Ehm... de regisseur van dienst die hysterisch 'streamlock! streamlock!' staat te schreeuwen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Gert het volgende:
Raadsel: er gaat iemand binnen nu en een uur volslagen hysterisch worden, en het is iemand in het land Portugal!
Krijg nou tietenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:16 schreef Gert het volgende:
Raadsel: er gaat iemand binnen nu en een uur volslagen hysterisch worden, en het is iemand in het land Portugal!
Ze maken het pas morgen bekendquote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
*Zit klaar*
Val er nu pas in en zie niets in de streamverslagen: is er al genomineerd? Da's normaal overdag toch? Of wachten ze nu heel sneaky tot Maik terug is zodat Mo dan niet genomineerd wordt??
Dat ie er dadelijk gewoon live in de uitzending een streamlock in flikkert. Zou wél een stunt zijn!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ehm... de regisseur van dienst die hysterisch 'streamlock! streamlock!' staat te schreeuwen?
er is al genomineerd maar daar mogen ze niet over praten tot de stem het bekend maakt. Hij gaf ook aan dat hij dat morgen pas bekend gaat maken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
*Zit klaar*
Val er nu pas in en zie niets in de streamverslagen: is er al genomineerd? Da's normaal overdag toch? Of wachten ze nu heel sneaky tot Maik terug is zodat Mo dan niet genomineerd wordt??
19:13 om precies te zijnquote:
Ik dacht net in de COS te lezen dat er nog niet genomineerd is.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
Maar er is dus al wel genomineerd?quote:
Ahaaaa. Dan zit Mo er misschien wel bij dusquote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
er is al genomineerd maar daar mogen ze niet over praten tot de stem het bekend maakt. Hij gaf ook aan dat hij dat morgen pas bekend gaat maken.
Jawel, ze hebben vanmiddag genomineerd, maar de uitslag daarvan komt pas morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
19:13 om precies te zijn.
[..]
Ik dacht net in de COS te lezen dat er nog niet genomineerd is.
Jawel, maar ze maken het pas morgen bekend.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik dacht net in de COS te lezen dat er nog niet genomineerd is.
Waarom is dat nu weer?quote:
zit je ook live te kijken? ze hebben het over klaarkomen namelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel, maar ze maken het pas morgen bekend.
Spuit11.
#denkaanjehartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat nu weer?
Of zijn ze bang dat we anders een overdosis sensatie krijgen? Maik terug én nominaties, ja, is ook wel een beetje heavy hedat kun je uitsmeren over een paar dagen.
Ik denk, dat ze Monique willen sparen. Die zal wel genomineerd zijn, zodat ze snel Maik weer kan zien. Komt hij straks gewoon dat huis weer binnenwandelenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom is dat nu weer?
Of zijn ze bang dat we anders een overdosis sensatie krijgen? Maik terug én nominaties, ja, is ook wel een beetje heavy hedat kun je uitsmeren over een paar dagen.
De vrouwen moeten binnen 10 seconden hun kleding uittrekken waarbij de mannen moeten toekijken?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat jullie het even weten:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/bartjeboonquote:Oeh, ik weet wat er vanavond met Maik gaat gebeuren.. can't wait! Check Net5 19.30 #sstnl
Vertellen de bewoners altijd aan elkaar wie wie heeft genomineerd?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze Monique willen sparen. Die zal wel genomineerd zijn, zodat ze snel Maik weer kan zien. Komt hij straks gewoon dat huis weer binnenwandelen
Ik ben wel retebenieuwd op welke manier ze hem weer terug laten komen.quote:
Achteraf kan 't altijd aardig geplaatst wordt waarom iemand wel of niet bij 'de 3' hoortquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Vertellen de bewoners altijd aan elkaar wie wie heeft genomineerd?
Niet allemaal toch? Dan kan de redactie het ook nog sneaky aanpassen dus, de genomineerden. Afhankelijk van Mo haar reactie straks op Maik. Niemand die er achter komt dan. Toch?
Leuk voor de mensen die wel een baan hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat jullie het even weten:
[ afbeelding ]
Interresant.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Blue Thunder het volgende:
zit je ook live te kijken? ze hebben het over klaarkomen namelijk
Niet, hij moet z'n koffers pakken en moet alsnog naar huisquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel retebenieuwd op welke manier ze hem weer terug laten komen.
Over de schutting pleuren?
Was te verwachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
Nee da's een fake tweet.
Wél een echte:
secretstorynl Secret Story NL
Tussen 20:15 en 20:30 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Op Net5 is er dan een live schakeling met het huis: http://bit.ly/hLMfVS
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
sure en ze zijn echt om 20:30 weer terug... rrrrightquote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
Nee da's een fake tweet.
Wél een echte:
secretstorynl Secret Story NL
Tussen 20:15 en 20:30 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Op Net5 is er dan een live schakeling met het huis: http://bit.ly/hLMfVS
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ze moeten het een beetje spannend houden toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:32 schreef soyChantal het volgende:
[..]
ja dat is weer iets nieuws, het is nog niet zeker
Ze hebben 't gewon uit meelij gedaanquote:
Best weinig... en nu snap ik ook waaromquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Blue Thunder het volgende:
hej, monique huilt.. hebben we nog niet gezien dit weekend
mjaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best weinig... en nu snap ik ook waarom
Ik miste de eerste paar seconden (hond moest piesenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben 't gewon uit meelij gedaan.
Hij neemt je tegen jezelf in bescherming.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
M'n TV-kaart laat het uitgerekend nu afweten... zou dat een hint zijn?
In de kamer waar Maik zit sloten ze elkaar in de armen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik miste de eerste paar seconden (hond moest piesen) maar zag je Mo d'r reactie ook of zei Bart gewoon dat ze het al wist?
Voor beelden moet je bij Sofia zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
En in die tijd zijn er zeker kindjes gemaakt en dat kregen we niet te zien he
Jezus fuck...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de kamer waar Maik zit sloten ze elkaar in de armen.
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef Dementor het volgende:
Zeker weer een vrouw op de redactie die het niet meer aan kon zien... boohoo.
Het spel met de kijkers ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Het spel is in volle gang volgens de voice-over.
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?quote:
Dan had ze maar niet mee moeten doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?
Echt on-voor-stel-baar.
Hij is nog niet in het huis, maar Mo is al wel in die kamer bij hem geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Huh?? Dus hij is er al???![]()
Loop ik daarvoor op te schieten in de keuken!!
Dan zeg je desnoods 'Even volhouden nog, er komt iets leuks voor je'.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.
Dat vraag ik me ook af.. hoe komen ze daarbij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
welke clue is er los gelaten over de piercer?
Gooi 'm dan eerder terug het huis in en neem dat op. Dit is helemaal niks...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog niet in het huis, maar Mo is al wel in die kamer bij hem geweest
Nietmachine, perforator bij de boodschappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Dit. Als er al reserve bewoners zijn willen ze daar zo laat vast niet meer aan beginnen. Zit wat in natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.
En straks moet ze net doen of ze heel verrast isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een perforator.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Maik heeft al gevingerverft met haar denk, in dkvdwquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nietmachine/perforator bij de boodschappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Kan nooit, dat was toen Monique gistren helemaal hyper uit de KvdW kwan. Zogenaamd met een brief.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeiden ze er bij wanneer dat was, dat ze hem weer had gezien?
Of kan dat ook een kwartier geleden zijn geweest?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zeg je desnoods 'Even volhouden nog, er komt iets leuks voor je'.
En dan laat je de daadwerkelijke verrassing pas live plaatsvinden in de uitzending.
Streams tijdelijk offlinequote:
Maar zitten die reservebewoners nu op een houtje te bijten in een grot of wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit. Als er al reserve bewoners zijn willen ze daar zo laat vast niet meer aan beginnen. Zit wat in natuurlijk.
De niet streams volgers denken dus van "huh" ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nietmachine, perforator bij de boodschappen.
Ja, dat zag je net.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Is Moon echt al bij hem geweest? Lulkoek.
Dat zagen we in het begin van de reguliere.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Is Moon echt al bij hem geweest? Lulkoek.
#denkaanjehartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
'Met name Monique'?
Hoe durven ze dat dan nog te zeggen in dat stukje tekst?
Die HEEFT hij toch al in de armen gesloten?
Het is maar tv en ik zou me er niet zo over moeten opwinden, maar ik ben gewoon echt pissed
Ook vanwege de enorme gemiste kans die ze WEER laten glippen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef Samboraa het volgende:
Stem: MAIK, DOE JE ZENDER GOED, EN BEGIN IN JEZELF TE PRATEN
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
'Met name Monique'?
Hoe durven ze dat dan nog te zeggen in dat stukje tekst?
Die HEEFT hij toch al in de armen gesloten?
Het is maar tv en ik zou me er niet zo over moeten opwinden, maar ik ben gewoon echt pissed
Ook vanwege de enorme gemiste kans die ze WEER laten glippen.
dat dus... ik heb geen idee waar de mensen het over hebben omdat ik de streams niet kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
De niet streams volgers denken dus van "huh" ?
Rommelig allemaal weer hoor.. alsof je dagen niet gekeken hebt.
Ze hebben een relatie van 2 hele weken, ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat stelt die Monique zich aan.. hoe lang kent ze die gozer nou? En hoe goed kent ze hem? Echt
Ik ben benieuwd wat er met Mo gebeurt als ze straks een tijdje getrouwd is en die man overkomt iets of gaat bij haar weg.... Dan gooit ze zich onmiddellijk voor de trein.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat stelt die Monique zich aan.. hoe lang kent ze die gozer nou? En hoe goed kent ze hem? Echt
Echt waar? Shit had koffievisite. Wat een dombo's, nu is de verassing weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zagen we in het begin van de reguliere.
Ja, en straks jankt ze weer.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef Bastard het volgende:
Die is al vanaf donderdag aan het janken he
Of het was een preview?quote:
Dat kan niet, want ze gaan 't zo live doen.quote:
In before Frans Bauer.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Het lijkt verdomme wel Bananasplit waar de kijkers in de maling worden genomen
Kan er echt niet over uit. Wil je meer kijkers, gooi je 'de verrassing' in 2 tellen weg in de eerste paar seconden van het programma.
Wel een dubbele 'verrasing' voor de rest van de bewoners: èn Maik in huis èn belazerd door Mo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar? Shit had koffievisite. Wat een dombo's, nu is de verassing weg.
Dat was een preview... Dat is spannend denken ze bij Net 5.. De clou in de eerste seconde al weggeven..quote:
Nee hij zou live in de uitzending weer het huis in gaan toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zouden live in de uitzending herenigd worden.
Ja alle streams, het 24/7 kanaal en de gele vogel worden afgeslotenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef Samboraa het volgende:
Jeej we zien straks EXCLUSIEF OP NET 5 hoe Mo en Maik herenigd worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jurien tweette het toch al?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Smerige streek, echt. Vandaar dat Mo ineens zo hyper en nerveus was dat ze niet genomineerd wilde worden![]()
Misschien heeft ze het stiekem toch aan de rest laten weten, dan nomineren ze haar niet natuurlijk.
Kut, ik zit er al helemaal klaar voorquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zouden live in de uitzending herenigd worden.
Yep, ik was er een van.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef MissJ.24 het volgende:
Hebben jullie dan toch gelijk dat dit gisteren was en ze daarom weer vrolijk was?
(ga een beetje mijn ongelijk toegeven hier)
Ik kan me het wel voorstellen... Als hij terugleest hoe er over zijn presentatie wordt geschreven.. dan sta je daar niet echt lekker lijkt me..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef mopperkont het volgende:
Bart is weer zenuwachtig vanavond.... ik krijg gewoon te doen met die jongen!
Da's waar, maar als programmamaker laat je de reactie van Mo dan toch LIVE zien?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee hij zou live in de uitzending weer het huis in gaan toch?
Nee... dit is zó slecht dat het haast moedwil lijkt. Hoe vernaggel je je eigen programma en zorg je dat binnen een minuut na aanvang al 100.000 kijkers wegzappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Het lijkt verdomme wel Bananasplit waar de kijkers in de maling worden genomen
Kan er echt niet over uit. Wil je meer kijkers, gooi je 'de verrassing' in 2 tellen weg in de eerste paar seconden van het programma.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef TWP het volgende:
"Hallo ik ben Bart Bnoostra, ehh Bart Bronsta, ehh.."
en maar blijven zeiken om Maik, ik had begrepen dat hij alleen mag blijven bij een unanieme beslissing van de bewoners, niemand durft natuurlijk tegen te stemmen met die jankmutsquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Smerige streek, echt. Vandaar dat Mo ineens zo hyper en nerveus was dat ze niet genomineerd wilde worden![]()
Misschien heeft ze het stiekem toch aan de rest laten weten, dan nomineren ze haar niet natuurlijk.
Je krijgt er echt de slappe lach van he, die ongelofelijke stomheidquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
Ik lig echt in een deuk, wat een faalers.![]()
Dat was in die geheime kamer, waar hij al die tijd zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef lieveliesje90 het volgende:
Nou zo live is het niet als ze nu al een vooruitblik laten zien van de zogenaamde live verbinding :S zelfs via de streams is maik nog niet in het huis, hoe kan er dan al beelden zijn van maik en mo aan het knuffelen? Als het in de "toekomst" is... Of te wel, er is niets live!
Held.quote:
Hmmmm...als ik maar wel gelijk krijg over Alex en Laura...en zelfs daar begin ik nu aan te twijfelen, Laura wil wel, maar wil geen gezichtsverlies tegenover de groep en Guido. Vooral omdat Guido hem niet moet.quote:
Nu, achteraf gezien logisch: vandaar dat ze zowat zat te stuiteren van gelukzaligheid, niet normaal gewoon!quote:
Inderdaad, ze geven de RLS gewoon een slechte naam daar bij Net5!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee... dit is zó slecht dat het haast moedwil lijkt. Hoe vernaggel je je eigen programma en zorg je dat binnen een minuut na aanvang al 100.000 kijkers wegzappen.![]()
Maar goed.. zal er wel over ophouden. Prutsers. Fuckers. RLS-kapotmakers. Incompetente achterlijke stumpers.
Joh, wat maakt het uit als je genomineerd wordt? Dat is juist góed, want dan mag je blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Gert het volgende:
De zoveelste totale faal.
Ze verdienen het ook zó ontzettend hè, om keihard op hun bek te gaan.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.
Obvious troll is obvious..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.
Je snapt het idd niet helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
Maakt het uit! Kan allemaal in HET HUIS DER GEHEIMENquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Had niet gekund natuurlijk want Guido is gay, maar toch..
idd, want ze verpestte heel de sfeer in huis ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou nu weten we ook waar die lange streamlock voor was.
Ze konden Mo niet langer in tranen laten blijkbaar....
Het is toch retevals? Denk eens aan de nominaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in die geheime kamer, waar hij al die tijd zat.
Daar is zij dus al geweest, hij nog niet in het huis bij de rest.
Begin bijna te denken dat het allemaal een stel acteurs zijn hee!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit! Kan allemaal in HET HUIS DER GEHEIMEN
De rest weet het zogenaamd niet geloof ik, dat ze hem even gezien heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.
zouden ze ook in het geheim geneukt hebben? er waren daar toch geen camera'squote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.
Zat camera's, we hebben Maik toch zien eten enzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
zouden ze ook in het geheim geneukt hebben? er waren daar toch geen camera's
Vast wel, over 9 mnd alsnog een verlate faal in het nieuws.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hopelijk is ze wel genomineerd en donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch retevals? Denk eens aan de nominaties.
Mo heeft daarvoor heel de tijd zitten janken dat ze naar huis wilde. Dus dan was ze vandaag op zeker genomineerd. Nu heeft ze die gozerttt al gezien en nu is ze weer shiny happy en wil ze niet naar huis natuurlijk. En dat heeft ze echt de rest wel stiekem ingefluisterd al.
Kortom, het was véél spannender geweest om haar Maik pas te laten zien NA de nominaties.
Hoezo geen camera's? We zagen ze toch daarnet in die kamer in de preview en we zien toch ook shots en streams van Maik in die kamer. Staan dus gewoon ook camera's.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
dus datquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mo heeft daarvoor heel de tijd zitten janken dat ze naar huis wilde. Dus dan was ze vandaag op zeker genomineerd. Nu heeft ze die gozerttt al gezien en nu is ze weer shiny happy en wil ze niet naar huis natuurlijk. En dat heeft ze echt de rest wel stiekem ingefluisterd al.
Kortom, het was véél spannender geweest om haar Maik pas te laten zien NA de nominaties.
Sinds 13 feb. Kutwijf.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Flow3r het volgende:
we zitten dus al 2 dagen naar een schijnheilige Mo te kijken?
Hmm, hij tweette dat Jo zich zou hebben versproken en dat ze ook al wist dat hij terug zou komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet alles 24/7 bij, dus dat heb ik gemist.
Dit dus!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar begon ik me ook al aan te storenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Wordt ook echt elke 3 seconden herhaald dat "maik maar een paar meter verwijderd is van haar"....
De zoveelste en meteen ook de grootste.quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even mijn ergernis van me afgescheven. Niet dat het veel zal helpen, maar het lucht even op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even mijn ergernis van me afgescheven. Niet dat het veel zal helpen, maar het lucht even op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die gaat vast wel hele valse opmerkingen makenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Tis gewoon Fakking stom. Fakking fakking stom.
En ik wed dat Servio als eerste gaat piepen dat nomineren dus geen zin heeft als Maik gewoon terug komt.
Endemol?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
De rest weet het zogenaamd niet geloof ik, dat ze hem even gezien heeft.
Zij was in de KvdWaarheid en kwam terug met een 'lieve brief' van Maik. Maar toen heeft ze hem dus ook gezien.
Echt? Weet wel niet over wie je het hebt want heb niet alles gelezen. Maar weet wel dat ik dit alles f..king nep vind!! Neppe irritante walgelijke shizzle.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmm, hij tweette dat Jo zich zou hebben versproken en dat ze ook al wist dat hij terug zou komen.
De grootste tot nu toequote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nounou, is het weer die periode van de maand?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SST_Jurienquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Echt? Weet wel niet over wie je het hebt want heb niet alles gelezen. Maar weet wel dat ik dit alles f..king nep vind!! Neppe irritante walgelijke shizzle.
Die wil er vanaf joh, die fucker.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
De zoveelste en meteen ook de grootste.
Mo heeft Maik al een flinke tijd geleden mogen zien in die geheime kamer
Ze denken dat de kijker op die 'relatie' zit te wachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Maar goed, onder welk voorwendsel brengen ze Maik nou weer terug? Dit schept dan wel een precedent voor de volgende die gewipt wordt, die wil dan ook weer terug.
Het kan best zijn dat ze haar gevraagd hebben... waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Samboraa het volgende:
Ik twijfel er nu ook aan of Sofia wel een casting heeft gehad. Ik zag haar eergisteravond sekslijntjes aanprijzen op Veronica..misschien is ze via die connectie wel "binnen geglipt?"
#denk aan je hartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wil er vanaf joh, die fucker.
Dit is gewoon moedwil, om iets ZO te verpesten.
Dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hopelijk is ze wel genomineerd en donderdag
Meteen hoppeteeeeeee, in de eerste paar seconden zag je haar al om zijn nek vliegen in een preview.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.
De eerste klap is hier echt geen daalder waard.
Blijf kijken!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.
De eerste klap is hier echt geen daalder waard.
Ja dat is niet echt slim van Net5quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Meteen hoppeteeeeeee, in de eerste paar seconden zag je haar al om zijn nek vliegen in een preview.
Echt...
Valt me mee dat hij er niet bij zegt "met een geelpaarse hoed op"quote:
Dansmarieke!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:55 schreef Kaasmix het volgende:
Dat is meer een piratenhoed dan een prinsenhoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |