abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94084485
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen van een slechte generale... ;)
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar ik weet van mezelf dat ik zulke 'uitspraken' alleen maar vervelend vind en dat het niet echt helpt :D
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Good luck, ik moet om 13.05 ook aan de bak.

Toch (nu al) zenuwachtiger dan ik had gedacht, maja ik betaal de helft van deze lessen/examens zelf dus het is meer het geld. Waarom moet een examen ook zo godvergeten duur zijn -O-
Succes... ^O^
En de helft meebetalen is nog lang niet ALLES zelf betalen.
En je wilt je rijbewijs toch? Dan vind ik eigenlijk dat je niet moet zeuren om het geld :@
Je hebt er zelf voor gekozen
  maandag 14 maart 2011 @ 10:45:33 #102
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94085026
Iedereen veel succes vandaag!
pi_94085113
Geslaagd :D In de 1e keer. Eitje.

Als je de keuze hebt, neem maandag ochtend rond een uurtje of 10. Ideaal.
pi_94085154
Gefeliciteerd :D
pi_94085189
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:

gefeliciteerd *O*
pi_94085984
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:

Gefeliciteerd! *O*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94088380
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.

Gefeliciteerd -tape-. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door BeyondTheGreen op 14-03-2011 12:19:45 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:02:57 #108
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94090043
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar als je dat eenmaal weet vergeet je dat niet zo snel... toch? :@
Maar ik was zenuwachtig as hell. :P
Gevaarlichten » welke lampen gaan dan knipperen? Ik zei achterlicht maar is ofc. knipperlicht. :')
pi_94094864
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.

Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  maandag 14 maart 2011 @ 15:11:34 #110
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94094926
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.

Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Helaas, vind 't wel domme fouten. (die je zelf kunt voorkomen)
pi_94097166
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:

[..]

Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.
pi_94097405
quote:

-O- dat is kut zeg...
pi_94097705
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:

[..]

Uiteraard, maja een keer twijfelde ik gewoon of het nou überhaupt wel een 30 zone was en die andere keer was gewoon lomp. Instructeur zei ook dat hij me sowieso wel slechter vond rijden dan tijdens de lessen.

En met die vrachtwagen, tjah. Je ziet een vuilniswagen op je af komen en ik dacht gelijk ''ok, ruimte maken dan''. Dom, want hij had de obstructie maar het was gewoon gelijk een soort reactie.

Komt de volgende keer wel goed though, een keer zakken kan gewoon gebeuren vind ik. En we kunnen niet allemaal mazzelen met onze examinator :s)

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.

Niet opgeven, dan zijn je rijlessen + kosten van examen gewoon puur weggegooid geld. En onthoud dat het op latere leeftijd leren alleen maar moeilijker gaat. Mijn neef heeft +/-90 lessen gehad en 5x examen gedaan, en hij rijdt nu al twee jaar elke dag zonder schade gereden te hebben, dus fuck it als je niet onder dat gemiddelde van 35 lessen / 2 examens blijft.

Tenzij geld en een heeeeeel groot probleem is; nooit opgeven.

[ Bericht 14% gewijzigd door honkhonk op 14-03-2011 16:22:26 ]
pi_94106897
quote:

Welnee, gewoon doorgaan. Je hebt al twee keer mogen afrijden. Alleen nét dat laatste zetje nog. ;)
quote:

Lullig. -O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 14 maart 2011 @ 21:38:35 #115
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94116201
quote:

Dit.

Ik heb binnenkort mijn "her"examen, en dit keer laat ik niemand weten wanneer ik hem heb. (is alleen in dit topic genoemd, namelijk op 31 maart.) Als ik het haal op 31 maart, vertel ik het tegen iedereen op 1 april. Dan geloven ze me toch niet, ze denken dat het toch een grap is. En dan wil ik hun gezicht wel eens zien als ik die week erop in de auto naar school kom >:)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:11 #116
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94117416
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.
mwah, als er opeens een kind de weg op springt ben je wél gezakt maar dit kun je niet voorkomen.
pi_94119257
quote:
Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dit.

Ik heb binnenkort mijn "her"examen, en dit keer laat ik niemand weten wanneer ik hem heb. (is alleen in dit topic genoemd, namelijk op 31 maart.) Als ik het haal op 31 maart, vertel ik het tegen iedereen op 1 april. Dan geloven ze me toch niet, ze denken dat het toch een grap is. En dan wil ik hun gezicht wel eens zien als ik die week erop in de auto naar school kom >:)
Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was". O-)
pi_94124296
quote:

Niet doen! misschien even een maandje wachten maar wel gewoon doorgaan daarna..Het kost inderdaad fucking veel geld maar na een jaar kan je alles weer op nieuw gaan doen dus dan ben je sowieso veel duurder uit, mocht je ooit nog willen gaan autorijden ;-) En troost je met de gedachte dat je, mocht je nog 2 keer zakken, altijd staatsexamen mag doen (waar echt bijna iedereen slaagt).
pi_94136608
Net mijn generale voor morgen gehad :')
Het begon al goed: wegrijden met de handrem erop en daar pas na een paar minuten achter komen :')
Toen moest ik ergens linksaf waar het tegenoverstaand verkeer ook groen kreeg. Ik stuur dus vrolijk naar links.. bam ingreep.. reden dus gewoon auto's rechtdoor mijn kant op :(
Ook een eenrichtingsbordje gemist waardoor ik een straat in reed waar ik niet in mocht en als klap op de vuurpijl van z'n 1 naar z'n 4 schakelen waardoor ik op een 80-weg met uitgevallen motor stond.. Gaat nog leuk worden morgen om 10.45 uur.

P.S. Bij het fileparkeren paste er nog een auto tussen mij en de stoeprand :P
pi_94143242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net mijn generale voor morgen gehad :')
Het begon al goed: wegrijden met de handrem erop en daar pas na een paar minuten achter komen :')
Toen moest ik ergens linksaf waar het tegenoverstaand verkeer ook groen kreeg. Ik stuur dus vrolijk naar links.. bam ingreep.. reden dus gewoon auto's rechtdoor mijn kant op :(
Ook een eenrichtingsbordje gemist waardoor ik een straat in reed waar ik niet in mocht en als klap op de vuurpijl van z'n 1 naar z'n 4 schakelen waardoor ik op een 80-weg met uitgevallen motor stond.. Gaat nog leuk worden morgen om 10.45 uur.

P.S. Bij het fileparkeren paste er nog een auto tussen mij en de stoeprand :P
Vies.. _O-

Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit.. :@ :+ :+
pi_94145199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:

[..]

Vies.. _O-

Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit.. :@ :+ :+
Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten. ;)

Ik kreeg dat overigens niet. :o
pi_94145484
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Zooo dan ben je goed genaaid als je dat moet doen hoor.

Gisteren een omkeer- en een stopopdracht moeten doen. Bij het CBR moest ik de auto achterin het vak in stoppen. Alhoewel ik me afvroeg waarom.. 3 manoeuvres vindt ik wel erg veel.
pi_94145680
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was". O-)
Mijn vriend en 2 vriendinnen weten wanneer ik moet afrijden :D
Ik vind dat meer dan genoeg :Y
pi_94150565
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:

[..]

Vies.. _O-

Ja sowieso was ik gewoon heel lomp bezig :')
Ik liet de pook uit m'n vingers glijden waardoor hij in z'n vrij kwam i.p.v. in z'n 2.. Als je het dan nog een keer probeert (en dus de pook naar je toe haalt) zit je opeens in z'n 4 :')
pi_94161820
ik heb mijn her ook binnen 8 april om 1400 mag ik het weer proberen. Hoop dat ze nu niet meer gaan mieren-neuken.
''ladies and gentlemen, we've got him''
pi_94180427
Om 10.45 uur is het hier showtime :D
Heb door de spanning echt kut geslapen, maar tot half 7 ofzo :(
pi_94180465
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ohja bah... spanning -O- Als ik er aan denk krijg ik ook zo'n onderbuikgevoel
Heel veel succes ^O^
pi_94180961
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 08:35 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Dat wordt zakken, je weet van jezelf toch wel of je kunt autorijden of niet...

Je gaat gewoon slagen, punt.
Wilt U zich aan meer mensen openbaren.
Laat de Heilige Geest hun harten vervullen van U.
Amen
pi_94186338
Kutzooi, net gezakt... hele stuk binnen de bebouwde kom ging goed, niets over het hoofd gezien en parkeer- en omkeeropdracht ging goed. Toen moest ik de snelweg op en daar begon de shit. Ik kwam dus uit op een weefvak waar ik moest invoegen en een bus en een vrachtauto wilden uitvoegen. Ik dacht dus: ik laat hen voorgaan zodat ik lekker de ruimte heb. Maar ze voegden zo langzaam uit dat ik bijna niet meer in kon voegen en ik dus net voor het puntvlak hem er ergens tussen kon prikken.
Volgens de examinator reed ik heel goed in het begin en verwachtte hij een gunstige uitslag, maar volgens hem was die actie bij het invoegen doorslaggevend om me te laten zakken :r
Daar gaat weer 230 euro examengeld en een paar rijlessen :(
pi_94187681
Hmm zonde, dat zijn echt van die situaties die je niet wenst op een examen lijkt mij. -O-
pi_94187999
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

In principe bestaat er gewoon een "parkeeropdracht" waarbij je in de straat een plekje moet vinden, afhankelijk van de situatie kan dat een vak zijn of file-parkeren. Meestal mag je bij een vak ook zelf kiezen of je het vooruit of achteruit doet.

Ik denk dat de reden dat fileparkeren minder vaak voorkomt bij een examen is dat de examintor wel een een straat moet vinden waar meerdere plekken zijn waar 2 auto's achter elkaar staan met niet te veel (dan wordt het een stopopdracht) en niet te weinig tussenruimte (dan wordt het schade), terwijl een plek waar parkeervakken zijn gewoon altijd gebruikt kan worden voor een parkeeropdracht of ze nu vol of leeg zijn, makkelijker dus.

--

@Neerlands_Trots: sjee kut man :( Ik heb 't natuurlijk niet zelf gezien, maar dat lijkt me nou niet een situatie om je op te laten zakken, mits je aan het einde veilig kon invoegen (geen achteropkomend verkeer of verkeer op invoegstroog dat achter jouw eerder heeft ingevoegd), was het alleen een onjuiste inschatting, maar niet bijzonder onveilig uitgevoerde manouvre. Dit soort zaken zie je dagelijks met dozijnen tegelijk op de openbare weg gebeuren (en in een willekeurige aflevering van Blik op de weg), en dan wordt ook niet het rijbewijs ingenomen, is vaak zelfs niet boetewaardig (behalve als je het puntstuk echt meepakt).
Killing as few patients as possible.
pi_94189233
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Toen moest ik de snelweg op en daar begon de shit. Ik kwam dus uit op een weefvak waar ik moest invoegen en een bus en een vrachtauto wilden uitvoegen. Ik dacht dus: ik laat hen voorgaan zodat ik lekker de ruimte heb. Maar ze voegden zo langzaam uit dat ik bijna niet meer in kon voegen en ik dus net voor het puntvlak hem er ergens tussen kon prikken.
Da's inderdaad wel erg zuur dat je daar op zakt, want in principe is het toch ook gewoon zo dat op een weefvak uitvoegend verkeer voor invoegend verkeer gaat? Maja, als je er makkelijk voor had gekund was dat natuurlijk beter geweest voor de ''doorstroming''.

Toch jammer.
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:46:53 #133
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94203254
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:33 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Da's inderdaad wel erg zuur dat je daar op zakt, want in principe is het toch ook gewoon zo dat op een weefvak uitvoegend verkeer voor invoegend verkeer gaat? Maja, als je er makkelijk voor had gekund was dat natuurlijk beter geweest voor de ''doorstroming''.

Toch jammer.
In de theorie staat duidelijk dat uitvoegend eerst voorgaat. Als hij zich daar aan houdt, dan zit hij toch niet fout? Het is echt zuur als je op dat kutdingetje zakt. Hoe vaak komt dat nou voor dan?
pi_94212415
Iemand tips voor het onderdeel gevaarherkenning van het theorie-examen :)?
Zit vaak net onder of boven de 13 fout.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_94212599
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
Hier heb je een leidraad:
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 12:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Toevallig heb ik net zelf mijn theorie gehad (en gehaald jeej). Gevaarherkenning is inderdaad best krom, omdat het niet altijd duidelijk is hoe de situatie is. Bijv: soms denk je dat er een auto geparkeerd staat, maar dan blijkt hij dus te rijden en dit is in het plaatje niet te zien. Je kan uberhaupt de snelheid van het verkeer om je heen niet 'zien'. Na een paar oefenexamens waren een paar dingen wel duidelijk:

Remmen: (uitzonderingen kunnen zijn als je al stapvoets rijdt of als de situatie nog heel ver weg is)
-kinderen op de weg of die de weg op lijken te gaan (dus ook de beruchte bal op de weg: altijd remmen)
-bejaarden/gehandicapten die willen oversteken, dus ook zonder zebrapad ;)
-mensen/auto's die de weg op lijken te gaan en jou slecht of niet kunnen zien (een auto die wil uitparkeren maar er zit een busje/muur voor of iemand met een paraplu voor zn hoofd die over wil gaan steken)
-fietsers voor je op jouw rijhelft bij een kruispunt/zebrapad/tegenligger/onoverzichtelijke bocht
-iets met een paard: altijd remmen
-een tegenligger bij een te smalle weg, dus als je de berm in moet: altijd remmen
-stopbord en rode stoplicht
-object op jouw rijhelft + tegenligger

Niets:
Deze is vaak het duidelijkst, als er echt niets fout kan gaan; meestal een lange rechte weg voor je zonder ander verkeer, of een flauwe bocht + tegenligger met doorgetrokken streep (dan mag je er ineens van uitgaan dat er niet ingehaald mag worden)

De rest: gas loslaten
pi_94213330
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:21 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Hier heb je een leidraad:

[..]

Danku! Nu maar weer eens een proefexamen maken.
pi_94214741
quote:
14s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:31 schreef yosander het volgende:

[..]

Danku! Nu maar weer eens een proefexamen maken.
Hiephoi *O*! 8 fout gevaarherkenning (en 2 in de rest).
Maandagmiddag theorie-examen, morgen derde rijles :P.
pi_94215866
Gewoon nog een paar keer oefenen, dan moet het met die theorie zeker lukken. :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:12:13 #139
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94226929
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:09 schreef Ferdo het volgende:
Gewoon nog een paar keer oefenen, dan moet het met die theorie zeker lukken. :)
Indd. Gewoon doorleren.

Had 1 fout op mijn theorie en 1 fout op gevaarherkenning :7
pi_94241535
Bah, gezakt voor 1ste keer theorie met 1 fout teveel. Wel ruimschoots geslaagd voor hazard perception test. Hebben ze dat in NL ook? Of is het daar alleen 50 vraagjes en klaar?

15 videoclips en dan maar klikken! Is eigenlijk best gemakkelijk als je goed oplet. Voelt beetje aan alsof je computerspelletje loopt te spelen waarbij het op concentratie/reageren aankomt.

Heb rijlessen in london en baal dat ik het nooit gedaan heb toen ik in NL woonde. Volgens mij is het daar stukken makkelijker. Iedereen rijd hier als een maniak en de straten zijn bijna overal zo smal dat je telkens moet uitwijken naar parkeerspots om auto's van andere kant door te laten. Van parkeervakken hebben ze hier niet gehoord, gewoon allemaal op de weg aan beide kanten waardoor d'r altijd maar ruimte voor 1 auto is :')

Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bent :( Dat moet je toch ook leren lijkt me... Ook parkeren in kleine ruimte tussen 2 geparkeerde auto's krijg je niet. Maargoed, 12 lesjes van 2 uur gehad dus lekker op weg :)

[ Bericht 3% gewijzigd door zeebeschuit op 17-03-2011 15:57:37 ]
pi_94242378
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:
Bah, gezakt voor 1ste keer theorie met 1 fout teveel. Wel ruimschoots geslaagd voor hazard perception test. Hebben ze dat in NL ook? Of is het daar alleen 50 vraagjes en klaar?

15 videoclips en dan maar klikken! Is eigenlijk best gemakkelijk als je goed oplet. Voelt beetje aan alsof je computerspelletje loopt te spelen waarbij het op concentratie/reageren aankomt.

Heb rijlessen in london en baal dat ik het nooit gedaan heb toen ik in NL woonde. Volgens mij is het daar stukken makkelijker. Iedereen rijd hier als een maniak en de straten zijn bijna overal zo smal dat je telkens moet uitwijken naar parkeerspots om auto's van andere kant door te laten. Van parkeervakken hebben ze hier niet gehoord, gewoon allemaal op de weg aan beide kanten waardoor d'r altijd maar ruimte voor 1 auto is :')

Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bent :( Dat moet je toch ook leren lijkt me... Ook parkeren in kleine ruimte tussen 2 geparkeerde auto's krijg je niet. Maargoed, 12 lesjes van 2 uur gehad dus lekker op weg :)
Heh? Ik rij (denk ik) liever op de snelweg dan zoals vanmiddag in een woonwijk met ruimte voor maar een voertuig door al die geparkeerde auto's.

Theorie in Nederland bestaat uit 25 vragen gevaarherkenning: situatie en snelheid vanuit de auto gezien en binnen 8 seconden beslissing of je (A) remt, (B) gas loslaat of (C) niets doet. Max. 13 fout . Verder 40 normale vragen over kennis/inzicht waarvan je er maximaal 5 fout mag hebben.
pi_94248168
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 15:50 schreef zeebeschuit het volgende:

Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bent :( Dat moet je toch ook leren lijkt me...
Dat is zeker achterlijk, ja. :{

In Nederland zit je vaak bij les twee of drie al op de snelweg.
pi_94248272
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat is zeker achterlijk, ja. :{

In Nederland zit je vaak bij les twee of drie al op de snelweg.
:D Ik niet hoor :X :@ Maar dat komt omdat ik mijn angst voor de snelweg van te voren al had aangegeven ....
Ik mag morgenochtend vroeg weer autorijden. Daar waar ik de laatste 2 keer enorm zenuwachtig was .. begin ik nu mijn rust te krijgen/vinden. Hopelijk werkt dit door tot aan het examen.
Bijna.....
pi_94248424
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

:D Ik niet hoor :X :@ Maar dat komt omdat ik mijn angst voor de snelweg van te voren al had aangegeven ....
Dat vind ik vrij logisch en begrijpelijk, hoor. Maar vroeg of laat moet je er natuurlijk wel aan geloven, hé? Je moet het uiteindelijk toch ook kunnen als je voor je praktijk op moet. :P

En heus, zo eng is het rijden op een snelweg ook niet. ;)
pi_94249080
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:30 schreef Ferdo het volgende:

Dat vind ik vrij logisch en begrijpelijk, hoor. Maar vroeg of laat moet je er natuurlijk wel aan geloven, hé? Je moet het uiteindelijk toch ook kunnen als je voor je praktijk op moet. :P

En heus, zo eng is het rijden op een snelweg ook niet. ;)
Oh ja het gaat ook goed, en ik ben zelfs helemaal naar A'dam gereden :D Zelfs mijn vriend zegt dat ik een stuk relaxter in de auto zit als we op de snelweg zitten, dus dat is alleen maar positief.
  donderdag 17 maart 2011 @ 19:14:50 #146
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94250474
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:47 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh ja het gaat ook goed, en ik ben zelfs helemaal naar A'dam gereden :D Zelfs mijn vriend zegt dat ik een stuk relaxter in de auto zit als we op de snelweg zitten, dus dat is alleen maar positief.
Als je eenmaal op de snelweg zit is het indd wel relaxt, dat vindt ik nou het leukste van het autorijden :P
pi_94310955
En natuurlijk ging het rijden weer KUT... ik haat die zenuwen, ik haat die spanning. En juist daardoor allemaal van die PRUT dingetjes waar ik echt geheid op ga zakken... |:(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens de snelweg op ging als een zonnetje _O- (terwijl ik net had gezegd dat dat mijn zwakke punt was)

Tips om die spanning kwijt te raken zijn echt van harte welkom :@
pi_94314448
Moeilijk hoor! die spanning raak je niet zomaar kwijt denk ik. Maargoed spanning is ook een indicator dat je gefocust bent en dat je anticipeert op eventuele gevaren! Ik zou het zo proberen te benaderen, en dat gespannen gevoel positief proberen te bekijken :) Geloof mij er zijn zat mensen met een rijbewijs die nog elke keer gespannen zijn als ze moeten invoegen op de snelweg etc.

En focus je op de dingen die wel goed gaan! en trek je zelf daar aan op. Niet echt tips maar zeker van jezelf zijn is echt het belangrijkste :)
pi_94329819
Vandaag weer even gelest en ''als je op je examen zo had gereden was je gemakkelijk geslaagd''.

Koop je niets voor }:| . En ondertussen al op les 36 zitten :r . Gelukkig eind deze maand alweer herexamen, dat scheelt.

En tjah LL, spanning/stress hoort nou eenmaal een beetje bij het rijexamen. Haha, ik had zelfs bij het examen aan het begin dat mijn linkerbeen zo aan het trillen was (nooit eerder gehad) dat ik de koppeling nauwelijks fatsoenlijk onder controle kon houden. Zenuwen gaan echter bijna altijd weg als je eenmaal begint met rijden, dus don't worry.
pi_94330573
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 12:37 schreef honkhonk het volgende:
Vandaag weer even gelest en ''als je op je examen zo had gereden was je gemakkelijk geslaagd''.
Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.
Amen
pi_94331180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.
Amateur psychologen op FOK! :'). Ik was zelfverzekerd genoeg op mijn examen, maar door een paar domme foutjes (terecht) gezakt.

Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
pi_94331561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Amateur psychologen op FOK! :').
Mensen die zakken voor hun rijbewijs. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:

[..]
Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.

Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Jezus_Christus. op 19-03-2011 13:37:54 ]
Amen
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:41:24 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94331846
blijven we wel een beetje lief doen ?? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:45:45 #154
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94331959
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is. :P
pi_94333296
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:31 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

Mensen die zakken voor hun rijbewijs. :')

[..]

Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.

Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.
Maar internethelden als jij zijn altijd het best :(.
pi_94343260
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef Sokz het volgende:

[..]

altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is. :P
* remmen als bal op straat
* nooit remmen als slecht weer

:P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:54:40 #157
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94352931
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl

Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...

Iemand ervaring? of mening over de site?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94354306
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl

Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...

Iemand ervaring? of mening over de site?
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:27:06 #159
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94354594
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef honkhonk het volgende:

[..]

25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
Eerste les kan schijnles zijn natuurlijk.. igg de kennis die je opdoet heb je.
pi_94357587
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven. ;)
  zondag 20 maart 2011 @ 00:36:23 #161
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94358006
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven. ;)
Het is idd raar zelfs het rijschoolnummer vind de site niet...

En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
pi_94364260
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Echtjammer het volgende:

En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
Ik ben zelf instructeur geweest maar ik zou NOOIT mezelf op deze manier etaleren.
Gaat me nu vooral om de angstopleidingen, zonder dat ze je kennen hangt er een tarief aan het soort angst wat je hebt.
Kom op zeg, wat is dat nou?
Hebben ze ook al psychologen in dienst?
pi_94369688
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is :).. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94377317
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 20 maart 2011 @ 17:21:36 #165
180336 -tape-

pi_94381846
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is :).. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser :P
Rijdt je met je eigen auto?
pi_94382762
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef -tape- het volgende:

[..]

Rijdt je met je eigen auto?
Nee :).. Mijn eigen auto mag maar 600 kg trekken geloof ik. Gewoon bus + aanhangwagen van de rijschool ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94405911
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
Alleen die specifieke rijschool staat er dus niet op, de meeste anderen echt wel. :P

http://www.rijschoolgegevens.nl/

Links op personenauto klikken en 's Gravenhage als vestigingsplaats kiezen. ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 09:00:04 #168
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94409319
vandaag weer rijles na een break van twee week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2011 @ 10:07:29 #169
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94410622
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:00 schreef .Neovo. het volgende:
vandaag weer rijles na een break van twee week

SPOILER
Vertel hoe het gegaan is :)
pi_94412147
vrijdag eindelijk beginnen *O*
  maandag 21 maart 2011 @ 12:17:50 #171
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94414547
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?

Is een T.T.T niet verplicht?
pi_94414562
Nope. Daar kun je voor kiezen :Y.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:21:03 #173
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94414626
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Vertel hoe het gegaan is :)
Nou, het ging op zich aardig goed... Ik heb geen ingrepen gehad van de instructeur. Ik kan wel zeggen dat ik wel eens beter heb gereden...

De heenreis naar Leeuwarden ging wel goed. Ik ging via de autoweg erheen. (invoegen). Later in Leeuwarden vroeg hij wat ik wou doen. Daar wou ik eigenlijk een beetje door de binnenstad rijden, rotondes, stoplichten etc.. Ook even een paar keer clusteropdracht gedaan (dat ik natuurlijk al weer direct vergeten was). Daarna inparkeren en op verschillende plekken keren. Toen namen we even een pauze en na een bakje koffie gingen we weer verder. Weer door de binnenstad toeren. En zo ging het de hele tijd een beetje door.

Wat wel behoorlijk irritant is dat heel veel mensen geen richting aangeven als ze op de rotonde zijn. Dan denk je dat ie 3/4 van de rotonde pakt en dan gaan ze dus wel gewoon rechtdoor. Dan sta je weer stil voor de haaientanden en moet je weer beginnen met optrekken...
Ook was er zo'n wijf die naar het zebrapad liep en daar vervolgens bleef staan om te prutsen met haar telefoon. Ik dus herhaaldelijk een seintje geven dat ze kan oversteken.

Op de terugrit naar "huis" weer over de autoweg. We reden Leeuwarden uit en mochten van 70 naar 100. Opa die voor me zat in zijn mooie Ford C-Max had het blijkbaar niet door en bleef vrolijk 70 rijden. Pas toen ik begon met inhalen ging opa sneller rijden. Met als gevolg dat ik in de snelle baan stond bij het stoplicht. Tijdje later zaten we op een weg waar je 80 mag. Ineens gaat een transporter busje de weg op. Ik dus vol in de ankers. De hele tijd achter die stomme bus rijden die alle kanten uitslingert. Die was duidelijk ergens anders mee bezig, waarschijnlijk bellen....

Dus al met al een normale les :')

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?

Is een T.T.T niet verplicht?
Nee, is niet verplicht. Je kan die doen om vrijstelling te krijgen op bijzondere manoeuvres. En om alvast te wennen aan de manier hoe het examen werkt.
pi_94414775
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
  maandag 21 maart 2011 @ 12:44:36 #175
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94415416
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef das_phantom het volgende:
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
Zou ik ook willen weten, wat houd het precies in?
pi_94415722
Clusteropdracht is inderdaad een route van het ene punt naar het andere. Bijvoorbeeld van het CBR gebouw naar een klaverblad of grote rotonde ergens anders in de stad. Je moet het vergelijken met wanneer je in een vreemd gebied de weg vraagt aan een voorbijganger. Hij of zij zal dan waarschijnlijk ook iets zeggen in de trend van 'eerst links, dan daar rechts dan stukje rechtdoor' etc. Op je examen mogen het geloof ik maximaal 5 aan elkaar gelinkte opdrachten zijn ( weet ik niet helemaal zeker meer).
pi_94415778
Ok bedankt :P
  maandag 21 maart 2011 @ 14:08:37 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_94418416
Gestuntel tijdens lessen. :')

Nee, ik liet de auto niet alleen afslaan bij het groene licht, ik zet 'm gewoon helemaal uit. :X Goddank ging het tweede half uur een stuk beter. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_94420965
quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

Nee, ik liet de auto niet alleen afslaan bij het groene licht, ik zet 'm gewoon helemaal uit. :X Goddank ging het tweede half uur een stuk beter. :+
Haha :)

Wat ik vindt tijdens het rijlessen (vooral op het begin) dat de rijinstructeur moet zorgen dat de auto niet afslaat. Ik bedoel niet dat hij dat continue moet proberen te voorkomen, maar vooral op het begin, niks is zo kut dan vooraan staan bij een stoplicht en dat hij uitvalt.
  maandag 21 maart 2011 @ 15:51:45 #180
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94422817
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:54 schreef SBM22 het volgende:
Clusteropdracht is inderdaad een route van het ene punt naar het andere. Bijvoorbeeld van het CBR gebouw naar een klaverblad of grote rotonde ergens anders in de stad. Je moet het vergelijken met wanneer je in een vreemd gebied de weg vraagt aan een voorbijganger. Hij of zij zal dan waarschijnlijk ook iets zeggen in de trend van 'eerst links, dan daar rechts dan stukje rechtdoor' etc. Op je examen mogen het geloof ik maximaal 5 aan elkaar gelinkte opdrachten zijn ( weet ik niet helemaal zeker meer).
Is indd 5 keer.

Bijvoorbeeld: je gaat nu rechts, daarna bij de rotonde 3kwart, bij de stoplichten links, bij de rotonde een kwart en daarna de 1e weg links (zoiets had ik dus vanochtend)

quote:
17s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:

Ik heb eigenlijk nooit meer dat de auto afslaat. In het begin wel behoorlijk vaak :P
Heerlijk zo'n auto die direct weer start als je de koppeling weer intrapt :D Lang leve dieselauto's :P

Straks mag ik in een benzineauto rijden en begint het gedonder weer :+
  maandag 21 maart 2011 @ 16:36:42 #181
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_94424929
Na een half uur steeds dat ding uit laten kletteren zijn we ook maar uitvoerig met de koppeling gaan oefenen. Gelukkig voor mij heb ik net 4 uur gelest en valt het nog binnen de "ja maar ik ben nog maar net begonnen :'("-periode. :D

Niet dat het me heel erg kan boeien of dat ding stilvalt wanneer ik vooraan sta bij een stoplicht, die L op het dak is een prima excuus. De broer van m'n instructeur bijna overhoop rijden was wel weer een beetje jammer. :+ (Familiebedrijf, hij was bezig met motorlessen en ik had 'm even niet gezien toen ik een klotestraatje uit moest rijden. :'))
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_94438297
quote:
Ook debiele regel hier dat je NIET op de snelweg mag rijden tijdens je lessen en tot 1 jaar nadat je geslaagd bent :( Dat moet je toch ook leren lijkt me...
De regel is 'slechts' voor provisional licences, met een fully qualified licence (die krijg je zodra je slaagt) mag je wel gewoon de snelweg op.

Alsnog irritant dat je niet mag lessen op de snelweg, maar een dual carriage way (meeste A roads) komt aardig in de buurt, en daar mag je wel gewoon rijden als lesser :)
pi_94444248
Geslaagd voor theorie *O*! Tweemaal twee fout.
Gevaarherkenning van het CBR was veel makkelijker (duidelijker) dan die van mijn proefexamen (Veka Best).

Uitslag viel best tegen, maar 1/3e was geslaagd.
pi_94444991
Gefeliciteerd! ^O^
  dinsdag 22 maart 2011 @ 11:50:53 #185
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_94462193
Geslaagd voor praktijk! :D De les er voor ging zwaar kut (motor die afslaat midden op een kruispunt, instructeur die moet ingrijpen etc.). Daarentegen ging eigenlijk alles tijdens het examen goed. Niet eens de snelweg op geweest :)

Mijn week kan niet meer stuk.
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_94463931
Gefeliciteerd beiden ^O^ w/
pi_94464488
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 11:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Geslaagd voor praktijk! :D De les er voor ging zwaar kut (motor die afslaat midden op een kruispunt, instructeur die moet ingrijpen etc.). Daarentegen ging eigenlijk alles tijdens het examen goed. Niet eens de snelweg op geweest :)

Gefeliciteerd! :Y
pi_94464496
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 21:55 schreef yosander het volgende:
Geslaagd voor theorie *O*! Tweemaal twee fout.
Gevaarherkenning van het CBR was veel makkelijker (duidelijker) dan die van mijn proefexamen (Veka Best).

Uitslag viel best tegen, maar 1/3e was geslaagd.
Gefeliciteerd *O*
quote:

Klinkt goed ... Gefeliciteerd *O*

Morgen mag ik weer lessen.. :@ -O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2011 13:04:24 ]
pi_94464626
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:04 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Gefeliciteerd *O*

[..]

Klinkt goed ... Gefeliciteerd *O*

Morgen mag ik weer lessen.. :@ -O-
Je groeit er echt wel in, hoor. :Y
  dinsdag 22 maart 2011 @ 13:15:55 #190
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94464832
quote:

Gefeliciteerd Kerel.
pi_94464893
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:08 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je groeit er echt wel in, hoor. :Y
Ik zit al op het einde :X En de laatste lessen die gaan gewoon bagger.. maak me druk om de kleinste dingetjes en echt MEH gewoon :D
pi_94465020
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik zit al op het einde :X En de laatste lessen die gaan gewoon bagger.. maak me druk om de kleinste dingetjes en echt MEH gewoon :D
Ah, de spreekwoordelijke laatste loodjes. Bij mij ging het op het einde ook moeizaam, hoor, maar heb hem wel. Komt met jou ook heus goed. :Y
pi_94465213
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:23 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ah, de spreekwoordelijke laatste loodjes. Bij mij ging het op het einde ook moeizaam, hoor, maar heb hem wel. Komt met jou ook heus goed. :Y
De o|O laatste o|O loodjes o|O ja }:|
Ik vind het verschrikkelijk :D Maar ik weet ook dat als ik me er niet bij neer leg ik geheid ga zakken... maar zover ben ik dus nog niet......
Ach en anders doen we het gewoon nog een keertje over :')
pi_94465789
Whoehoeeee volgende week op 1 april intest van de ANWB .
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 22 maart 2011 @ 14:01:38 #195
273430 HalvinCarris
pi_94466252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 13:18 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Jaa kut is dat... heel herkenbaar.. zet hem op in ieder geval. Komt vast goed :Y

Iedereen overigens bedankt voor de felicitaties _O_
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:23:43 #196
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94473230
Gefeliciteerd allemaal

Diegenen die dan geslaagd zijn hé :P
pi_94473844
Gefeliciteerd!!
Echt chill dat je niet de snelweg op hoefde, HalvinCarris..
Ik blijf dat invoegen maar kut vinden :P
14 april herexamen hier trouwens! Om 15:50 uur
  dinsdag 22 maart 2011 @ 18:48:59 #198
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94476714
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gefeliciteerd!!
Das snel :D

Bij mij was het ook binnen 3 weken herexamen :P
pi_94481276
quote:

Een slechte generale repetitie dus. Dat onthoud ik!
Gefeliciteerd!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 22 maart 2011 @ 23:16:04 #200
273430 HalvinCarris
pi_94492603
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 17:40 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Gefeliciteerd!!
Bedankt! En succes met je her :) Nog even oefenen voor die tijd! Lukt je vast :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')