Vertellen de bewoners altijd aan elkaar wie wie heeft genomineerd?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze Monique willen sparen. Die zal wel genomineerd zijn, zodat ze snel Maik weer kan zien. Komt hij straks gewoon dat huis weer binnenwandelen
Ik ben wel retebenieuwd op welke manier ze hem weer terug laten komen.quote:
Achteraf kan 't altijd aardig geplaatst wordt waarom iemand wel of niet bij 'de 3' hoortquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Greys het volgende:
Vertellen de bewoners altijd aan elkaar wie wie heeft genomineerd?
Niet allemaal toch? Dan kan de redactie het ook nog sneaky aanpassen dus, de genomineerden. Afhankelijk van Mo haar reactie straks op Maik. Niemand die er achter komt dan. Toch?
Leuk voor de mensen die wel een baan hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat jullie het even weten:
[ afbeelding ]
Interresant.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Blue Thunder het volgende:
zit je ook live te kijken? ze hebben het over klaarkomen namelijk
Niet, hij moet z'n koffers pakken en moet alsnog naar huisquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben wel retebenieuwd op welke manier ze hem weer terug laten komen.
Over de schutting pleuren?
Was te verwachtenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
Nee da's een fake tweet.
Wél een echte:
secretstorynl Secret Story NL
Tussen 20:15 en 20:30 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Op Net5 is er dan een live schakeling met het huis: http://bit.ly/hLMfVS
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
sure en ze zijn echt om 20:30 weer terug... rrrrightquote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Gert het volgende:
Nee da's een fake tweet.
Wél een echte:
secretstorynl Secret Story NL
Tussen 20:15 en 20:30 uur zullen de streams tijdelijk offline zijn. Op Net5 is er dan een live schakeling met het huis: http://bit.ly/hLMfVS
6 minutes ago Favorite Retweet Reply
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |