Pmquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:28 schreef ondeugend het volgende:
Geil!
Wat erg onhandig is tijdens het werk
Zelfde verhaal nogquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:44 schreef Urquhart het volgende:
Combinatie van luiheid, gaarheid, gebrek aan concentratie en helemaal nergens zin in hebben
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
500 days of Summer kijken, hij blijft leuk
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:38 schreef formerjellybean het volgende:
500 days of Summer kijken, hij blijft leuk
Vooral het bier halen is altijd erg belangrijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Opruimen,koken,afzuigen,afwassen,strijken en bier halen
same... al heb ik wel ff een leuke avond thuis gehad op mom's birthdayquote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef cafpow het volgende:
kut, verdrietig, melancholischzin om te janken
Kop op, als je er eenmaal woont en de boel is aan de kant, dan ben je er hartstikke blij meequote:Op woensdag 9 maart 2011 07:40 schreef Soempie het volgende:
Halve nacht wakker gelegen. Voortaan geen mail meer lezen 5 minuten voor het slapen gaan. Moet voor de hypotheek nog een document opvragen en dat gaat waarschijnlijk wéér een week duren. Grrrr.Sterker nog, ik vermoed dat het document er niet eens is en zie nu al op tegen de telefoongesprekken die ik pas vanaf half 9 kan voeren om het aan te vragen.
![]()
Als die hypotheek er door is verhuis ik nooit meer.
Tuurlijk, als de hypotheek eindelijk geregeld is ben ik er al hartstikke blij mee. Er lopen nu gewoon 3 zaken die vrij onzeker zijn: hypotheek, bruiloft (goed, die komt er wel maar er moet nog het een en ander geregeld worden) en eh ben gestopt met de pil.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:57 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Kop op, als je er eenmaal woont en de boel is aan de kant, dan ben je er hartstikke blij mee
Even doorbijten nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |