quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef bollokus het volgende:
het meisje van 17 word ook behoorlijk gekleineert ze begrijpt niks
SC is verderopquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging over zure jurrien...dat staat vast niet in de updates
slaap welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
Ik ga pitten, morgen weer vroeg op![]()
allemaal!
slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
allemaal!
Dat was ook niet zijn echte geheim, dat wat tevens een nepgeheim. Het is niet voor niets, dat Laura en Guido dit "geheim" in de maag kregen gespiltst.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Maria44 het volgende:
Hij wilde nog doorgaan met zijn eigen geheim. Ja, dan had Laura haar mond moeten houden.
zonnebril??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
aaaah die ogen!!! MMMAAAHAAAAMMMMMM ENG>
Ik slaap nooit meer.
het zit je niet mee he...eerst de piemol van karim en nu dit weerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef MissJ.24 het volgende:
aaaah die ogen!!! MMMAAAHAAAAMMMMMM ENG>
Ik slaap nooit meer.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Ireth het volgende:
allemaal!
Precies. Nu blijkt dat ie er niks mee opgeschoten is gaat ie janken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Maar Guido, je had ook kunnen weigeren. Je had ook gelijk kunnen zeggen: nee, dit ga ik mijn vriendin niet aandoen?
Dan had ik je meer mans gevonden, dan dit achteraf gezeik.
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!quote:
k blurren die handelquote:
wat ben jij toch wijsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Maar Guido, je had ook kunnen weigeren. Je had ook gelijk kunnen zeggen: nee, dit ga ik mijn vriendin niet aandoen?
Maar dan mist ze de bier en chips hintquote:
Het lukt elke keer weerquote:
Guido beseft niet dat als hun fake relatie geen relatie was het nooit zou zijn geraden en hij mss zijn oude geheim terug had gekregen. Oerdom. Maar hij dacht sterk te staan met z'n fakerelatie?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Day het volgende:
Ben erg teer gevoelig. En de piemol van Karim en de pik van Guido, ik heb het echt zwaar hier.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
het zit je niet mee he...eerst de piemol van karim en nu dit weer
hij heeft geen leven meer als die het huis uitkomt...quote:Op maandag 7 maart 2011 22:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil dat die er uit gaat, zen PC aanzet, zijn mail checkt en een mail ziet genaamd: "Kijk op Fok", en dan naakt foto's van zichzelf ziet!
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Dat was ook niet zijn echte geheim, dat wat tevens een nepgeheim. Het is niet voor niets, dat Laura en Guido dit "geheim" in de maag kregen gespiltst.
s6 ermeequote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ben erg teer gevoelig. En de piemol van Karim en de pik van Guido, ik heb het echt zwaar hier.
Ik ga zo mijn Farmville tuintje oogsten om tot rust te komen weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |