Voor beelden moet je bij Sofia zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
En in die tijd zijn er zeker kindjes gemaakt en dat kregen we niet te zien he
Jezus fuck...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de kamer waar Maik zit sloten ze elkaar in de armen.
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef Dementor het volgende:
Zeker weer een vrouw op de redactie die het niet meer aan kon zien... boohoo.
Het spel met de kijkers ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef beequeen het volgende:
Het spel is in volle gang volgens de voice-over.
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?quote:
Dan had ze maar niet mee moeten doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat vreselijke gejank werkt ook wel op je zenuwen, maar dit is wel zeldzaam stom hoor. Wat een afgang.
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Gert het volgende:
Is dat dan zó moeilijk te bevatten, dat kijkers er live bij willen zijn als er herenigd wordt?
Echt on-voor-stel-baar.
Hij is nog niet in het huis, maar Mo is al wel in die kamer bij hem geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Coos het volgende:
Huh?? Dus hij is er al???![]()
Loop ik daarvoor op te schieten in de keuken!!
Dan zeg je desnoods 'Even volhouden nog, er komt iets leuks voor je'.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze waren ongetwijfeld bang voor een vrijwillige exit van Mo.
Dat vraag ik me ook af.. hoe komen ze daarbij dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Stickertje het volgende:
welke clue is er los gelaten over de piercer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |