Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Servio en Guido.........samen nu aan de klets, kijken hoe lang het duurt voor Servio Maik ook nog even afbrand.
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.quote:
Psies, het lijkt red mijn vakantie wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnen
Alex?quote:
en daarna weer inloggen !quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.
Alex is helemaal niet harder genomen, want alleen al met de blauwe vaas kwam Philip heel dichtbij het raden van zijn geheim en daarom hebben ze het weggegeven. Bij G&L is dat anders, want niemand had nog dichtbij hun geheim gegokt.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt mee, Servio is zowaar aan het relativeren.. Guido is gewoon een verwend kudtkind. Alex is harder genomen door de regie met al die clue's dan hij en zijn kriebelsloerie. Zoals ik al zei, klagen, mekkeren, liggen slapen en kriebelen is al wat ze kunnen
Nee nu is het boeiend wil je zeggen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze gaan drinken ben ik weer weg. Eerst uren gezwam over niks, niet boeiend.
Mijn ideequote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef kreta2010 het volgende:
Wat een losers Guido enLaura haha, oprotten PLEASE
Juist!quote:
Ergste is dat deze sociaal wereldvreemden echt niet door hebben dat ze in vergelijking met de rest gewoon 0,0 bijdragen..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, het lijkt red mijn vakantie wel.
Yep..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef bollokus het volgende:
use sombody, kings of leon..... laura jansen toch?!?
ik heb dat bij mij in huis al...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Maria44 het volgende:
Ze worden allemaal para in dat huis!
Alles is een clue!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |