Je krijgt er echt de slappe lach van he, die ongelofelijke stomheidquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef beequeen het volgende:
Ik lig echt in een deuk, wat een faalers.![]()
Dat was in die geheime kamer, waar hij al die tijd zat.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef lieveliesje90 het volgende:
Nou zo live is het niet als ze nu al een vooruitblik laten zien van de zogenaamde live verbinding :S zelfs via de streams is maik nog niet in het huis, hoe kan er dan al beelden zijn van maik en mo aan het knuffelen? Als het in de "toekomst" is... Of te wel, er is niets live!
Held.quote:
Hmmmm...als ik maar wel gelijk krijg over Alex en Laura...en zelfs daar begin ik nu aan te twijfelen, Laura wil wel, maar wil geen gezichtsverlies tegenover de groep en Guido. Vooral omdat Guido hem niet moet.quote:
Nu, achteraf gezien logisch: vandaar dat ze zowat zat te stuiteren van gelukzaligheid, niet normaal gewoon!quote:
Inderdaad, ze geven de RLS gewoon een slechte naam daar bij Net5!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee... dit is zó slecht dat het haast moedwil lijkt. Hoe vernaggel je je eigen programma en zorg je dat binnen een minuut na aanvang al 100.000 kijkers wegzappen.![]()
Maar goed.. zal er wel over ophouden. Prutsers. Fuckers. RLS-kapotmakers. Incompetente achterlijke stumpers.
Joh, wat maakt het uit als je genomineerd wordt? Dat is juist góed, want dan mag je blijvenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Smerige streek, echt. Vandaar dat Mo ineens zo hyper en nerveus was dat ze niet genomineerd wilde worden![]()
Misschien heeft ze het stiekem toch aan de rest laten weten, dan nomineren ze haar niet natuurlijk.
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Gert het volgende:
De zoveelste totale faal.
Ze verdienen het ook zó ontzettend hè, om keihard op hun bek te gaan.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.
Obvious troll is obvious..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
ik snap niet wat het uitmaakt. je krijgt zometeen de hereniging toch te zien in beeld. wat maakt het dan uit dat het 2 dagen geleden was of live. de reactie is toch hetzelfde? ik snap al die reacties hier niet.
Je snapt het idd niet helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
Maakt het uit! Kan allemaal in HET HUIS DER GEHEIMENquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Had niet gekund natuurlijk want Guido is gay, maar toch..
idd, want ze verpestte heel de sfeer in huis ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Nou nu weten we ook waar die lange streamlock voor was.
Ze konden Mo niet langer in tranen laten blijkbaar....
Het is toch retevals? Denk eens aan de nominaties.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef cborns het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in die geheime kamer, waar hij al die tijd zat.
Daar is zij dus al geweest, hij nog niet in het huis bij de rest.
Begin bijna te denken dat het allemaal een stel acteurs zijn hee!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maakt het uit! Kan allemaal in HET HUIS DER GEHEIMEN
De rest weet het zogenaamd niet geloof ik, dat ze hem even gezien heeft.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.
zouden ze ook in het geheim geneukt hebben? er waren daar toch geen camera'squote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
En niemand in het huis mist haar ook zeker? Nu is de geheime kamer ook niet meer geheim, zet er maar een deur in.
Zat camera's, we hebben Maik toch zien eten enzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
zouden ze ook in het geheim geneukt hebben? er waren daar toch geen camera's
Vast wel, over 9 mnd alsnog een verlate faal in het nieuws.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
Hopelijk is ze wel genomineerd en donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is toch retevals? Denk eens aan de nominaties.
Mo heeft daarvoor heel de tijd zitten janken dat ze naar huis wilde. Dus dan was ze vandaag op zeker genomineerd. Nu heeft ze die gozerttt al gezien en nu is ze weer shiny happy en wil ze niet naar huis natuurlijk. En dat heeft ze echt de rest wel stiekem ingefluisterd al.
Kortom, het was véél spannender geweest om haar Maik pas te laten zien NA de nominaties.
Hoezo geen camera's? We zagen ze toch daarnet in die kamer in de preview en we zien toch ook shots en streams van Maik in die kamer. Staan dus gewoon ook camera's.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
dus datquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Mo heeft daarvoor heel de tijd zitten janken dat ze naar huis wilde. Dus dan was ze vandaag op zeker genomineerd. Nu heeft ze die gozerttt al gezien en nu is ze weer shiny happy en wil ze niet naar huis natuurlijk. En dat heeft ze echt de rest wel stiekem ingefluisterd al.
Kortom, het was véél spannender geweest om haar Maik pas te laten zien NA de nominaties.
Sinds 13 feb. Kutwijf.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Flow3r het volgende:
we zitten dus al 2 dagen naar een schijnheilige Mo te kijken?
Hmm, hij tweette dat Jo zich zou hebben versproken en dat ze ook al wist dat hij terug zou komen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet alles 24/7 bij, dus dat heb ik gemist.
Dit dus!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |