Nounou, is het weer die periode van de maand?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even mijn ergernis van me afgescheven. Niet dat het veel zal helpen, maar het lucht even op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SST_Jurienquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Echt? Weet wel niet over wie je het hebt want heb niet alles gelezen. Maar weet wel dat ik dit alles f..king nep vind!! Neppe irritante walgelijke shizzle.
Die wil er vanaf joh, die fucker.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Even mijn ergernis van me afgescheven. Niet dat het veel zal helpen, maar het lucht even op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
De zoveelste en meteen ook de grootste.
Mo heeft Maik al een flinke tijd geleden mogen zien in die geheime kamer
Ze denken dat de kijker op die 'relatie' zit te wachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef mootie het volgende:
Maar goed, onder welk voorwendsel brengen ze Maik nou weer terug? Dit schept dan wel een precedent voor de volgende die gewipt wordt, die wil dan ook weer terug.
Het kan best zijn dat ze haar gevraagd hebben... waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Samboraa het volgende:
Ik twijfel er nu ook aan of Sofia wel een casting heeft gehad. Ik zag haar eergisteravond sekslijntjes aanprijzen op Veronica..misschien is ze via die connectie wel "binnen geglipt?"
#denk aan je hartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die wil er vanaf joh, die fucker.
Dit is gewoon moedwil, om iets ZO te verpesten.
Dat zou wel erg zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Hopelijk is ze wel genomineerd en donderdag
Meteen hoppeteeeeeee, in de eerste paar seconden zag je haar al om zijn nek vliegen in een preview.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.
De eerste klap is hier echt geen daalder waard.
Blijf kijken!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat werd dus in het begin getoond? Sjeesus.
De eerste klap is hier echt geen daalder waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |