Inderdaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Tassie37 het volgende:
Wow, nou is ie zijn vriendinnetje behoorlijk aan het kleineren, hey! "Nee, die nog zo jong is, die snapt dat niet, die is daar nog te jong voor, bladiebladiebla."
Ik krijg ineens visioenen van bladluis?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Je stapt hier binnen en je krijgt te horen dat je een neprelatie moet hebben met die bonenstaak die alleen maar kan kriebelen!
update forum lezen kort en bondigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Coos gekkie ik ga hier toch niet teruglezen
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Stability het volgende:
toch ga ik karim steeds sympathieker vinden. ik mag hem wel
Geweldig hoe tolerant Nederland is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Volgens mij, jankt Guido omdat alles nep is.
Zijn vriendin is nep.
Zij fakerelatie was zelfs nep.
Hij is zelfs een nep hetero.
Zelfs zijn geheim was nep, want zijn echte geheim wilde hij geheim houden. Zorgvuldig afgeschermd, op internet (foutje)
En dan zijn er zomaar echte mensen, met een echte relatie!
Boefuckinghoe!
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)quote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg ineens visioenen van bladluis?
Alex is er alleen maar in gehouden om Servio er uit proberen te krijgen volgens mij.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
In principe heeft Guido wel door hoe het werkt. Hij zag in dat Alex populair is door de lovetriangle, Mo en Maik door de relatie en Gerard omdat hij de clown is. Maar ja, wat betreft de rest is hij enorm paranoide.
oeps gemistquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het ging over zure jurrien...dat staat vast niet in de updates
Ja, die ander was eerder, maar nu moet de tt weer normaal zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)
Meisje van 17 zegt Guido steeds, maar hoe ze ook weer heten.........hoe heet ze Guido?
(en waarom zat ik weer in het verkeerde COS topic!!!)
En hij vergeet dat hij zichzelf moet neerzetten en er zelf iets van moet maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
In principe heeft Guido wel door hoe het werkt. Hij zag in dat Alex populair is door de lovetriangle, Mo en Maik door de relatie en Gerard omdat hij de clown is. Maar ja, wat betreft de rest is hij enorm paranoide.
Ik denk dat dat waar isquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad.Alsof het een kind van 8 is.
Boos in de camera kijken.
die van guido en laura wel, die foto's van de roddelbladen met neprelatiesquote:Op maandag 7 maart 2011 22:35 schreef Maria44 het volgende:
Dus clues komen op het scherm? Weten we dat ook weer.
santéquote:
Nathalie Gabrielaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat heeft Joanne, je moet wel bijblijven he.... ;-)
Meisje van 17 zegt Guido steeds, maar hoe ze ook weer heten.........hoe heet ze Guido?
(en waarom zat ik weer in het verkeerde COS topic!!!)
Ik had er meer respect voor gehad, als hij met zijn werkelijke geheim dat huis in was gekomen. Dan had hij zijn vriendin niet hoeven neppen, en de rest ook al niet.quote:
Hij weet niet wat wij weten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |