abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 maart 2011 @ 19:05:54 #51
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93871064
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Irritant he als je al zolang aan het lessen bent, je zit gewoon echt tegen dat einde aan te hikken... Misschien moet je het eens anders bekijken. Zie het meer als een uurtje rijden... niet zo zeer als een les. Misschien dat het helpt?
Jah, ik had er dus wel zin in, dus erg veel last van de zenuwen had ik niet :P
pi_93881083
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:40 schreef das_phantom het volgende:

Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar. Dat maakte minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz (VVD) woensdag bekend tijdens een overleg met de Tweede Kamer.

Goed nieuws idd van dat 16.5-jarigen. :D Ben dan net 17 en ga dan gelijk voor rijbewijs. Ben eigenlijk benieuwd of je het dan ook gewoon in 10 dagen zou mogen doen.. Hoop het wel, lijkt me relaxter.
pi_93898746
Hoppa. Theorie gehaald.

11 fout gevaarherkenning O-) :@
pi_93899122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Cortax het volgende:
Hoppa. Theorie gehaald.

Gefeliciteerd.
pi_93899910
Morgen voor de 1e keer afrijden om 13:05 in Gouda. :7
Ik laat uiteraad horen hoe het ging.
''ladies and gentlemen, we've got him''
pi_93903904
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Cortax het volgende:
Hoppa. Theorie gehaald.

Gefeli!
pi_93907089
Straks weer voor het eerst in 3 jaar rijles :D Heb 3 jaar terug de handdoek in de ring gegooid na 1 keer zakken, dom dus. Kijken of ik er nog wat van kan :)
pi_93908409
Ja, best wel zonde, maar hopelijk is er nog wat blijven hangen :P
pi_93908473
Buhh, rijles vandaag ging niet echt lekker. Eerste 20 minuten gingen gewoon goed, daarna begonnen met foutjes te maken en dat ging 40 minuten lang door.

Zelfs bochtje achteruit twee keer verneukt voordat het goed ging :|W
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  donderdag 10 maart 2011 @ 17:37:57 #60
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93913692
jeeeejjj, herexamen op 31 maart :D

Alleen heb ik pas 21 maart weer rijles... Dan zou ik in die 10 dagen toch wel een paar rijlessen kunnen doen? Mijn ouders zeggen dat dit wel heel snel is... We hadden allemaal verwacht dat ik pas ergens halverwege april opnieuw zou afrijden...
pi_93914901
Heeft misschien te maken met het nieuwe reserveringssysteem van het CBR.
pi_93955597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef .Neovo. het volgende:

Alleen heb ik pas 21 maart weer rijles... Dan zou ik in die 10 dagen toch wel een paar rijlessen kunnen doen? Mijn ouders zeggen dat dit wel heel snel is... We hadden allemaal verwacht dat ik pas ergens halverwege april opnieuw zou afrijden...
Je gaat weer zakken.
Wilt U zich aan meer mensen openbaren.
Laat de Heilige Geest hun harten vervullen van U.
Amen
pi_93955736
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

Je gaat weer zakken.
Want? Jij kan de toekomst voorspellen?
pi_93955805
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:10 schreef Anne het volgende:

[..]

Want? Jij kan de toekomst voorspellen?
AZ gaat morgen met 2-0 winnen, Ajax gaat zondag met 4-0 winnen en PSV gaat zondag met 3-1 winnen.
Amen
pi_93955868
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

AZ gaat morgen met 2-0 winnen, Ajax gaat zondag met 4-0 winnen en PSV gaat zondag met 3-1 winnen.
Leuk. Verhuis nu maar weer terug naar ONZ.
pi_93955994
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Anne het volgende:

[..]

Leuk. Verhuis nu maar weer terug naar ONZ.
Ik prefereer POL boven ONZ.
Amen
pi_93956001
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef .Neovo. het volgende:

Lekker vlot, inderdaad. :)

En ik neem aan dat er wel wat met je instructeur te regelen is. Zo kort dag is het ook niet. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_93958628
Ah ben vandaag gezakt, Hij vond dat ik perfect reed, omkeeropdracht ging perfect. Het punt was dat ik niet duidelijk genoeg in mijn dode hoek keek. Toen op het eind zei die: Stap maar uit ik blijf nog zitten. Was dus een test of ik nu wel goed keek voordat ik uitstapte, maar dat deed ik logischerwijs niet.

pleuris
pi_93959450
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef OomBrouwer het volgende:
Ah ben vandaag gezakt, Hij vond dat ik perfect reed, omkeeropdracht ging perfect. Het punt was dat ik niet duidelijk genoeg in mijn dode hoek keek. Toen op het eind zei die: Stap maar uit ik blijf nog zitten. Was dus een test of ik nu wel goed keek voordat ik uitstapte, maar dat deed ik logischerwijs niet.

pleuris
Zuur. Maar het positieve is: het is wel iets om makkelijk te verbeteren, als de rest dus perfect ging haal je het de volgende keer :)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:11:18 #70
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93964262
quote:

[..]

Je gaat weer zakken.
Hoepel op vent.

quote:

pleuris
Das balen... Op naar het volgende examen!.. :P

Ik was vandaag ook even bezig geweest met de autoradio van mijn Punto. Sleutels zaten nog in het contact (mams was weg geweest met de auto) en toen werd de verleiding wel heel groot :+ Ik heb dus even op onze eigen oprit (niet de openbare weg!!) zitten spelen met de auto :P. Even ervaren hoe een benzine auto nou anders rijdt dan een diesel. :P

vreemd genoeg sloeg dat ding niet af toen ik de koppeling liet opkomen zonder gas te geven :P

[ Bericht 4% gewijzigd door .Neovo. op 11-03-2011 17:22:05 ]
pi_93965579
quote:

pleuris
Je neemt het nog goed op, ik zou wel redelijk pissig worden dat ik, in feite, was gezakt op ''niet even kijken voordat je je auto uitstapt''.

Maja, verder ging het perfect en de volgende keer check je je dode hoek gewoon en slaag je dus ook w/
pi_93966279
^^ Ik zou dit ook wel een lullige reden vinden om op te zakken :r
pi_93968014
Niet uitkijken voor je uitstapt zak je echt op, zo klapt er makkelijk een fietser je deur in.
pi_93972474
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Zetslet het volgende:
Niet uitkijken voor je uitstapt zak je echt op, zo klapt er makkelijk een fietser je deur in.
Ligt er maar net aan waar je stopt, ik neem aan dat de meeste CBR afrij plekken gewoon normale parkeerplaatsen hebben, en als je daar uitstapt zonder te kijken vormt dat echt geen gevaar.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:34:56 #75
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_93973487
quote:

[..]

Je gaat weer zakken.
Ik lach me krom.
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_93973629
Oombrouwer keek in het algemeen niet goed in de dode hoek, niet persé bij het uitstappen, zo lees ik althans uit het verhaal. Het uitstappen was de ultieme test om te kijken of je alsnog uit je dode hoek keek. Als dit het geval is, dat je dus niet of heel weinig in je dode hoek kijkt, ben je terecht gezakt. Ik wil echt niet lullig doen, maar als je wel geslaagd was en over een maand op de snelweg rijd en dan niet in je dode hoek kijkt..Zo lullig is het dus niet en tevens voor je eigen en andersmans veiligheid.

In het geval je alleen vergeten was bij het uitstappen te kijken neem ik mijn woorden terug;)
pi_93975927
tja ik keek natuurlijk wel in me dode hoek. Ik kijk dan opzij uit mijn raam, maar dat was volgens hem te nonchalant ze willen echt dat je over je schouder kijkt. Maarja dit kan ik uiterraad makkelijk verbeteren dus laat het volgende examen maar komen.

Maar tis wel balen, want het was een onwijs simpel examen, alle plekken kende ik onwijs goed en die manouvre achteruit keren dus 2 dingen in 1.

Dus uiteindelijk wel terecht gezakt, maar zeer lullig en onwijs zuur. ! -O-
pi_93977468
Ik kijk ALTIJD uit als ik uitstap, ook aan de passagierskant :Y Ik heb dus een keer de deur opengeklapt en whoppa toen reed er ook een fietser tegen de deur...
Fiets had een flinke opdonder gekregen, en de deur moest ook vervangen worden (gelukkig verzekeringswerk) maar toch... Van dat soort momenten leer je wel :@ :D
pi_94004547
Laatste lesje ging goed, op een paar kleine foutjes na. Kutte is wel dat als je al die kleine foutjes in die 35 minuten van je examen maakt je gewoon zakt :(
pi_94007889
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan waar je stopt, ik neem aan dat de meeste CBR afrij plekken gewoon normale parkeerplaatsen hebben, en als je daar uitstapt zonder te kijken vormt dat echt geen gevaar.
Ga er maar vanuit dat het examen pas afgelopen is op het moment dat je het gebouw van het CBR weer betreedt. Ook het uitstappen hoort er dus bij en dat kun je het beste gewoon doen zoals je het van de instructeur hebt geleerd. In een enkel geval kan op de juiste wijze uitstappen zelfs net het verschil vormen tussen niet en wel geslaagd. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94011069
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:13 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat het examen pas afgelopen is op het moment dat je het gebouw van het CBR weer betreedt. Ook het uitstappen hoort er dus bij en dat kun je het beste gewoon doen zoals je het van de instructeur hebt geleerd. In een enkel geval kan op de juiste wijze uitstappen zelfs net het verschil vormen tussen niet en wel geslaagd. ;)
En zo is het.
En eerlijk gezegd: hoeveel moeite is het nou om te kijken? Kost minder tijd en moeite dan om de situatie te bepalen (door te kijken) om te beslissen of kijken voor je je deur open doet nuttig is.

Richting aangeven net zo:
Er zijn mensen die beweren dat het in bepaalde situaties niet nodig is om richting aan te geven.
Ik geef ze niet helemaal ongelijk want als je moederziel alleen 's nachts onderweg bent is er ws. niemand die ziet dat je dat doet.
Maar waarom nadenken of iets wel of niet nodig is?
Kost veel meer moeite dan er gewoon een gewoonte van maken.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 19:23:12 #82
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94012386
Afgelopen woensdag geslaagd voor praktijk. :) En dat terwijl ik bizar slecht reed.
- Bij die technische vragen failde ik al
- Omkeer opdracht ging nog redelijk maar een belachelijk punt uitgekozen (smal straatje =P )
- Parkeer opdracht » achteruit inparkeren failde ik want ik raakte stoeprand.
- Kruispunt 'slecht' voorgesorteerd (nam de plek voor 'links-af' ook deels in bezit)
- Mijn opdracht vergeten / niet meer aangedacht (volg borden 'plaatsnaam" )

:9 en toch geslaagd.
pi_94013921
gefeli, maar wel kneiter lucky als ik dat zo lees.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 20:03:30 #84
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94014090
Ja en die man was ook nog es niet vriendelijk ook (nouja, achteraf vond ik 'm natuurlijk een toffe vent)
pi_94049120
Net even illegaal met m'n pa door het centrum e.o. gereden en het ging echt gewoon relaxed en goed. In de lessen maak ik altijd wel kleine foutjes maar nu voor mijn (en zijn) gevoel echt niets.

Het is gewoon een stuk relaxter zonder zo'n zeurende instructeur naast je en ik hoop dan ook dat ik morgen slaag. 35 lessen (verdeeld over 2 verschillende rijscholen) gehad en het is allemaal wel mooi geweest :P.
pi_94051379
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Net even illegaal met m'n pa door het centrum e.o. gereden en het ging echt gewoon relaxed en goed. In de lessen maak ik altijd wel kleine foutjes maar nu voor mijn (en zijn) gevoel echt niets.

Het is gewoon een stuk relaxter zonder zo'n zeurende instructeur naast je en ik hoop dan ook dat ik morgen slaag. 35 lessen (verdeeld over 2 verschillende rijscholen) gehad en het is allemaal wel mooi geweest :P.
Vanmiddag ook even wezen rijden met m'n pa, maar dan op een industrieterrein :P.
Donderdag m'n derde les en volgende week theorie-examen :).
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_94053975
quote:

Succes morgen !! ^O^
  zondag 13 maart 2011 @ 19:13:45 #88
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94058832
quote:

Succes morgen! Je haalt het vast wel.

Volgende week maandag 21 maart pas weer een rijles. :(
31 maar weer examen :7
pi_94059058
Nee.

[ Bericht 98% gewijzigd door Jezus_Christus. op 13-03-2011 19:23:23 ]
Amen
pi_94061872
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Succes morgen! Je haalt het vast wel.

Ik hoop het, ik hoop het :P. Wel is het zo dat ik tijdens de lessen meer dan eens ''JA, EN ALS JE DIT DUS OP JE EXAMEN DOET DAN BEN JE GEWOON GEZAKT HE" gehoord heb en bijzondere verrichtingen een beetje 50/50 succes/faal zijn... wordt dus nog spannend.
pi_94068475
Fuck, ik kan het uitslagformulier theorie niet meer vinden en bedenk me dat er een grote kans is dat die op mijn studentenkamer ligt. Gelukkig zie ik op internet ( http://www.cbr.nl/4333.pp ) dat je dat ding überhaupt niet mee hoeft te nemen (''een geldig digitaal theoriecertificaat B (al in bezit van CBR)'') ?

.. toch?
pi_94069341
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef honkhonk het volgende:
Fuck, ik kan het uitslagformulier theorie niet meer vinden en bedenk me dat er een grote kans is dat die op mijn studentenkamer ligt. Gelukkig zie ik op internet ( http://www.cbr.nl/4333.pp ) dat je dat ding überhaupt niet mee hoeft te nemen (''een geldig digitaal theoriecertificaat B (al in bezit van CBR)'') ?

.. toch?
Dat klopt, zij hebben zo'n apparaat waar ze kunnen natrekken of jij je theorie hebt behaald. suc6 morgen
pi_94070262
quote:

Succes! ^O^
pi_94076184
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Sokz het volgende:
Afgelopen woensdag geslaagd voor praktijk. :) En dat terwijl ik bizar slecht reed.
- Bij die technische vragen failde ik al
- Omkeer opdracht ging nog redelijk maar een belachelijk punt uitgekozen (smal straatje =P )
- Parkeer opdracht » achteruit inparkeren failde ik want ik raakte stoeprand.
- Kruispunt 'slecht' voorgesorteerd (nam de plek voor 'links-af' ook deels in bezit)
- Mijn opdracht vergeten / niet meer aangedacht (volg borden 'plaatsnaam" )

:9 en toch geslaagd.
Zoals? :{
pi_94076820
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef Nevermind.. het volgende:

[..]

Zoals? :{
De zaken onder de motorkap, de banden en de dashboardlampjes ;)
pi_94082566
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:

[..]

De zaken onder de motorkap, de banden en de dashboardlampjes ;)
Maar als je dat eenmaal weet vergeet je dat niet zo snel... toch? :@
pi_94082837
Zometeen 2e examen. Rijlessen tussen de eerste en deze keer gingen goed behalve de rijles van afgelopen zaterdag. Die ging zo gigantisch kut dat ik nu geen hoop meer heb. :N
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_94083093
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zometeen 2e examen. Rijlessen tussen de eerste en deze keer gingen goed behalve de rijles van afgelopen zaterdag. Die ging zo gigantisch kut dat ik nu geen hoop meer heb. :N
Tuurlijk wel.. komop ^O^ zoals het zaterdag ging hoeft het nu vandaag niet zo te gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2011 09:29:35 ]
pi_94084342
quote:
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale... ;)
pi_94084416
quote:
Good luck, ik moet om 13.05 ook aan de bak.

Toch (nu al) zenuwachtiger dan ik had gedacht, maja ik betaal de helft van deze lessen/examens zelf dus het is meer het geld. Waarom moet een examen ook zo godvergeten duur zijn -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')