is servio zijn hoodnet buiten beeldquote:
HEIR HEIR!quote:
Ik zie het helemaal gebeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol idd, zou tijd worden, toen de COS-sen nog in de dubbele nummers zaten heb ik al eens voorspeld dat ik Gerard wel met een lampenkap op zijn hoofd huilend naast de rode knop zag zitten.
Dat zwaard enzo was pas nadat Philip met zijn gok akelig dichtbij het geheim kwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een Vaas, een zwaard en als Philip dan lekker ind e buurt zit ook nog ff snoeihard Ivanhoe.. Mwah de volgende clue was ws geweest: STEM: Philip, Alex is een ridder, druk snel op de knop!
Para en glazen deuren horen bij elkaarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
hopeleijk niet, straks springt er nog eentje dwars door zo'n dichte deur
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
is servio zijn hoodnet buiten beeld
Trusten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu maar slapen morgen weer vroeg op, lees morgen hier of op de SST site wel wat die missie vannacht was. (ik denk Laura een missie dat als die slaagt dat ze niet genomineerd is)
Peuterjuffen zijn lievquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, een gamer/player en een peuterjuf....
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Alex had nog ergens wat alcohol verstopt liggen?
[ afbeelding ]
Ik hoop het echtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook glazen deuren ?
Een missie. Zorg dat Guido vreemd gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom ligt Joanna nu weer in Guido's armen?
Goodevening Jurrien.quote:
1 gok ja.. en daarna zwaard en toen philip nog niet helemaal zeker was Ivanhoe...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zwaard enzo was pas nadat Philip met zijn gok akelig dichtbij het geheim kwam.
zal wel geheime opdracht zijn van de stem. Joanna, jij moet vanacht met Guido naar bed, slaag je hier NIET in, dan moet Monique PER direct het huis VOORGOED verlaten, ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom ligt Joanna nu weer in Guido's armen?
+1quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido zit te janken????
(*zakt weer meer in mijn opinie
On stream mag je dat niet dat is het punt ook geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zou er best op kunnen spelen hoor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |