wat moet je uberhaupt op zo'n site. ik zou er nachtmerries van krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef Xantalien het volgende:
Daaamn.Die pro-ana sites kunnen je echt hersenspoelen.
Uit nieuwsgierigheid kijken. Jezelf beloven dat je nooit meer zult kijken, maar stiekem blijft het interessant. Dan kijk je meer en meer en meer, en vind je die foto's steeds mooier. In het anorexia topic, een model op de catwalk. Iedereen klaagt hoe akelig dun ze is, en het enige wat ik zie is een mooie slanke dame. Ik snap er niks van.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
wat moet je uberhaupt op zo'n site. ik zou er nachtmerries van krijgen
Pas daar een beetje mee op , voor je het ga straks ook die kant op, en een eetstoornis is niet een prettig iets om te hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:52 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid kijken. Jezelf beloven dat je nooit meer zult kijken, maar stiekem blijft het interessant. Dan kijk je meer en meer en meer, en vind je die foto's steeds mooier. In het anorexia topic, een model op de catwalk. Iedereen klaagt hoe akelig dun ze is, en het enige wat ik zie is een mooie slanke dame. Ik snap er niks van.
Ik weet het. Sterker nog, die kant gaat het al op. Ik verbied mezelf die sites weer te bezoeken, want ik flikker zo van het ene dal in het andere dal op weg naar de afgrond, om het zo maar even te zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pas daar een beetje mee op , voor je het ga straks ook die kant op, en een eetstoornis is niet een prettig iets om te hebben.
On topic relaxed en steeds meer in me ritme , he he eindelijk een beetje stabiliteit terug.
die sites laten toch alleen (bijna) skeletten zien? Ik snap dat meningen verschillen maar lijkt mij dat vrijwel iedereen het wel met me eens is dat dat niet mooi noch gezond is...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ik weet het. Sterker nog, die kant gaat het al op. Ik verbied mezelf die sites weer te bezoeken, want ik flikker zo van het ene dal in het andere dal op weg naar de afgrond, om het zo maar even te zeggen.
quote:
Ik wil het wel omschrijvenquote:
Hier gaan we idd niet mee akkoord.quote:
In het begin schrok ik me ook dood, en nu als ik er naar kijk, vind ik het prachtig. Gek hoe zo'n site je echt hersenspoelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:11 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die sites laten toch alleen (bijna) skeletten zien? Ik snap dat meningen verschillen maar lijkt mij dat vrijwel iedereen het wel met me eens is dat dat niet mooi noch gezond is...
OT: "nothing's really making any sense at all. Let's talk!"
Is best ongezond als je dat mooi vind. Ik hoop dat je er niet aan mee gaat doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:31 schreef Xantalien het volgende:
[..]
In het begin schrok ik me ook dood, en nu als ik er naar kijk, vind ik het prachtig. Gek hoe zo'n site je echt hersenspoelt.
OT:
Prima.
Je hebt me gegevens, boeken kan altijdquote:
Hmm..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hier gaan we idd niet mee akkoord.
Ik heb nog niets gestuurdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Kut wat moet ik hier nou weer mee.. Vrouwen en hun smsjes soms..
aha een vaag smsjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Ik zal de volgende keer iets duidelijker zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Hij was nogal cryptisch jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef Houniet het volgende:
Je haalt me de woorden uit mijn...toetsenbord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm verlang eigenlijk naar iemand maar weet even niet of dat zinnig is, omdat ik volledig geen hoogte van hem krijg.
kerels
Kerels. Veel kerels.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef tralalalars het volgende:
om nu direct weer alle mannen over een kam te scheren ... nu voel ik me gestigmatiseerd!
ik mis die iemand...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Xantalien het volgende:
Gelukkig is er al-tijd één persoon die me weer vrolijk en rustig kan krijgen.
Daar kan ik zo van genietenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef Miam het volgende:
wel goed. duik nu lekker m`n bedje in met de glossy.
hoi, wat een feestquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar wij hebben een stoer en spannend vrijgezellenleven
ja idd. Ik feest meequote:
ik vind single zijn ten alle tijde prettigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Daar kan ik zo van genietenLekker vrouw zijn en tijd voor jezelf hebben. Nee op zo'n moment vind ik single zijn prima.
en dan heb je t eenmaal uitgespeeld en vind je er niks meer aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:52 schreef Laniboekje het volgende:
Wel oke. Lig al wel lekker op bed. Hele avond een beetje met de Nintendo DS lopen pielen, krijg een spelletje maar niet uitgespeeld en dat frustreert me.
Wat een moeilijk leven...
Klopt, kan die in de kast. Maar ik heb er slechts nog 20 of meer liggen om verder te spelen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:02 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan heb je t eenmaal uitgespeeld en vind je er niks meer aan
het zijn de spelletjes die uit de kast komen waar ik me zorgen over maak, die zijn oncompatible met het systeem, en dan heb je weer een adapter nodig enzo...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt, kan die in de kast. Maar ik heb er slechts nog 20 of meer liggen om verder te spelen...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:23 schreef Under_Score het volgende:
[..]
het zijn de spelletjes die uit de kast komen waar ik me zorgen over maak, die zijn oncompatible met het systeem, en dan heb je weer een adapter nodig enzo...
voel me.. melig.
hoe langer je niks eet hoe minder honger je krijgt. Maar dat weet je zelf ook wel met je pro ana sites. Lijkt wel alsof je het WILT ontwikkelen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 06:25 schreef Xantalien het volgende:
Goddomme, met school naar Den Haag. Lekker als je allemaal in zuidwest-Drenthe woont.
-Edit- Klopt dit wel? Word je wakker, heb vanaf gisteravond 18.00 niks meer gegeten, en nu ben ik na een halve appel vol. Sterker nog, ik heb me nu al misselijk gegeten en loop te kokhalzen.
amen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 07:19 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hoe langer je niks eet hoe minder honger je krijgt. Maar dat weet je zelf ook wel met je pro ana sites. Lijkt wel alsof je het WILT ontwikkelen.
Opruimen,koken,afzuigen,afwassen,strijken en bier halenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef kwiwi het volgende:
moe... en dat terwijl ik nog zo ontzettend veel moet doen vandaag..
Pmquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Geil!
Wat erg onhandig is tijdens het werk
Zelfde verhaal nogquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
Combinatie van luiheid, gaarheid, gebrek aan concentratie en helemaal nergens zin in hebben
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
500 days of Summer kijken, hij blijft leuk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
500 days of Summer kijken, hij blijft leuk
Vooral het bier halen is altijd erg belangrijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Opruimen,koken,afzuigen,afwassen,strijken en bier halen
same... al heb ik wel ff een leuke avond thuis gehad op mom's birthdayquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
kut, verdrietig, melancholischzin om te janken
Kop op, als je er eenmaal woont en de boel is aan de kant, dan ben je er hartstikke blij meequote:Op woensdag 9 maart 2011 07:40 schreef Soempie het volgende:
Halve nacht wakker gelegen. Voortaan geen mail meer lezen 5 minuten voor het slapen gaan. Moet voor de hypotheek nog een document opvragen en dat gaat waarschijnlijk wéér een week duren. Grrrr.Sterker nog, ik vermoed dat het document er niet eens is en zie nu al op tegen de telefoongesprekken die ik pas vanaf half 9 kan voeren om het aan te vragen.
![]()
Als die hypotheek er door is verhuis ik nooit meer.
Tuurlijk, als de hypotheek eindelijk geregeld is ben ik er al hartstikke blij mee. Er lopen nu gewoon 3 zaken die vrij onzeker zijn: hypotheek, bruiloft (goed, die komt er wel maar er moet nog het een en ander geregeld worden) en eh ben gestopt met de pil.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kop op, als je er eenmaal woont en de boel is aan de kant, dan ben je er hartstikke blij mee
Even doorbijten nog
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:53 schreef Brennie het volgende:
Moe, duf, nekpijn... maar wel gelukkig.
Ik bestelde gisternacht voor het eerst cake decoratie via internet en ik werd vanmorgen gebeld door het bedrijf. Ik was blijkbaar mijn postcode vergeten in te vullen. Ik werd wakker gebeld, dus wat ik 99% van de tijd zei was 'huh, watte?'. Je hoort dat die gast geďrriteerd werd nadat hij miljoen keer moest herhalen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:54 schreef formerjellybean het volgende:
Even kut , voelde me hele poos al teleurgesteld in een bepaald iemand alleen vandaag had ik het meer en een goede jankbui gehad.
Ik voel me net een stuiterbal de spanningen van de laatste tijd , ben even toe aan een leuke periode.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer iets duidelijker zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef Miam het volgende:
[..]
Hij was nogal cryptisch janeem de tijd en laat weten wanneer je
er uit bent.
rub it in...quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef Under_Score het volgende:
zin om met iemand in mn armen op de bank te liggen en TV te kijken
tsja, probleem is dus dat ik niemand om mee te knuffelen heb. maar ik heb er wel zin in.quote:
Als je je daarna al beter voelt is dat maar van korte duur. Beter houd je gewoon geen contact met zo iemandquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik neem aan dat een opgefokt berichtje aan een bepaald persoon over hoe teleurgesteld je in degene wel niet bent , niet echt een goed idee is.
De verleiding is groot, maar doe het maar even niet
Ik weet het geduldig zijn is af en toe ook een hele kunst en helaas niet altijd mijn sterkste kant. Denk dus maar dat ik goede afleiding moet zoeken voor ik domme dingen ga doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je je daarna al beter voelt is dat maar van korte duur. Beter houd je gewoon geen contact met zo iemand
Afleiding zoeken is dan ook het aller beste!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het geduldig zijn is af en toe ook een hele kunst en helaas niet altijd mijn sterkste kant. Denk dus maar dat ik goede afleiding moet zoeken voor ik domme dingen ga doen.
Sorry, ik zal 'm iets zachter zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
En ja hoor guess what ben al in een kutbui , en tadaaaaaaa de kutbuurman begint weer met zijn kutmuziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grrrrrrrrrrrrr
Wandelen , film kijken of even dorp in want het is koopavond. Bij mij is afleiding zoeken routine geworden omdat ik van mezelf al weet dat ik die buien hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is dan ook het aller beste!Wat voor ideeen heb je?
dan wens ik je een fijne avondquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wandelen , film kijken of even dorp in want het is koopavond. Bij mij is afleiding zoeken routine geworden omdat ik van mezelf al weet dat ik die buien heb
Ik weet het welquote:
jah klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Mian & Houniet hebben een beginnende relatie ofzo?
Lol, dat was destijds een heel gedoe om rond te krijgen. Misschien kwam ik te blij over, dat het allemaal zo simpel leek ^^quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als de hypotheek eindelijk geregeld is ben ik er al hartstikke blij mee. Er lopen nu gewoon 3 zaken die vrij onzeker zijn: hypotheek, bruiloft (goed, die komt er wel maar er moet nog het een en ander geregeld worden) en eh ben gestopt met de pil.Word een beetje kriegel van onzekerheid en wil het alle drie gewoon weten/ regelen.
![]()
Had niet het idee dat bij jou de hypotheek zo'n gedoe was.
Of jij? Wel leuk ja, verliefd zijn is leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Miam het volgende:
[..]
jah klopt.maar houniet is nog een beetje in de ontkenningsfase
Dat viel mij dus ook al op zich. Niet erg ofzo hoor... Nou ja, wel erg voor de mensen die die gevoelens hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Valt me op dat veel posts hier allemaal wel een beetje negatief zijn. Deprimerend zelfs.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
Waarom moet het allemaal zo moeilijk?
Ik mis het
haha, was een geintje joh... tenminste, daar ga ik vanuitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Of jij? Wel leuk ja, verliefd zijn is leuk
Is het internet liefde of echt real?
Mooi. Dat betekend dat ik jou kan proberen te versieren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
haha, was een geintje joh... tenminste, daar ga ik vanuit
proberen mag altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mooi. Dat betekend dat ik jou kan proberen te versieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |