Ze hebben 't gewon uit meelij gedaanquote:
Best weinig... en nu snap ik ook waaromquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Blue Thunder het volgende:
hej, monique huilt.. hebben we nog niet gezien dit weekend
mjaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Best weinig... en nu snap ik ook waarom
Ik miste de eerste paar seconden (hond moest piesenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze hebben 't gewon uit meelij gedaan.
Hij neemt je tegen jezelf in bescherming.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Sirolf het volgende:
M'n TV-kaart laat het uitgerekend nu afweten... zou dat een hint zijn?
In de kamer waar Maik zit sloten ze elkaar in de armen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik miste de eerste paar seconden (hond moest piesen) maar zag je Mo d'r reactie ook of zei Bart gewoon dat ze het al wist?
Voor beelden moet je bij Sofia zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
En in die tijd zijn er zeker kindjes gemaakt en dat kregen we niet te zien he
Jezus fuck...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de kamer waar Maik zit sloten ze elkaar in de armen.
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef Dementor het volgende:
Zeker weer een vrouw op de redactie die het niet meer aan kon zien... boohoo.
Het spel met de kijkers ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Het spel is in volle gang volgens de voice-over.
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?quote:
Dan had ze maar niet mee moeten doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?
Echt on-voor-stel-baar.
Hij is nog niet in het huis, maar Mo is al wel in die kamer bij hem geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Huh?? Dus hij is er al???![]()
Loop ik daarvoor op te schieten in de keuken!!
Dan zeg je desnoods 'Even volhouden nog, er komt iets leuks voor je'.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.
Dat vraag ik me ook af.. hoe komen ze daarbij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
welke clue is er los gelaten over de piercer?
Gooi 'm dan eerder terug het huis in en neem dat op. Dit is helemaal niks...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is nog niet in het huis, maar Mo is al wel in die kamer bij hem geweest
Nietmachine, perforator bij de boodschappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Dit. Als er al reserve bewoners zijn willen ze daar zo laat vast niet meer aan beginnen. Zit wat in natuurlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.
En straks moet ze net doen of ze heel verrast isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een perforator.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Maik heeft al gevingerverft met haar denk, in dkvdwquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Een nietmachine/perforator bij de boodschappen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
Kan nooit, dat was toen Monique gistren helemaal hyper uit de KvdW kwan. Zogenaamd met een brief.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Greys het volgende:
Zeiden ze er bij wanneer dat was, dat ze hem weer had gezien?
Of kan dat ook een kwartier geleden zijn geweest?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zeg je desnoods 'Even volhouden nog, er komt iets leuks voor je'.
En dan laat je de daadwerkelijke verrassing pas live plaatsvinden in de uitzending.
Streams tijdelijk offlinequote:
Maar zitten die reservebewoners nu op een houtje te bijten in een grot of wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Dit. Als er al reserve bewoners zijn willen ze daar zo laat vast niet meer aan beginnen. Zit wat in natuurlijk.
De niet streams volgers denken dus van "huh" ?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nietmachine, perforator bij de boodschappen.
Ja, dat zag je net.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Is Moon echt al bij hem geweest? Lulkoek.
Dat zagen we in het begin van de reguliere.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef MissJ.24 het volgende:
Is Moon echt al bij hem geweest? Lulkoek.
#denkaanjehartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
'Met name Monique'?
Hoe durven ze dat dan nog te zeggen in dat stukje tekst?
Die HEEFT hij toch al in de armen gesloten?
Het is maar tv en ik zou me er niet zo over moeten opwinden, maar ik ben gewoon echt pissed
Ook vanwege de enorme gemiste kans die ze WEER laten glippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |