Als je je daarna al beter voelt is dat maar van korte duur. Beter houd je gewoon geen contact met zo iemandquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef formerjellybean het volgende:
Ik neem aan dat een opgefokt berichtje aan een bepaald persoon over hoe teleurgesteld je in degene wel niet bent , niet echt een goed idee is.
De verleiding is groot, maar doe het maar even niet
Ik weet het geduldig zijn is af en toe ook een hele kunst en helaas niet altijd mijn sterkste kant. Denk dus maar dat ik goede afleiding moet zoeken voor ik domme dingen ga doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je je daarna al beter voelt is dat maar van korte duur. Beter houd je gewoon geen contact met zo iemand
Afleiding zoeken is dan ook het aller beste!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik weet het geduldig zijn is af en toe ook een hele kunst en helaas niet altijd mijn sterkste kant. Denk dus maar dat ik goede afleiding moet zoeken voor ik domme dingen ga doen.
Sorry, ik zal 'm iets zachter zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:41 schreef formerjellybean het volgende:
En ja hoor guess what ben al in een kutbui , en tadaaaaaaa de kutbuurman begint weer met zijn kutmuziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
grrrrrrrrrrrrr
Wandelen , film kijken of even dorp in want het is koopavond. Bij mij is afleiding zoeken routine geworden omdat ik van mezelf al weet dat ik die buien hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Afleiding zoeken is dan ook het aller beste!Wat voor ideeen heb je?
dan wens ik je een fijne avondquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:15 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wandelen , film kijken of even dorp in want het is koopavond. Bij mij is afleiding zoeken routine geworden omdat ik van mezelf al weet dat ik die buien heb
Ik weet het welquote:
jah klopt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef iwannabehigh het volgende:
Mian & Houniet hebben een beginnende relatie ofzo?
Lol, dat was destijds een heel gedoe om rond te krijgen. Misschien kwam ik te blij over, dat het allemaal zo simpel leek ^^quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tuurlijk, als de hypotheek eindelijk geregeld is ben ik er al hartstikke blij mee. Er lopen nu gewoon 3 zaken die vrij onzeker zijn: hypotheek, bruiloft (goed, die komt er wel maar er moet nog het een en ander geregeld worden) en eh ben gestopt met de pil.Word een beetje kriegel van onzekerheid en wil het alle drie gewoon weten/ regelen.
![]()
Had niet het idee dat bij jou de hypotheek zo'n gedoe was.
Of jij? Wel leuk ja, verliefd zijn is leukquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:06 schreef Miam het volgende:
[..]
jah klopt.maar houniet is nog een beetje in de ontkenningsfase
Dat viel mij dus ook al op zich. Niet erg ofzo hoor... Nou ja, wel erg voor de mensen die die gevoelens hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:06 schreef iwannabehigh het volgende:
Valt me op dat veel posts hier allemaal wel een beetje negatief zijn. Deprimerend zelfs.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Yuki het volgende:
Waarom moet het allemaal zo moeilijk?
Ik mis het
haha, was een geintje joh... tenminste, daar ga ik vanuitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Of jij? Wel leuk ja, verliefd zijn is leuk
Is het internet liefde of echt real?
Mooi. Dat betekend dat ik jou kan proberen te versieren?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:29 schreef Miam het volgende:
[..]
haha, was een geintje joh... tenminste, daar ga ik vanuit
proberen mag altijd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:40 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mooi. Dat betekend dat ik jou kan proberen te versieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |