Ik ook niet meer hoor .. Dikke piemelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zegguh.... Hallo meneer de topicjager.Ik doe het al helemaal niet meer, topics openen bedoel ik.

Je ava stinkt!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Day het volgende:
Kan dat gezeik over lapo, fipo, topic openen naar het FB-topic?

Weet ik niet, ze vertelde dat ze een clou ofzo verwachte toen ze naar die kamer werd geroepenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze was dus eigenlijk niet zo blij om hem weer te zien?

Dan krijg je dus telkens meerdere topics, met alle gevolgen van dienquote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik meende ergens gelezen te hebben dat dat niet meer hoefde

Decor-stuk in de live-shows stelt ook niet veel voor eh.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die Jurien en zijn broer zijn zo verschrikkelijk zuur op twitter. Jurien zit al sinds hij eruit is te zeiken en zinspelen op een door hem fantastisch uitgedacht script om het huis in te komen

En ze had het over pijn in haar nek?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze wil morgen een kuurtje aanvragen. Ik geloof dat die vlekkenn op haar huid een ontstekingsreactie kunnen zijn. had ze het over.

Best heftig.. Echt een isoleercel. Licht aan 's nachts... Geen besef van tijd. Niet weten hoe lang je er zit..quote:

quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Day het volgende:
Kan dat gezeik over lapo, fipo, topic openen naar het FB-topic?

Sorry, dat had ik dan weer niet meegekregen.quote:

Inderdaad, eindelijk mogen ze een klein beetje afzien. Daar ontbreekt het nog wel aan tot nu toe.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Best heftig.. Echt een isoleercel. Licht aan 's nachts... Geen besef van tijd. Niet weten hoe lang je er zit..
Maar goed, je moet er wát voor doen..

Ze zag er geen clue in...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ze was dus eigenlijk niet zo blij om hem weer te zien?

ja doet me denken aan mijn 2 nachten op het politiebureau, haha. zelfde ideequote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Best heftig.. Echt een isoleercel. Licht aan 's nachts... Geen besef van tijd. Niet weten hoe lang je er zit..
Maar goed, je moet er wát voor doen..

Inderdaad, en nu drank in dat hok.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef TWP het volgende:
[..]
Inderdaad, eindelijk mogen ze een klein beetje afzien. Daar ontbreekt het nog wel aan tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |