Hmmm, goed voorbeeld doet goed volgen, ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven. Morgen, echt!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Stability het volgende:
[..]
dank uja ik moet wel he? anders blijft het maar liggen , ik moet zeggen, ik dwing mezelf
ik geef hem een puntje van gelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
Guido: Waarom kunnen ze niet gewoon zeggen ga naar huis ofzo, ipv het zo te doen.
Boefuckinghoe!quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Volgens mij, jankt Guido omdat alles nep is.
Zijn vriendin is nep.
Zij fakerelatie was zelfs nep.
Hij is zelfs een nep hetero.
Zelfs zijn geheim was nep, want zijn echte geheim wilde hij geheim houden. Zorgvuldig afgeschermd, op internet (foutje)
En dan zijn er zomaar echte mensen, met een echte relatie!
Boefuckinghoe!
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zijn vriendin is nep.
Zelfs zijn geheim was nep, want zijn echte geheim wilde hij geheim houden. Zorgvuldig afgeschermd, op internet (foutje)
Boefuckinghoe!
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef mangalie het volgende:
Hebben ze Guido de spelregels niet verteld??
Dat doet ie steeds, over geld zeuren.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Guido; Geef me (wat) geld, en ik ga wel weg ofzo..
Ik ben fervent twitteraar. heb jouw timeline en die van je broer in een combi in tweetdeck staan en er komt meer zuur van jullie tweets af dan uit de magen van 40 bejaarden!quote:
En de stem is nep, want die vond hem eerst leukquote:Op maandag 7 maart 2011 22:29 schreef Banjerkanjer het volgende:
Zijn vriendin is nep.
Boefuckinghoe!
Als je hem niet gelooft kan je hem ook nooit snappenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef sjampoeh het volgende:
ik snap guido niet als persoon. over die gay site, giggolo, gamer, in het huis een vrij normale jongen met een vriendin thuis (wat ik niet geloof, zal wel een goeie vriendin zijn die voor 'vriendin' speelt) En nu janken omdat het allemaal oneerlijk is
haha goed ! ik kan echt niet tegen rotzooi en zeker niet tegen een stapel wasgoed. wat dat betreft lijk ik wel een beetje op joanna , maar dat terzijde hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hmmm, goed voorbeeld doet goed volgen, ik ga mezelf een schop onder mijn kont geven. Morgen, echt!!!
Teruglezen mop.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Waarom...in het huis was hij al niet spannend
Dat is inderdaad om te jankenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef MissJ.24 het volgende:
Je stapt hier binnen en je krijgt te horen dat je een neprelatie moet hebben met die bonenstaak die alleen maar kan kriebelen!
Laat hem happen Bommie, ik pak de nootjes vast en de drank.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben fervent twitteraar. heb jouw timeline en die van je broer in een combi in tweetdeck staan en er komt meer zuur van jullie tweets af dan uit de magen van 40 bejaarden!
Daarnaast was je eerste gastrol hier op fok gelijk er 1 met een dom achterlijk verhaal over hoe je erin zou komen. Als je dat gaat ontkennen wil ik je wel even glad voor lul zetten en je post erbij pakken hoor.
Dus zeg het maar, ben jij mijn Huub van deze rls?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |