Waarom dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geef Guido wel een beetje gelijk
OMGquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef angeljacky het volgende:
[..]
omdat Mootje haar liefje bij zich heeft en zij niet..... en natuurlijk veel aandacht van achter zodat ze weer videoboodschapje krijgt
Op de streams, hier is het altijd lachen en batsen toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Op de streams of bedoel je ons hier..........
zie je ze al zitten bij de screening: ik kan dat best hoor, ik doe alles voor het spel. Ik heb geen grenzen bla bla blaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef R0T29 het volgende:
Alleen maar jankerds op de stream... zijn er geen mensen die aan het lachen, het spel aan het spelen of aan het batsen zijn?
Voor iemand met paniekaanvallen moet het daar een hel zijn, constant in een situatie zitten waar je niet uit kunt vertrekken. Tenzij het huis daar nu haar veilige plek is.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef pullup het volgende:
Compleet met spasmen en al...dat is wel weer wat nieuws ...interessant.
Da's makkelijk als je totaal geen zelfreflectie kentquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Ireth het volgende:
Ze begint te schudden! Snel! Bel Father Merrin!
Zelfs ik heb mijn tolerantiegrenzen Piet.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n watje was?
Om 0:00 gaat ze waarschijnlijk op jacht naar een vers propje hersenen!quote:
Ik verwacht nog wel een boodschap van zijn vriendin 1 deze dagen..quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido vertrouwt niet op de makers als ze zeggen dat zijn vriendin het goed vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |