Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio en Guido.........samen nu aan de klets, kijken hoe lang het duurt voor Servio Maik ook nog even afbrand.
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.quote:
Psies, het lijkt red mijn vakantie wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnen
Alex?quote:
en daarna weer inloggen !quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.
Alex is helemaal niet harder genomen, want alleen al met de blauwe vaas kwam Philip heel dichtbij het raden van zijn geheim en daarom hebben ze het weggegeven. Bij G&L is dat anders, want niemand had nog dichtbij hun geheim gegokt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnen
Nee nu is het boeiend wil je zeggen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.
Mijn ideequote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef kreta2010 het volgende:
Wat een losers Guido enLaura haha, oprotten PLEASE
Juist!quote:
Ergste is dat deze sociaal wereldvreemden echt niet door hebben dat ze in vergelijking met de rest gewoon 0,0 bijdragen..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, het lijkt red mijn vakantie wel.
Yep..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
use sombody, kings of leon..... laura jansen toch?!?
ik heb dat bij mij in huis al...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Maria44 het volgende:
Ze worden allemaal para in dat huis!
Alles is een clue!
Uurtje geleden welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee nu is het boeiend wil je zeggen?
tja, die zal nu vanaaf heerlijk kunnen slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Sofia loopt weer lekker rond. Ze heeft d'r dosis roddelen voor vandaag al gehad
nog geen paniek aanval gehad na de binnenkomst van mike, de aandacht is nu niet op haar natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Day het volgende:
Sofia loopt weer lekker rond. Ze heeft d'r dosis roddelen voor vandaag al gehad
ja, morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze weten niet of Maik nog mag stemmen....
zalige muziek, ze mogen er eigenlijk meer muziek in gooien zodat ze er helemaal gekvan wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep..To use somebody... Iemand misbruiken voor de kijkcijfers...
Heb je ook een kruipruimtequote:
Lol idd, zou tijd worden, toen de COS-sen nog in de dubbele nummers zaten heb ik al eens voorspeld dat ik Gerard wel met een lampenkap op zijn hoofd huilend naast de rode knop zag zitten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Maria44 het volgende:
Alles is een clue!
En waarom hebben ze het dan weggegeven, volgens jou?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex is helemaal niet harder genomen, want alleen al met de blauwe vaas kwam Philip heel dichtbij het raden van zijn geheim en daarom hebben ze het weggegeven. Bij G&L is dat anders, want niemand had nog dichtbij hun geheim gegokt.
Hebben ze daar ook glazen deuren ?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Maria44 het volgende:
Alles is een clue!
Een Vaas, een zwaard en als Philip dan lekker ind e buurt zit ook nog ff snoeihard Ivanhoe.. Mwah de volgende clue was ws geweest: STEM: Philip, Alex is een ridder, druk snel op de knop!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alex is helemaal niet harder genomen, want alleen al met de blauwe vaas kwam Philip heel dichtbij het raden van zijn geheim en daarom hebben ze het weggegeven. Bij G&L is dat anders, want niemand had nog dichtbij hun geheim gegokt.
Tja, een gamer/player en een peuterjuf....quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ergste is dat deze sociaal wereldvreemden echt niet door hebben dat ze in vergelijking met de rest gewoon 0,0 bijdragen..
hopeleijk niet, straks springt er nog eentje dwars door zo'n dichte deurquote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook glazen deuren ?
heb een gebroken poot dus kan niet naar de deur wandelen. maar ik weet zeker dat de verpleegstereen cleu wasquote:
Natuurlijk wel, de redactie heeft Philip het ridderschap van Alex letterlijk in de schoot geworpen! Eerst dat zwaard met een blauw lint eromheen, vervolgens Ivanhoe door het huis schallen... Het scheelde weinig, of ze hadden het met koeienletters op de muur geschreven!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Use somebody is origineel van Kings of Leon hoor! En een veel betere versie dan van Laura Jansen. (Maar dat zal met de naam te maken hebben)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
use sombody, kings of leon..... laura jansen toch?!?
Hear Hear !quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
zalige muziek, ze mogen er eigenlijk meer muziek in gooien zodat ze er helemaal gekvan worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |