi doet het even niet op mijn foon, maar na 1/3 deel van de maand, zit ik aan 300 MB met aardig wat verbruik. Aan het einde van de maand zal ik dus wel aan 1 GB zitten als mijn wifi-probleem is opgelost.
Voordat ik wifi-problemen had, haalde ik die GB nooit, terwijl ik internet veel buitenshuis gebruik.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93950625
Nouja, heb geen draadloos internet thuis, maar als ik wil internetten thuis doe ik het vrijwel altijd via mijn pc, muv als ik in bed lig.
Maar gewoon op je werk, in de trein/bus enzo, dagelijks gebruik redt je het wel ?
  vrijdag 11 maart 2011 @ 12:11:45 #70
188728 Lyzio
why do we fall
pi_93950843
Na het gebruikelijke wachtwoord om de simkaart te ontgrendelen heb ik nog een wachtwoord ingesteld. Echter, als ik deze nu in wil typen verschijnen er geen letters?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_93951310
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef Carmy het volgende:
Nouja, heb geen draadloos internet thuis, maar als ik wil internetten thuis doe ik het vrijwel altijd via mijn pc, muv als ik in bed lig.
Maar gewoon op je werk, in de trein/bus enzo, dagelijks gebruik redt je het wel ?
Volgens mij wel. Gewoon ff 3g watchdog installeren en je ziet hoeveel hij verbruikt.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93951382
Merci =)
Kan niet wachten tot ik 'm heb! *O*
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:16:34 #73
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93953163
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerkt O-) ;) en op je vraag zou ik zo geen antwoord weten; normaal gesproken is helemaal leeg laten lopen 'goed' voor een accu, maar weet niet of dat voor deze accu ook geldt...
Klopt, me HtC is nog steeds binnen 1 dag leeg :')
pi_93960804
hoe reageert het scherm op zonlicht trouwens? Mijn huidige telefoon, nokia 5230 is een verschrikking.
pi_93961274
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Carmy het volgende:
hoe reageert het scherm op zonlicht trouwens? Mijn huidige telefoon, nokia 5230 is een verschrikking.
als je de helderheid op 0 hebt staan is het kut :P dan moet je hem even hoger zetten en je ziet alles weer piekfijn :)
LEAVE KB ALONE.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')