quote:Als je niet weet waar je hebt over hebt zeg dan niets... Voor gevaarherkenning kan je niet leren, dat is gewoon handelen naar inzicht.Op donderdag 28 oktober 2010 12:06 schreef Saekerhett het volgende:
Ja, leren totdat je het weet
Komop zeg, 1x dat boekkie doorlezen en je moet het makkelijk kunnen halen...
quote:Klopt, al komt een stilstaand plaatje natuurlijk wel anders over dan als je zelf aan het rijden bent.Op donderdag 28 oktober 2010 12:14 schreef Netsplitter het volgende:
Gevaarherkenning is een test om te kijken of je inzicht hebt in verkeer op de weg en wat zich daarop afspeelt.
Anticiperen enzo.
quote:Hi Charlotte,Op donderdag 28 oktober 2010 12:04 schreef CharlotteGerritse het volgende:
Hoi, ik ben sinds kort bezig met mijn rijbewijs. Ik moet over een week op voor mijn theorie examen alleen vind ik vooral die gevaarherkenningsvragen super moeilijk. Heeft iemand hier misschien goede tiups voor? Dank jullie wel!
quote:Dus?Op donderdag 28 oktober 2010 12:55 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik had bij m'n theorie alle vijftig vragen goed
Als enige in de zaal. Maar was dan ook de enige autochtoon in de zaal
quote:Die 94 in je username staat voor geboortejaar?Op donderdag 28 oktober 2010 12:34 schreef MerijnKoolen94 het volgende:
[..]
Hi Charlotte,
Deze week mijn theorieexamen gehaald! Ik zag er wel tegenop want ik ben niet zo'n studiebol, maar ik heb gewoon op internet wat examens geoefend (www.theorieconcurrent.nl) en dat ging wel goed dus een aanrader!
![]()
Groetjes Merijn
quote:Ohh mag dat?!Op donderdag 28 oktober 2010 12:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Dus ik ben best wel goed. Je kunt veilig bij me in de auto stappen.
quote:Als je een smatje bent mag je instappenOp donderdag 28 oktober 2010 12:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh mag dat?!![]()
En tegenwoordig zijn het 65 vragen.
quote:En voor dat inzicht moet je toch ook LEREN wat gevaarlijke situaties precies zijn, of niet? Weet zij veel hoeveel afstand t.o.v. je voorganger veilig is, of weet zij veel dat een vrachtwagen inhalen met 1 km/u verschil niet gewenst is etc...Op donderdag 28 oktober 2010 12:08 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je hebt over hebt zeg dan niets... Voor gevaarherkenning kan je niet leren, dat is gewoon handelen naar inzicht.
quote:Dat zijn nou net punten die je niet krijgt met gevaarherkenning. Het enige wat je kan leren is wat voor antwoorden het CBR graag ziet.Op donderdag 28 oktober 2010 15:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En voor dat inzicht moet je toch ook LEREN wat gevaarlijke situaties precies zijn, of niet? Weet zij veel hoeveel afstand t.o.v. je voorganger veilig is, of weet zij veel dat een vrachtwagen inhalen met 1 km/u verschil niet gewenst is etc...
Dus doe niet zo bijdehand.
quote:Is het ook, ook omdat die afbeeldingen vaak niet duidelijk zijn en in de praktijk zijn vaak meerdere antwoorden goed.Op donderdag 28 oktober 2010 15:58 schreef Cheiron het volgende:
Gevaarherkenning vind ik het meest debiele, ondoordachte examen(deel) dat ik ooit ben tegengekomen. Het feit dat je bijna de helft van die vragen fout mag hebben vind ik dan ook een hint dat het examen gewoon een onjuiste insteek heeft.
quote:Nee, 94 is mijn lievelingskleur.. Mijn geboortejaar is blauw.... Kom jij van de Filippijnen omdat je username in het spaans is? (niet alles is zoals het lijkt)Op donderdag 28 oktober 2010 12:56 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die 94 in je username staat voor geboortejaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |