Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Tassie37 het volgende:
Wow, nou is ie zijn vriendinnetje behoorlijk aan het kleineren, hey! "Nee, die nog zo jong is, die snapt dat niet, die is daar nog te jong voor, bladiebladiebla."
Ik krijg ineens visioenen van bladluis?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Je stapt hier binnen en je krijgt te horen dat je een neprelatie moet hebben met die bonenstaak die alleen maar kan kriebelen!
update forum lezen kort en bondigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Coos gekkie ik ga hier toch niet teruglezen
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
toch ga ik karim steeds sympathieker vinden. ik mag hem wel
Geweldig hoe tolerant Nederland is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Volgens mij, jankt Guido omdat alles nep is.
Zijn vriendin is nep.
Zij fakerelatie was zelfs nep.
Hij is zelfs een nep hetero.
Zelfs zijn geheim was nep, want zijn echte geheim wilde hij geheim houden. Zorgvuldig afgeschermd, op internet (foutje)
En dan zijn er zomaar echte mensen, met een echte relatie!
Boefuckinghoe!
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg ineens visioenen van bladluis?
Alex is er alleen maar in gehouden om Servio er uit proberen te krijgen volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
In principe heeft Guido wel door hoe het werkt. Hij zag in dat Alex populair is door de lovetriangle, Mo en Maik door de relatie en Gerard omdat hij de clown is. Maar ja, wat betreft de rest is hij enorm paranoide.
oeps gemistquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging over zure jurrien...dat staat vast niet in de updates
Ja, die ander was eerder, maar nu moet de tt weer normaal zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)
Meisje van 17 zegt Guido steeds, maar hoe ze ook weer heten.........hoe heet ze Guido?
(en waarom zat ik weer in het verkeerde COS topic!!!)
En hij vergeet dat hij zichzelf moet neerzetten en er zelf iets van moet maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
In principe heeft Guido wel door hoe het werkt. Hij zag in dat Alex populair is door de lovetriangle, Mo en Maik door de relatie en Gerard omdat hij de clown is. Maar ja, wat betreft de rest is hij enorm paranoide.
Ik denk dat dat waar isquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Alsof het een kind van 8 is.
Boos in de camera kijken.
die van guido en laura wel, die foto's van de roddelbladen met neprelatiesquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Maria44 het volgende:
Dus clues komen op het scherm? Weten we dat ook weer.
santéquote:
Nathalie Gabrielaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)
Meisje van 17 zegt Guido steeds, maar hoe ze ook weer heten.........hoe heet ze Guido?
(en waarom zat ik weer in het verkeerde COS topic!!!)
Ik had er meer respect voor gehad, als hij met zijn werkelijke geheim dat huis in was gekomen. Dan had hij zijn vriendin niet hoeven neppen, en de rest ook al niet.quote:
Hij weet niet wat wij weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
het meisje van 17 word ook behoorlijk gekleineert ze begrijpt niks
SC is verderopquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging over zure jurrien...dat staat vast niet in de updates
slaap welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer vroeg op![]()
allemaal!
slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
allemaal!
Dat was ook niet zijn echte geheim, dat wat tevens een nepgeheim. Het is niet voor niets, dat Laura en Guido dit "geheim" in de maag kregen gespiltst.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Maria44 het volgende:
Hij wilde nog doorgaan met zijn eigen geheim. Ja, dan had Laura haar mond moeten houden.
zonnebril??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
aaaah die ogen!!! MMMAAAHAAAAMMMMMM ENG>
Ik slaap nooit meer.
het zit je niet mee he...eerst de piemol van karim en nu dit weerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
aaaah die ogen!!! MMMAAAHAAAAMMMMMM ENG>
Ik slaap nooit meer.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
allemaal!
Precies. Nu blijkt dat ie er niks mee opgeschoten is gaat ie janken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Maar Guido, je had ook kunnen weigeren. Je had ook gelijk kunnen zeggen: nee, dit ga ik mijn vriendin niet aandoen?
Dan had ik je meer mans gevonden, dan dit achteraf gezeik.
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!quote:
k blurren die handelquote:
wat ben jij toch wijsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Maar Guido, je had ook kunnen weigeren. Je had ook gelijk kunnen zeggen: nee, dit ga ik mijn vriendin niet aandoen?
Maar dan mist ze de bier en chips hintquote:
Het lukt elke keer weerquote:
Guido beseft niet dat als hun fake relatie geen relatie was het nooit zou zijn geraden en hij mss zijn oude geheim terug had gekregen. Oerdom. Maar hij dacht sterk te staan met z'n fakerelatie?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Ben erg teer gevoelig. En de piemol van Karim en de pik van Guido, ik heb het echt zwaar hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
het zit je niet mee he...eerst de piemol van karim en nu dit weer
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat was ook niet zijn echte geheim, dat wat tevens een nepgeheim. Het is niet voor niets, dat Laura en Guido dit "geheim" in de maag kregen gespiltst.
s6 ermeequote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben erg teer gevoelig. En de piemol van Karim en de pik van Guido, ik heb het echt zwaar hier.
Ik ga zo mijn Farmville tuintje oogsten om tot rust te komen weer.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
Guido moet er zelf wat aan gaan doen, dingen raden, overdag eens uit bed komen en sociaal doen bijvoorbeeld.
Guido zal na al dat gejank ook wel even in de Geheime Kamer Die Niet Meer Geheim is mogen loeren en zijn vriendinnetje mogen uitwonen ofzo. De cry babies krijgen steeds hun zin.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zal een donderdag wel een troostprijs krijgen van de stem. Hij zal wel een inhoud van een kluis ofzo krijgen.
100 miljoen % zeker.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zal een donderdag wel een troostprijs krijgen van de stem. Hij zal wel een inhoud van een kluis ofzo krijgen.
ik doe snachts als ze sapen alles voordraaienquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik was effe piesen en een sjekkie rollen en weer een hele pagina verder.
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Maria44 het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat die twee nominaties van Servio, eigenlijk Guido wilden nomineren, maar omgepraat zijn omdat Guido nog een gunfactor had. Dat ze daarom zo liepen te janken om het nomineren.
Hij heeft het mij maar te vaak erover dat hij zeker weet dat Maik niet genomineerd gaat worden.
(ik ben ook para aan het worden..)
Ik denk dat het wel meevalt, gelukkig voor hem is alles redelijk in het begin uitgelekt dus de meeste mensen die hem kennen hebben het allang een plekje gegevenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...
Ja we zitten al aan de koffie met Cake, niemand wil der begraven dus we wachten op spontane crematie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er met Sophia? Ik doe me stream aan en daar lag ze..
Dat wat er al dagen/weken met haar is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er met Sophia? Ik doe me stream aan en daar lag ze..
Dat zou wel de les moeten zijn als hij er een heeft geleerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Guido zal na al dat gejank ook wel even in de Geheime Kamer Die Niet Meer Geheim is mogen loeren en zijn vriendinnetje mogen uitwonen ofzo. De cry babies krijgen steeds hun zin.
Daarom was het geheim waarmee hij aanvankelijk al het huis in zou komen (dus niet dat nepgedoe met Laura) al een nepgeheim. Laura, had ook geen werkelijk geheim. Vandaar die fakerelatie met Laura. Maar alles, aan Guido, in SST is nep. Tot en met die vriendin in de studio aan toe.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!
ik houd het ook al niet meer bij nuquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik was effe piesen en een sjekkie rollen en weer een hele pagina verder.
Ik niet hoor, misschien in 2015 maar nu nog lang niet! Ben al naar een therapeut geweest. En ik ken die jongen niet eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, gelukkig voor hem is alles redelijk in het begin uitgelekt dus de meeste mensen die hem kennen hebben het allang een plekje gegeven
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!! niet weeeeeeeeeeeerquote:
thanks, ik werd al gek van mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)
Hey, je slaapFOK!t?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ze hyperventileert al bijna!!! Pak een kussen! Snel!
* Ireth is er niet meer, ik ben al naar bed toe...
waar is het rozenkransjequote:
ja, hij wordt nu wel actief. We kunnen nu vast nog wel het e,e,a van hem verwachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij word wel erg actief hiervan..Nomaal ligt hij alleen te slapen![]()
Backfire Servioquote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)
Caps!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje en ik zitten nu tegen het scherm te schreeuwen van frustratie!![]()
![]()
Ahaha dan wacht ik met jullie meequote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja we zitten al aan de koffie met Cake, niemand wil der begraven dus we wachten op spontane crematie.
om bij de groep te horenquote:
Ik dacht dat jij zo'n watje was?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wat er al dagen/weken met haar is.
Dat ze een strontvervelend zeikwijf is.
Dat helpt niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje en ik zitten nu tegen het scherm te schreeuwen van frustratie!![]()
![]()
omdat Mootje haar liefje bij zich heeft en zij niet..... en natuurlijk veel aandacht van achter zodat ze weer videoboodschapje krijgtquote:
Op de streams of bedoel je ons hier..........quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Alleen maar jankerds op de stream... zijn er geen mensen die aan het lachen, het spel aan het spelen of aan het batsen zijn?
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Ze begint te schudden! Snel! Bel Father Merrin!
ik lach de hele dagquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Op de streams of bedoel je ons hier..........
Waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geef Guido wel een beetje gelijk
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
omdat Mootje haar liefje bij zich heeft en zij niet..... en natuurlijk veel aandacht van achter zodat ze weer videoboodschapje krijgt
Op de streams, hier is het altijd lachen en batsen toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Op de streams of bedoel je ons hier..........
zie je ze al zitten bij de screening: ik kan dat best hoor, ik doe alles voor het spel. Ik heb geen grenzen bla bla blaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Alleen maar jankerds op de stream... zijn er geen mensen die aan het lachen, het spel aan het spelen of aan het batsen zijn?
Voor iemand met paniekaanvallen moet het daar een hel zijn, constant in een situatie zitten waar je niet uit kunt vertrekken. Tenzij het huis daar nu haar veilige plek is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef pullup het volgende:
Compleet met spasmen en al...dat is wel weer wat nieuws ...interessant.
Da's makkelijk als je totaal geen zelfreflectie kentquote:
Zelfs ik heb mijn tolerantiegrenzen Piet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n watje was?
Om 0:00 gaat ze waarschijnlijk op jacht naar een vers propje hersenen!quote:
Ik verwacht nog wel een boodschap van zijn vriendin 1 deze dagen..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido vertrouwt niet op de makers als ze zeggen dat zijn vriendin het goed vindt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Praatpoeder het volgende:
Naast Bolletje schuddebuikjes, Nu ook Speciale SST Edition Schuddelijkjes
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Praatpoeder het volgende:
Naast Bolletje schuddebuikjes, Nu ook Speciale SST Edition Schuddelijkjes
Sofie ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef bollokus het volgende:
guido heeft een heel warm gevoel van binnen
quote:
OE! Die is wel heel mooi!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef mevrouwdebok het volgende:
waarom gaat catastrofia niet gewoon ,ze ligt gewoon kapot te gaan
Ik geloof echt dat dit wel eens met haar kan gebeuren...dat meisje heeft meer problemen dan wij denken..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sofia is geloof ik rijp voor een nachtje gesloten opname op psychiatrische afdeling van het dichtstbij gelegen ziekenhuis. Mijn hemel, wat een miscast.
Misschien is het nu wel tijd om iid vd Sloot erin te doenquote:
Bekende woordenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef RobbieBoy het volgende:
zo, en nu tijd om te gaan slapen, iedereen een zeer goede nacht toe gewenst, en tot morgen maar weer
Klopt! Maar dat betekent niet dat het ook de waarheid is.quote:
quote:
Welterusten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef RobbieBoy het volgende:
zo, en nu tijd om te gaan slapen, iedereen een zeer goede nacht toe gewenst, en tot morgen maar weer
Precies! Ventjes van 18 staan in Afganistan, hij staat in SST...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
Guido moet ook kappen met de 'ik ben pas 20 kaart'. Sharon is ook 20.
en zijn meisje van 17 niet te vergeten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mootie het volgende:
Guido moet ook kappen met de 'ik ben pas 20 kaart'. Sharon is ook 20.
heeft hij al gehad toch soort van, tijdens de live uitzending?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel een boodschap van zijn vriendin 1 deze dagen..
Lijkt net of ze geneukt wordtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
De psychische keuring stelde niet veel voor bij sst he?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erdoor geglipt....of heeft zich omhoog gewerkt op slinkse wijze.........quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wou het nog net niet zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Praatpoeder het volgende:
Mss heeft Sofia dat tril ei van Mo geleend, Die heeft toch Maik weer terug
Mogen ze dan wettelijk gezien wel batsen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef cborns het volgende:
[..]
en zijn meisje van 17 niet te vergeten.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:46 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik geloof echt dat dit wel eens met haar kan gebeuren...dat meisje heeft meer problemen dan wij denken..
het is zijn waarheidquote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt! Maar dat betekent niet dat het ook de waarheid is.
Ik vind overigens dat Karim het weer prima doet!
Als je net 20 bent en dit meemaakt, dan is dat natuurlijk heul wat, precies zoals het leven, een lesquote:
Te laatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
GEEN CAPS NU VAN SOFIA!! NIET DOEN!!!
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
Nee, maar zij moet gewoon naar huis. Vind dat de redactie hier echt in moet grijpen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ach gut. Dit hoeft voor mij ook weer niet.
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:
Onderschrift: "why so serious?"quote:
nu weet ik het zeker : zus van servio !!quote:
jep vanaf 16 is legaal.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mogen ze dan wettelijk gezien wel batsen?
Die heeft aan een of ander experiment meegedaan, vertelde hij eerder over.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Maar goed dat er niemand in dat huis zit met het geheim, "ik ben een necrofiel".
Misschien hebben ze juist de nutcases gecastquote:Op maandag 7 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Uma leeft toch nog, dus dat kan nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
Heel af en toe lijkt Sofia op Uma Thurman.
Of iig een goede visagiste naar binnen!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef mazaru het volgende:
Hier moet gewoon ingegrepen worden.
[ afbeelding ]
Dat ben ik wel met je eens. Eruit, dit is te erg aan het worden. Enkele reis terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, maar zij moet gewoon naar huis. Vind dat de redactie hier echt in moet grijpen.
sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef versabommie het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef Coos het volgende:
Maar goed dat er niemand in dat huis zit met het geheim, "ik ben een necrofiel".
quote:
Ik heb foto's van Iraakse oorlogsslachtoffers gezien die er beter uitzagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |