#denkaanjehartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
'Met name Monique'?
Hoe durven ze dat dan nog te zeggen in dat stukje tekst?
Die HEEFT hij toch al in de armen gesloten?
Het is maar tv en ik zou me er niet zo over moeten opwinden, maar ik ben gewoon echt pissed
Ook vanwege de enorme gemiste kans die ze WEER laten glippen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef Samboraa het volgende:
Stem: MAIK, DOE JE ZENDER GOED, EN BEGIN IN JEZELF TE PRATEN
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Greys het volgende:
'Met name Monique'?
Hoe durven ze dat dan nog te zeggen in dat stukje tekst?
Die HEEFT hij toch al in de armen gesloten?
Het is maar tv en ik zou me er niet zo over moeten opwinden, maar ik ben gewoon echt pissed
Ook vanwege de enorme gemiste kans die ze WEER laten glippen.
dat dus... ik heb geen idee waar de mensen het over hebben omdat ik de streams niet kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
De niet streams volgers denken dus van "huh" ?
Rommelig allemaal weer hoor.. alsof je dagen niet gekeken hebt.
Ze hebben een relatie van 2 hele weken, ja!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat stelt die Monique zich aan.. hoe lang kent ze die gozer nou? En hoe goed kent ze hem? Echt
Ik ben benieuwd wat er met Mo gebeurt als ze straks een tijdje getrouwd is en die man overkomt iets of gaat bij haar weg.... Dan gooit ze zich onmiddellijk voor de trein.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef grazz het volgende:
Wat stelt die Monique zich aan.. hoe lang kent ze die gozer nou? En hoe goed kent ze hem? Echt
Echt waar? Shit had koffievisite. Wat een dombo's, nu is de verassing weg.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zagen we in het begin van de reguliere.
Ja, en straks jankt ze weer.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef Bastard het volgende:
Die is al vanaf donderdag aan het janken he
Of het was een preview?quote:
Dat kan niet, want ze gaan 't zo live doen.quote:
In before Frans Bauer.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Greys het volgende:
Het lijkt verdomme wel Bananasplit waar de kijkers in de maling worden genomen
Kan er echt niet over uit. Wil je meer kijkers, gooi je 'de verrassing' in 2 tellen weg in de eerste paar seconden van het programma.
Wel een dubbele 'verrasing' voor de rest van de bewoners: èn Maik in huis èn belazerd door Mo.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Echt waar? Shit had koffievisite. Wat een dombo's, nu is de verassing weg.
Dat was een preview... Dat is spannend denken ze bij Net 5.. De clou in de eerste seconde al weggeven..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |