ref.quote:android-market-support@google.com
aan mij
details weergeven 03:33 (1 uur geleden)
You are receiving this message to inform you of a critical issue affecting your Android Market account.
Hello,
We recently discovered applications on Android Market that were designed to harm devices. These malicious applications ("malware") have been removed from Android Market, and the corresponding developer accounts have been closed.
According to our records, you have downloaded one or more of these applications. This malware was designed to allow an unauthorized third-party to access your device without your knowledge. As far as we can determine, the only information obtained was device-specific (IMEI/IMSI, unique codes which are used to identify mobile devices, and the version of Android running on your device).
However, this malware could leave your device and personal information at risk, so we are pushing an Android Market security update to your device to remove this malware. You will soon be receiving a notification on your device that says "Android Market Security Tool March 2011" has been installed. You are not required to take any action from there, the update will automatically run. You may also receive notification(s) on your device that an application has been removed. Within 24 hours of receiving the update, you will receive a second email confirming its success.
To ensure this update is run quickly, please make sure that your device is turned on and has a strong network connection.
For more details, please visit the Android Market Help Center at
http://market.android.com/support/bin/answer.py?answer=1207928
Regards,
The Android Market Team
©2011 Google, Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
Email preferences: You are receiving this email to notify you of a critical issue affecting your Android Market account.
Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent.quote:Op woensdag 9 maart 2011 04:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Google.....
[..]
ref.
http://blog.mylookout.com(...)d-market-droiddream/
Lekker dan....daar gaan je telefoon gegevens.
Volgens mij heb ik geen software die in het lijstje voorkomt. Mja......je weet nooit
quote:Op woensdag 9 maart 2011 05:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik dacht dat t een hele erge kut droom was. Maar me htc is nogsteeds kapot (scherm)
YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)quote:
Oei, dat is best lang.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef renwan het volgende:
En mijne is onderweg naar HTC, 2 weken zonder. Wat een hel!
ik heb ooit eens meer dan 2 maanden op de reparatie van m'n horloge moeten wachtenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef ukga het volgende:
dingen opsturen gaat altijd langzaam. laatst 6 weken op me horloge meoten wachten
Done!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent.
ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.htcdesire-hd.n(...)van-de-htc-desire-hd
(in de comments staat het nog iets duidelijker uitgelegd volgens mij...)
succes niet gegarandeerd, maar proberen kan geen kwaad lijkt me
succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerktquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:59 schreef ukga het volgende:
[..]
ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.
mijn laatste vraag; moet ik hem in het vervolg nou zo vaak mogelijk aan de lader hangen, of moet ik hem eerst een paar keer helemaal leeg maken(de batterij)?
Ja een oldskool beeldbuis effect.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)
Als je thuis draadloos internet hebt, dan scheelt dat al veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef Carmy het volgende:
Over 2 daagjes kan ik mijn abo verlengen, en bestel ik dit juweeltje, maar, er is naar mijn inziens bij elke provider nu een limiet gesteld van internetverbruik. Aangezien ik mijn contract bij vodafone verleng, is dit 1GB. Wie kan mij vertellen hoe lang ik daar mee doe? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel een website 'verbruikt'.
Volgens mij wel. Gewoon ff 3g watchdog installeren en je ziet hoeveel hij verbruikt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef Carmy het volgende:
Nouja, heb geen draadloos internet thuis, maar als ik wil internetten thuis doe ik het vrijwel altijd via mijn pc, muv als ik in bed lig.
Maar gewoon op je werk, in de trein/bus enzo, dagelijks gebruik redt je het wel ?
Klopt, me HtC is nog steeds binnen 1 dag leegquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerkt![]()
en op je vraag zou ik zo geen antwoord weten; normaal gesproken is helemaal leeg laten lopen 'goed' voor een accu, maar weet niet of dat voor deze accu ook geldt...
als je de helderheid op 0 hebt staan is het kutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Carmy het volgende:
hoe reageert het scherm op zonlicht trouwens? Mijn huidige telefoon, nokia 5230 is een verschrikking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |