Kon dat nog dan??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido zit te janken????
(*zakt weer meer in mijn opinie

Hoezo iets toegeven? Ik ben het gewoon niet eens met je, mag het?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
1 gok ja.. en daarna zwaard en toen philip nog niet helemaal zeker was Ivanhoe...
Maar waarom geef jij nou nooit eens en public iets toe?Het doel van een discussie is niet om hem altijd maar te winnen ofzo hoor
Ik bedoel het lag er voor zoveel mensen hier duidelijk op ... volgens mij ben je weer eens de uitzondering

check! klaar!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo iets toegeven? Ik ben het gewoon niet eens met je, mag het?

Zou kunnen.... Karim; to the rescue ! Pomp er positieve gedachten in !quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef mYsca het volgende:
Die gaat 24 uur aanvragen zo. Die gaat het niet redden

waar haal je die onzin vandaan?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Jurien en zijn broer zijn zo verschrikkelijk zuur op twitter. Jurien zit al sinds hij eruit is te zeiken en zinspelen op een door hem fantastisch uitgedacht script om het huis in te komen

jongens plagen kusjes vragenquote:

Ja, slik het door, daar is het voor.quote:

Jij hebt tijd om te wassen ????quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Stability het volgende:
zo , hallo, ik ben er weer, heb ff de hele was gedaan en opgevouwen![]()
moest ook gebeuren he , streamlock story verstoord mn hele leven

quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ongeveer 10 cm hoog zijn neus in zo te horen....

Wel wel wel, wie hebben we daar? Dacht dat jij nog steeds in die geheime kamer zat. Wijntje? Pasoa? Janken?quote:

dank uquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Jij hebt tijd om te wassen ????
Respect

* chips en bier paktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |