Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar ik weet van mezelf dat ik zulke 'uitspraken' alleen maar vervelend vind en dat het niet echt helptquote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale...
Succes...quote:Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Good luck, ik moet om 13.05 ook aan de bak.
Toch (nu al) zenuwachtiger dan ik had gedacht, maja ik betaal de helft van deze lessen/examens zelf dus het is meer het geld. Waarom moet een examen ook zo godvergeten duur zijn
gefeliciteerdquote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:
GeslaagdIn de 1e keer. Eitje.
Als je de keuze hebt, neem maandag ochtend rond een uurtje of 10. Ideaal.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:
GeslaagdIn de 1e keer. Eitje.
Als je de keuze hebt, neem maandag ochtend rond een uurtje of 10. Ideaal.
Maar ik was zenuwachtig as hell.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar als je dat eenmaal weet vergeet je dat niet zo snel... toch?
Helaas, vind 't wel domme fouten. (die je zelf kunt voorkomen)quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.
Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:
[..]
Helaas, vind 't wel domme fouten. (die je zelf kunt voorkomen)
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.
Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Uiteraard, maja een keer twijfelde ik gewoon of het nou überhaupt wel een 30 zone was en die andere keer was gewoon lomp. Instructeur zei ook dat hij me sowieso wel slechter vond rijden dan tijdens de lessen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:
[..]
Helaas, vind 't wel domme fouten. (die je zelf kunt voorkomen)
Niet opgeven, dan zijn je rijlessen + kosten van examen gewoon puur weggegooid geld. En onthoud dat het op latere leeftijd leren alleen maar moeilijker gaat. Mijn neef heeft +/-90 lessen gehad en 5x examen gedaan, en hij rijdt nu al twee jaar elke dag zonder schade gereden te hebben, dus fuck it als je niet onder dat gemiddelde van 35 lessen / 2 examens blijft.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.
Gefeliciteerd -tape-.
Welnee, gewoon doorgaan. Je hebt al twee keer mogen afrijden. Alleen nét dat laatste zetje nog.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.
Lullig.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
Dit.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
mwah, als er opeens een kind de weg op springt ben je wél gezakt maar dit kun je niet voorkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.
Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was".quote:Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb binnenkort mijn "her"examen, en dit keer laat ik niemand weten wanneer ik hem heb. (is alleen in dit topic genoemd, namelijk op 31 maart.) Als ik het haal op 31 maart, vertel ik het tegen iedereen op 1 april. Dan geloven ze me toch niet, ze denken dat het toch een grap is. En dan wil ik hun gezicht wel eens zien als ik die week erop in de auto naar school kom
Niet doen! misschien even een maandje wachten maar wel gewoon doorgaan daarna..Het kost inderdaad fucking veel geld maar na een jaar kan je alles weer op nieuw gaan doen dus dan ben je sowieso veel duurder uit, mocht je ooit nog willen gaan autorijden ;-) En troost je met de gedachte dat je, mocht je nog 2 keer zakken, altijd staatsexamen mag doen (waar echt bijna iedereen slaagt).quote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Gefeliciteerd -tape-.
Vies..quote:Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net mijn generale voor morgen gehad
Het begon al goed: wegrijden met de handrem erop en daar pas na een paar minuten achter komen
Toen moest ik ergens linksaf waar het tegenoverstaand verkeer ook groen kreeg. Ik stuur dus vrolijk naar links.. bam ingreep.. reden dus gewoon auto's rechtdoor mijn kant op
Ook een eenrichtingsbordje gemist waardoor ik een straat in reed waar ik niet in mocht en als klap op de vuurpijl van z'n 1 naar z'n 4 schakelen waardoor ik op een 80-weg met uitgevallen motor stond.. Gaat nog leuk worden morgen om 10.45 uur.
P.S. Bij het fileparkeren paste er nog een auto tussen mij en de stoeprand
Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:
[..]
Vies..![]()
Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit..![]()
![]()
Zooo dan ben je goed genaaid als je dat moet doen hoor.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten.
Ik kreeg dat overigens niet.
Mijn vriend en 2 vriendinnen weten wanneer ik moet afrijdenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was".
Ja sowieso was ik gewoon heel lomp bezigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:
[..]
Vies..![]()
Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit..![]()
![]()
Ohja bah... spanningquote:Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Om 10.45 uur is het hier showtime
Heb door de spanning echt kut geslapen, maar tot half 7 ofzo
Dat wordt zakken, je weet van jezelf toch wel of je kunt autorijden of niet...quote:Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Om 10.45 uur is het hier showtime
Heb door de spanning echt kut geslapen, maar tot half 7 ofzo
In principe bestaat er gewoon een "parkeeropdracht" waarbij je in de straat een plekje moet vinden, afhankelijk van de situatie kan dat een vak zijn of file-parkeren. Meestal mag je bij een vak ook zelf kiezen of je het vooruit of achteruit doet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten.
Ik kreeg dat overigens niet.
Da's inderdaad wel erg zuur dat je daar op zakt, want in principe is het toch ook gewoon zo dat op een weefvak uitvoegend verkeer voor invoegend verkeer gaat? Maja, als je er makkelijk voor had gekund was dat natuurlijk beter geweest voor de ''doorstroming''.quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toen moest ik de snelweg op en daar begon de shit. Ik kwam dus uit op een weefvak waar ik moest invoegen en een bus en een vrachtauto wilden uitvoegen. Ik dacht dus: ik laat hen voorgaan zodat ik lekker de ruimte heb. Maar ze voegden zo langzaam uit dat ik bijna niet meer in kon voegen en ik dus net voor het puntvlak hem er ergens tussen kon prikken.
In de theorie staat duidelijk dat uitvoegend eerst voorgaat. Als hij zich daar aan houdt, dan zit hij toch niet fout? Het is echt zuur als je op dat kutdingetje zakt. Hoe vaak komt dat nou voor dan?quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel erg zuur dat je daar op zakt, want in principe is het toch ook gewoon zo dat op een weefvak uitvoegend verkeer voor invoegend verkeer gaat? Maja, als je er makkelijk voor had gekund was dat natuurlijk beter geweest voor de ''doorstroming''.
Toch jammer.
Hier heb je een leidraad:quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
Iemand tips voor het onderdeel gevaarherkenning van het theorie-examen?
Zit vaak net onder of boven de 13 fout.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Toevallig heb ik net zelf mijn theorie gehad (en gehaald jeej). Gevaarherkenning is inderdaad best krom, omdat het niet altijd duidelijk is hoe de situatie is. Bijv: soms denk je dat er een auto geparkeerd staat, maar dan blijkt hij dus te rijden en dit is in het plaatje niet te zien. Je kan uberhaupt de snelheid van het verkeer om je heen niet 'zien'. Na een paar oefenexamens waren een paar dingen wel duidelijk:
Remmen: (uitzonderingen kunnen zijn als je al stapvoets rijdt of als de situatie nog heel ver weg is)
-kinderen op de weg of die de weg op lijken te gaan (dus ook de beruchte bal op de weg: altijd remmen)
-bejaarden/gehandicapten die willen oversteken, dus ook zonder zebrapad
-mensen/auto's die de weg op lijken te gaan en jou slecht of niet kunnen zien (een auto die wil uitparkeren maar er zit een busje/muur voor of iemand met een paraplu voor zn hoofd die over wil gaan steken)
-fietsers voor je op jouw rijhelft bij een kruispunt/zebrapad/tegenligger/onoverzichtelijke bocht
-iets met een paard: altijd remmen
-een tegenligger bij een te smalle weg, dus als je de berm in moet: altijd remmen
-stopbord en rode stoplicht
-object op jouw rijhelft + tegenligger
Niets:
Deze is vaak het duidelijkst, als er echt niets fout kan gaan; meestal een lange rechte weg voor je zonder ander verkeer, of een flauwe bocht + tegenligger met doorgetrokken streep (dan mag je er ineens van uitgaan dat er niet ingehaald mag worden)
De rest: gas loslaten
Danku! Nu maar weer eens een proefexamen maken.quote:
Hiephoiquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Danku! Nu maar weer eens een proefexamen maken.
Indd. Gewoon doorleren.quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Ferdo het volgende:
Gewoon nog een paar keer oefenen, dan moet het met die theorie zeker lukken.
Heh? Ik rij (denk ik) liever op de snelweg dan zoals vanmiddag in een woonwijk met ruimte voor maar een voertuig door al die geparkeerde auto's.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Bah, gezakt voor 1ste keer theorie met 1 fout teveel. Wel ruimschoots geslaagd voor hazard perception test. Hebben ze dat in NL ook? Of is het daar alleen 50 vraagjes en klaar?
15 videoclips en dan maar klikken! Is eigenlijk best gemakkelijk als je goed oplet. Voelt beetje aan alsof je computerspelletje loopt te spelen waarbij het op concentratie/reageren aankomt.
Heb rijlessen in london en baal dat ik het nooit gedaan heb toen ik in NL woonde. Volgens mij is het daar stukken makkelijker. Iedereen rijd hier als een maniak en de straten zijn bijna overal zo smal dat je telkens moet uitwijken naar parkeerspots om auto's van andere kant door te laten. Van parkeervakken hebben ze hier niet gehoord, gewoon allemaal op de weg aan beide kanten waardoor d'r altijd maar ruimte voor 1 auto is![]()
Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bentDat moet je toch ook leren lijkt me... Ook parkeren in kleine ruimte tussen 2 geparkeerde auto's krijg je niet. Maargoed, 12 lesjes van 2 uur gehad dus lekker op weg
Dat is zeker achterlijk, ja.quote:Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bentDat moet je toch ook leren lijkt me...
quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is zeker achterlijk, ja.
In Nederland zit je vaak bij les twee of drie al op de snelweg.
Dat vind ik vrij logisch en begrijpelijk, hoor. Maar vroeg of laat moet je er natuurlijk wel aan geloven, hé? Je moet het uiteindelijk toch ook kunnen als je voor je praktijk op moet.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet hoor
![]()
Maar dat komt omdat ik mijn angst voor de snelweg van te voren al had aangegeven ....
Oh ja het gaat ook goed, en ik ben zelfs helemaal naar A'dam geredenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Ferdo het volgende:
Dat vind ik vrij logisch en begrijpelijk, hoor. Maar vroeg of laat moet je er natuurlijk wel aan geloven, hé? Je moet het uiteindelijk toch ook kunnen als je voor je praktijk op moet.
En heus, zo eng is het rijden op een snelweg ook niet.
Als je eenmaal op de snelweg zit is het indd wel relaxt, dat vindt ik nou het leukste van het autorijdenquote:Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ja het gaat ook goed, en ik ben zelfs helemaal naar A'dam geredenZelfs mijn vriend zegt dat ik een stuk relaxter in de auto zit als we op de snelweg zitten, dus dat is alleen maar positief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens de snelweg op ging als een zonnetje(terwijl ik net had gezegd dat dat mijn zwakke punt was)
Tips om die spanning kwijt te raken zijn echt van harte welkom![]()
Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:37 schreef honkhonk het volgende:
Vandaag weer even gelest en ''als je op je examen zo had gereden was je gemakkelijk geslaagd''.
Amateur psychologen op FOK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.
Mensen die zakken voor hun rijbewijs.quote:
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
Iemand tips voor het onderdeel gevaarherkenning van het theorie-examen?
Zit vaak net onder of boven de 13 fout.
Maar internethelden als jij zijn altijd het bestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:31 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Mensen die zakken voor hun rijbewijs.
[..]
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.
Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.
* remmen als bal op straatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef Sokz het volgende:
[..]
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is.
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl
Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...
Iemand ervaring? of mening over de site?
Eerste les kan schijnles zijn natuurlijk.. igg de kennis die je opdoet heb je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef honkhonk het volgende:
[..]
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
Het is idd raar zelfs het rijschoolnummer vind de site niet...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven.
Ik ben zelf instructeur geweest maar ik zou NOOIT mezelf op deze manier etaleren.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Echtjammer het volgende:
En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven.
Rijdt je met je eigen auto?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is.. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser
Neequote:
Alleen die specifieke rijschool staat er dus niet op, de meeste anderen echt wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:00 schreef .Neovo. het volgende:
vandaag weer rijles na een break van twee weekVertel hoe het gegaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Nou, het ging op zich aardig goed... Ik heb geen ingrepen gehad van de instructeur. Ik kan wel zeggen dat ik wel eens beter heb gereden...quote:
Nee, is niet verplicht. Je kan die doen om vrijstelling te krijgen op bijzondere manoeuvres. En om alvast te wennen aan de manier hoe het examen werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?
Is een T.T.T niet verplicht?
Zou ik ook willen weten, wat houd het precies in?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef das_phantom het volgende:
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
Hahaquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Gestuntel tijdens lessen.
Nee, ik liet de auto niet alleen afslaan bij het groene licht, ik zet 'm gewoon helemaal uit.Goddank ging het tweede half uur een stuk beter.
Is indd 5 keer.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:54 schreef SBM22 het volgende:
Clusteropdracht is inderdaad een route van het ene punt naar het andere. Bijvoorbeeld van het CBR gebouw naar een klaverblad of grote rotonde ergens anders in de stad. Je moet het vergelijken met wanneer je in een vreemd gebied de weg vraagt aan een voorbijganger. Hij of zij zal dan waarschijnlijk ook iets zeggen in de trend van 'eerst links, dan daar rechts dan stukje rechtdoor' etc. Op je examen mogen het geloof ik maximaal 5 aan elkaar gelinkte opdrachten zijn ( weet ik niet helemaal zeker meer).
Ik heb eigenlijk nooit meer dat de auto afslaat. In het begin wel behoorlijk vaakquote:Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Gestuntel tijdens lessen.
Nee, ik liet de auto niet alleen afslaan bij het groene licht, ik zet 'm gewoon helemaal uit.Goddank ging het tweede half uur een stuk beter.
De regel is 'slechts' voor provisional licences, met een fully qualified licence (die krijg je zodra je slaagt) mag je wel gewoon de snelweg op.quote:Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bentDat moet je toch ook leren lijkt me...
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Geslaagd voor praktijk!De les er voor ging zwaar kut (motor die afslaat midden op een kruispunt, instructeur die moet ingrijpen etc.). Daarentegen ging eigenlijk alles tijdens het examen goed. Niet eens de snelweg op geweest
Mijn week kan niet meer stuk.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef yosander het volgende:
Geslaagd voor theorie! Tweemaal twee fout.
Gevaarherkenning van het CBR was veel makkelijker (duidelijker) dan die van mijn proefexamen (Veka Best).
Uitslag viel best tegen, maar 1/3e was geslaagd.
Klinkt goed ... Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Geslaagd voor praktijk!De les er voor ging zwaar kut (motor die afslaat midden op een kruispunt, instructeur die moet ingrijpen etc.). Daarentegen ging eigenlijk alles tijdens het examen goed. Niet eens de snelweg op geweest
Je groeit er echt wel in, hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Klinkt goed ... Gefeliciteerd
Morgen mag ik weer lessen..![]()
Gefeliciteerd Kerel.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik zit al op het eindequote:
Ah, de spreekwoordelijke laatste loodjes. Bij mij ging het op het einde ook moeizaam, hoor, maar heb hem wel. Komt met jou ook heus goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al op het eindeEn de laatste lessen die gaan gewoon bagger.. maak me druk om de kleinste dingetjes en echt MEH gewoon
Dequote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, de spreekwoordelijke laatste loodjes. Bij mij ging het op het einde ook moeizaam, hoor, maar heb hem wel. Komt met jou ook heus goed.
Jaa kut is dat... heel herkenbaar.. zet hem op in ieder geval. Komt vast goedquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit al op het eindeEn de laatste lessen die gaan gewoon bagger.. maak me druk om de kleinste dingetjes en echt MEH gewoon
Das snelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gefeliciteerd!!
Echt chill dat je niet de snelweg op hoefde, HalvinCarris..
Ik blijf dat invoegen maar kut vinden
14 april herexamen hier trouwens! Om 15:50 uur
Een slechte generale repetitie dus. Dat onthoud ik!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Bedankt! En succes met je herquote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gefeliciteerd!!
Echt chill dat je niet de snelweg op hoefde, HalvinCarris..
Ik blijf dat invoegen maar kut vinden
14 april herexamen hier trouwens! Om 15:50 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |