abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93827997
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef ukga het volgende:

[..]

's ochtends(10.00) aanzetten, en 's nachts leg zijn (00;00)
ligt natuurlijk ook aan de intensiviteit van het gebruik :Y)

maar zonder gekheid; een dag is inderdaad weinig...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 8 maart 2011 @ 19:51:54 #32
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93828144
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ligt natuurlijk ook aan de intensiviteit van het gebruik :Y)

maar zonder gekheid; een dag is inderdaad weinig...
ja klopt. maar in de eerste weken gebruik ik meestal me tel. intensief omdat ie nog nieuw is enzo :P

btw zag ik in de link diue jij poste comments waarin er verwarring werd gezaait over stap 2.
pi_93828290
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef ukga het volgende:
btw zag ik in de link diue jij poste comments waarin er verwarring werd gezaait over stap 2.
ergens in de comments staat;
quote:
gisteren dit ergens gelezen en gedaan en werkt dus wel maar de 2de keer dat hij een uur moet opladen moet je hem uitzetten dan werkt het dus echt !!!! dus ff op een rijtje

1.Zet het toestel AAN en laad deze 8 uur of meer op.
2.Koppel de lader af, zet dan het toestel UIT en laad hem dan weer 1 uur op.
3.Koppel de lader af, zet het toestel AAN, wacht 2 minuten, zet het toestel weer UIT en laad hem dan nog een keer 1 uur op.

Met UIT bedoelen ze waarschijnlijk ook echt UIT, dus niet in de slaapstand. De functie snel opstarten moet je dus tijdens deze procedure even uitvinken (in het menu Instellingen onder Applicaties).
dat lijkt me toch redelijk duidelijk, ook wat betreft stap 2...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93829852
Morgen gaat mijne naar HTC voor reparatie, ik kon de reboots niet meer aan ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 20:58:08 #35
2651 svann
night-hawk
pi_93832437
Balen!
Ik heb het idee dat mijn reboots veroorzaakt worden doordat de klemmetjes maar net aan op de uiteinden van de contactstrookjes komen. Is het dat bij jou ook?
Met de oncharmante abs achterkant valt het erg mee, maar die maatregel zou eigenlijk niet nodig moeten zijn natuurlijk.
Ik ben benieuwd hoe het met de jouwe afloopt.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_93833094
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef svann het volgende:
Balen!
Ik heb het idee dat mijn reboots veroorzaakt worden doordat de klemmetjes maar net aan op de uiteinden van de contactstrookjes komen. Is het dat bij jou ook?
Met de oncharmante abs achterkant valt het erg mee, maar die maatregel zou eigenlijk niet nodig moeten zijn natuurlijk.
Ik ben benieuwd hoe het met de jouwe afloopt.
Hij valt inderdaad uit zogauw dat klepje van de telefoon gaat maar als ik die eraf haal en het toestel aanzet kan ik nog steeds een reboot triggeren door een beetje onder de SD kaart te duwen.
Eerst dacht ik dat het dan misschien aan de SD of SIM lag maar zelfs als die eruit zijn reboot 'ie nog ;(
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_93834469
Ik overweeg nog altijd deze telefoon. Dit is wel een mooie aanbieding, alleen verwacht ik bij dat soort dingen altijd nog wat onverwachte kosten :'). Maar het lijkt toch echt 35 euro per maand, gratis toestel, punt, toch?

http://www.typhone.nl/aanbiedingen-63/htc-shop

edit: jezus, ik post dit na een half uur flink bestuderen en na één minuut zie ik dat de eerste 12 maanden gratis internet is en daarna 9,95 :').
pi_93839235
Het is een fijn toestel, alleen heb ik het sim klepje nu al gesloopt :(.. Waarom maken ze dat van slap ABS en een beetje rubber??

En al een berg reboots gehad.. Helaas worden dan al mijn bel en sms-sounds gereset (na elke crash), is daar iets aan te doen?
pi_93839316
ik klop het af, maar bij mij triggert geen enkele actie die hierboven genoemd wordt een reboot...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93839809
Wanneer kom update 2.3 nou..
If not now, then when.
pi_93839834
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tweede kwartaal.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_93839912
quote:
Op dinsdag 8 maart 2011 22:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
is laatst een keer gepost, komt pas in april (of later)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:46:15 #43
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93840047
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef ukga het volgende:
wat is verbeterd aan 2,3 dan?
Ik vind die oldskool shutdown vet. :)
If not now, then when.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 22:50:23 #45
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93840294
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind die oldskool shutdown vet. :)
en dat is?
pi_93840614
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 22:50 schreef ukga het volgende:

[..]

en dat is?
If not now, then when.
pi_93841164
quote:
alleen daar voor al
--- ҉ ---
pi_93841863
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:03 schreef Wells.p het volgende:

[..]

alleen daar voor al
Tsja, de update is al weet ik veel hoelang geleden uitgekomen maar nog steeds niet voor HTC.. loopt veel achter.
If not now, then when.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 23:24:04 #49
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93842284
Android 2.3

* Ondersteuning voor WebM
* Verbeterde kopiëren en plakken-functionaliteit
* Verbeterde functionaliteit met sociale netwerken
* Geoptimaliseerd voor grotere schermresoluties (tablets)
* In versie 2.3.3 zijn functies voor NFC toegevoegd
(ff van wikipedia geplukt)
pi_93842312
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Tsja, de update is al weet ik veel hoelang geleden uitgekomen maar nog steeds niet voor HTC.. loopt veel achter.
komt omdat htc sense er overheen moet bouwen.. als je bijv. een nexus hebt dan heb je de update altijd meteen zodra ze uit zijn
--- ҉ ---
  woensdag 9 maart 2011 @ 04:57:59 #51
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_93848122
Ik kreeg net een mailtje van Google.....

quote:
android-market-support@google.com
aan mij

details weergeven 03:33 (1 uur geleden)

You are receiving this message to inform you of a critical issue affecting your Android Market account.

Hello,

We recently discovered applications on Android Market that were designed to harm devices. These malicious applications ("malware") have been removed from Android Market, and the corresponding developer accounts have been closed.

According to our records, you have downloaded one or more of these applications. This malware was designed to allow an unauthorized third-party to access your device without your knowledge. As far as we can determine, the only information obtained was device-specific (IMEI/IMSI, unique codes which are used to identify mobile devices, and the version of Android running on your device).

However, this malware could leave your device and personal information at risk, so we are pushing an Android Market security update to your device to remove this malware. You will soon be receiving a notification on your device that says "Android Market Security Tool March 2011" has been installed. You are not required to take any action from there, the update will automatically run. You may also receive notification(s) on your device that an application has been removed. Within 24 hours of receiving the update, you will receive a second email confirming its success.

To ensure this update is run quickly, please make sure that your device is turned on and has a strong network connection.

For more details, please visit the Android Market Help Center at
http://market.android.com/support/bin/answer.py?answer=1207928

Regards,
The Android Market Team

©2011 Google, Inc.
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043

Email preferences: You are receiving this email to notify you of a critical issue affecting your Android Market account.
ref.
http://blog.mylookout.com(...)d-market-droiddream/

Lekker dan....daar gaan je telefoon gegevens.
Volgens mij heb ik geen software die in het lijstje voorkomt. Mja......je weet nooit
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_93848156
Ik dacht dat t een hele erge kut droom was. Maar me htc is nogsteeds kapot (scherm)
pi_93848485
quote:
4s.gif Op woensdag 9 maart 2011 04:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van Google.....

[..]

ref.
http://blog.mylookout.com(...)d-market-droiddream/

Lekker dan....daar gaan je telefoon gegevens.
Volgens mij heb ik geen software die in het lijstje voorkomt. Mja......je weet nooit
Beter download je Androidworld app voor je mob, handige app met alle nieuwtjes er in en alles en dit was daar vorige week al gemeld zodat je meer up-to-date bent. ;)
If not now, then when.
pi_93848579
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 05:39 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik dacht dat t een hele erge kut droom was. Maar me htc is nogsteeds kapot (scherm)
;( :*
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_93849404
quote:
YT hapert hier op het werk, maar soort van TV-shutdown? (naar het midden toe zeg maar...)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_93850031
quote:
Op woensdag 9 maart 2011 07:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:

[..]

;( :*
Bedankt...
pi_93854944
En mijne is onderweg naar HTC, 2 weken zonder. Wat een hel! ;(
Welkom vader renwan ^O^
pi_93855074
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:15 schreef renwan het volgende:
En mijne is onderweg naar HTC, 2 weken zonder. Wat een hel! ;(
Oei, dat is best lang.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
  woensdag 9 maart 2011 @ 12:28:56 #59
97111 ukga
Siewosie baas
pi_93855352
dingen opsturen gaat altijd langzaam. laatst 6 weken op me horloge meoten wachten :')
pi_93857112
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef ukga het volgende:
dingen opsturen gaat altijd langzaam. laatst 6 weken op me horloge meoten wachten :')
ik heb ooit eens meer dan 2 maanden op de reparatie van m'n horloge moeten wachten :X gelukkig met m'n HD geen problemen, zou hem niet kunnen/willen missen!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')