Done!quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent.
ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.htcdesire-hd.n(...)van-de-htc-desire-hd
(in de comments staat het nog iets duidelijker uitgelegd volgens mij...)
succes niet gegarandeerd, maar proberen kan geen kwaad lijkt me
succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerktquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:59 schreef ukga het volgende:
[..]
ik ben vanochtend begonnen met de stappen t volgen. ben zojuist klaar. ben benieuwd of ie het langer volhoudt.
mijn laatste vraag; moet ik hem in het vervolg nou zo vaak mogelijk aan de lader hangen, of moet ik hem eerst een paar keer helemaal leeg maken(de batterij)?
Ja een oldskool beeldbuis effect.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)
Als je thuis draadloos internet hebt, dan scheelt dat al veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef Carmy het volgende:
Over 2 daagjes kan ik mijn abo verlengen, en bestel ik dit juweeltje, maar, er is naar mijn inziens bij elke provider nu een limiet gesteld van internetverbruik. Aangezien ik mijn contract bij vodafone verleng, is dit 1GB. Wie kan mij vertellen hoe lang ik daar mee doe? Ik heb echt geen flauw idee hoeveel een website 'verbruikt'.
Volgens mij wel. Gewoon ff 3g watchdog installeren en je ziet hoeveel hij verbruikt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:05 schreef Carmy het volgende:
Nouja, heb geen draadloos internet thuis, maar als ik wil internetten thuis doe ik het vrijwel altijd via mijn pc, muv als ik in bed lig.
Maar gewoon op je werk, in de trein/bus enzo, dagelijks gebruik redt je het wel ?
Klopt, me HtC is nog steeds binnen 1 dag leegquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
succes niet gegarandeerd, niet dat je straks zegt dat het niet heeft gewerkt![]()
en op je vraag zou ik zo geen antwoord weten; normaal gesproken is helemaal leeg laten lopen 'goed' voor een accu, maar weet niet of dat voor deze accu ook geldt...
als je de helderheid op 0 hebt staan is het kutquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Carmy het volgende:
hoe reageert het scherm op zonlicht trouwens? Mijn huidige telefoon, nokia 5230 is een verschrikking.
Ik heb het geprobeert maar het lukte niet om mijn 2.2.1 te downgraden, toen de hoop maar opgegeven (ben er 2 dagen mee bezig geweest).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef kastanova het volgende:
Mensen, correct me if I'm wrong, maar houden jullie je uberhaupt ook bezig met zaken als nieuwe rom's & radio's en zaken als eigen bootanimations of is dat een ver van jullie bed show?
Waarmee heb je het geprobeerd en wat ging er mis dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb het geprobeert maar het lukte niet om mijn 2.2.1 te downgraden, toen de hoop maar opgegeven (ben er 2 dagen mee bezig geweest).
Ik zou voor de makkelijkere weg kiezen: Advanced Task killer of Android Booster installeren.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:41 schreef ukga het volgende:
ik word ook leip van alle apps die opd e achtergrond draaien. de hlft gebruik in neit eens (en start zichzelf ook automatisch op)
kun je dit ergens uitzetten?
Uuuhm..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarmee heb je het geprobeerd en wat ging er mis dan?
ja die heb ik, daarom weet ik dus welke apps zich steds op startenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik zou voor de makkelijkere weg kiezen: Advanced Task killer of Android Booster installeren.
Probeer anders deze guides even, die zijn op zich behoorlijk appeltje-eitje:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uuuhm..
Eerst Goldcard gemaakt, die in een bepaald bestand geladen (de ROM volgens mij). Die toen op SD gezet alleen de telefoon wilde die ROM niet laden. Nouja dan niet, lang genoeg mee bezig geweest. Ik wil eigenlijk vooral een temproot om veel standaardmeuk eraf te gooien zoals die demo's. Nu kwam ik gisteren een uninstall applicatie die zelf een temproot kan tewerkstelligen om op die manier zaken eraf te gooien, maar dit programma kan geen root krijgen.
Op één knopje duwen is toch niet zo'n grote moeitequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:47 schreef ukga het volgende:
ja die heb ik, daarom weet ik dus welke apps zich steds op starten
Dat Visionary had ik ook geprobeerd, al kan R14 alleen met 2.2 overweg. Het downgraden lukte simpelweg niet, ik kwam niet toe aan het rooten zelf haha.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Probeer anders deze guides even, die zijn op zich behoorlijk appeltje-eitje:
One click Radio S-OFF tool
One click ENG S-OFF
One click root met visionary
Deze dus?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat Visionary had ik ook geprobeerd, al kan R14 alleen met 2.2 overweg. Het downgraden lukte simpelweg niet, ik kwam niet toe aan het rooten zelf haha.
Tuurlijk, draai nu Revolution HD 4.0 beta2. Ggingerbread & Sensequote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:15 schreef kastanova het volgende:
Mensen, correct me if I'm wrong, maar houden jullie je uberhaupt ook bezig met zaken als nieuwe rom's & radio's en zaken als eigen bootanimations of is dat een ver van jullie bed show?
Exact die ja. Nouja, eerst Goldcard gemaakt ivm Vodafone simlock, toen 2.2 ROM (als ik die zo mag noemen) geladen, aangepast adhv Goldcard. Daarvoor was alles in cmd.exe goed gegaan, alle uitslagen positief. Toen met kaartje nog steeds in de DHD zodanig opgestart zodat hij een ROM gaat zoeken. Hij zei toen dat 'ie niet goed was. Toen nog een aantal keer alle stappen opnieuw gedaan maar het mocht niet baten, hij wilde de ROM niet laden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deze dus?
En zo ja, bij welke stap liep je vast dan?
Naja, mijn eerste gok zou zijn om het goldcard gedeelte gewoon over te slaan en het dan nog eens te proberenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Exact die ja. Nouja, eerst Goldcard gemaakt ivm Vodafone simlock, toen 2.2 ROM (als ik die zo mag noemen) geladen, aangepast adhv Goldcard. Daarvoor was alles in cmd.exe goed gegaan, alle uitslagen positief. Toen met kaartje nog steeds in de DHD zodanig opgestart zodat hij een ROM gaat zoeken. Hij zei toen dat 'ie niet goed was. Toen nog een aantal keer alle stappen opnieuw gedaan maar het mocht niet baten, hij wilde de ROM niet laden.
Maar wellicht dat jij weet wat ik fout doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |