quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef kahaarin het volgende:
Guido moet er zelf wat aan gaan doen, dingen raden, overdag eens uit bed komen en sociaal doen bijvoorbeeld.
Guido zal na al dat gejank ook wel even in de Geheime Kamer Die Niet Meer Geheim is mogen loeren en zijn vriendinnetje mogen uitwonen ofzo. De cry babies krijgen steeds hun zin.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zal een donderdag wel een troostprijs krijgen van de stem. Hij zal wel een inhoud van een kluis ofzo krijgen.
100 miljoen % zeker.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Mylene het volgende:
Guido zal een donderdag wel een troostprijs krijgen van de stem. Hij zal wel een inhoud van een kluis ofzo krijgen.
ik doe snachts als ze sapen alles voordraaienquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik was effe piesen en een sjekkie rollen en weer een hele pagina verder.
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Maria44 het volgende:
Ik begin steeds meer te geloven dat die twee nominaties van Servio, eigenlijk Guido wilden nomineren, maar omgepraat zijn omdat Guido nog een gunfactor had. Dat ze daarom zo liepen te janken om het nomineren.
Hij heeft het mij maar te vaak erover dat hij zeker weet dat Maik niet genomineerd gaat worden.
(ik ben ook para aan het worden..)
Ik denk dat het wel meevalt, gelukkig voor hem is alles redelijk in het begin uitgelekt dus de meeste mensen die hem kennen hebben het allang een plekje gegevenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...
Ja we zitten al aan de koffie met Cake, niemand wil der begraven dus we wachten op spontane crematie.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er met Sophia? Ik doe me stream aan en daar lag ze..
Dat wat er al dagen/weken met haar is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Misiuuu het volgende:
Wat is er met Sophia? Ik doe me stream aan en daar lag ze..
Dat zou wel de les moeten zijn als hij er een heeft geleerd.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Guido zal na al dat gejank ook wel even in de Geheime Kamer Die Niet Meer Geheim is mogen loeren en zijn vriendinnetje mogen uitwonen ofzo. De cry babies krijgen steeds hun zin.
Daarom was het geheim waarmee hij aanvankelijk al het huis in zou komen (dus niet dat nepgedoe met Laura) al een nepgeheim. Laura, had ook geen werkelijk geheim. Vandaar die fakerelatie met Laura. Maar alles, aan Guido, in SST is nep. Tot en met die vriendin in de studio aan toe.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!
ik houd het ook al niet meer bij nuquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
Ik was effe piesen en een sjekkie rollen en weer een hele pagina verder.
Ik niet hoor, misschien in 2015 maar nu nog lang niet! Ben al naar een therapeut geweest. En ik ken die jongen niet eens!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, gelukkig voor hem is alles redelijk in het begin uitgelekt dus de meeste mensen die hem kennen hebben het allang een plekje gegeven
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!! niet weeeeeeeeeeeerquote:
thanks, ik werd al gek van mezelf.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)
Hey, je slaapFOK!t?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Ireth het volgende:
Ze hyperventileert al bijna!!! Pak een kussen! Snel!
* Ireth is er niet meer, ik ben al naar bed toe...
waar is het rozenkransjequote:
ja, hij wordt nu wel actief. We kunnen nu vast nog wel het e,e,a van hem verwachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij word wel erg actief hiervan..Nomaal ligt hij alleen te slapen![]()
Backfire Servioquote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef angeljacky het volgende:
[..]
nee hoor ik heb mo vanmiddag horen zeggen dat ze die ene ( ser dus) volgende week weer gaat nomineren, dit nadat ze van sher gehoord had dat ser haar een schoothondje genoemd had. ( wat ze inderdaad is vind ik)
Caps!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef versabommie het volgende:
Bommerinnetje en ik zitten nu tegen het scherm te schreeuwen van frustratie!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |