Jah, ik had er dus wel zin in, dus erg veel last van de zenuwen had ik nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Irritant he als je al zolang aan het lessen bent, je zit gewoon echt tegen dat einde aan te hikken... Misschien moet je het eens anders bekijken. Zie het meer als een uurtje rijden... niet zo zeer als een les. Misschien dat het helpt?
Goed nieuws idd van dat 16.5-jarigen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:40 schreef das_phantom het volgende:
Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar. Dat maakte minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz (VVD) woensdag bekend tijdens een overleg met de Tweede Kamer.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Cortax het volgende:
Hoppa. Theorie gehaald.
11 fout gevaarherkenning![]()
Gefeli!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:41 schreef Cortax het volgende:
Hoppa. Theorie gehaald.
11 fout gevaarherkenning![]()
Je gaat weer zakken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef .Neovo. het volgende:
jeeeejjj, herexamen op 31 maart
Alleen heb ik pas 21 maart weer rijles... Dan zou ik in die 10 dagen toch wel een paar rijlessen kunnen doen? Mijn ouders zeggen dat dit wel heel snel is... We hadden allemaal verwacht dat ik pas ergens halverwege april opnieuw zou afrijden...
AZ gaat morgen met 2-0 winnen, Ajax gaat zondag met 4-0 winnen en PSV gaat zondag met 3-1 winnen.quote:
Leuk. Verhuis nu maar weer terug naar ONZ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:11 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
AZ gaat morgen met 2-0 winnen, Ajax gaat zondag met 4-0 winnen en PSV gaat zondag met 3-1 winnen.
Ik prefereer POL boven ONZ.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Leuk. Verhuis nu maar weer terug naar ONZ.
Lekker vlot, inderdaad.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:37 schreef .Neovo. het volgende:
jeeeejjj, herexamen op 31 maart
Alleen heb ik pas 21 maart weer rijles... Dan zou ik in die 10 dagen toch wel een paar rijlessen kunnen doen? Mijn ouders zeggen dat dit wel heel snel is... We hadden allemaal verwacht dat ik pas ergens halverwege april opnieuw zou afrijden...
Zuur. Maar het positieve is: het is wel iets om makkelijk te verbeteren, als de rest dus perfect ging haal je het de volgende keerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef OomBrouwer het volgende:
Ah ben vandaag gezakt, Hij vond dat ik perfect reed, omkeeropdracht ging perfect. Het punt was dat ik niet duidelijk genoeg in mijn dode hoek keek. Toen op het eind zei die: Stap maar uit ik blijf nog zitten. Was dus een test of ik nu wel goed keek voordat ik uitstapte, maar dat deed ik logischerwijs niet.
pleuris
Hoepel op vent.quote:
Das balen... Op naar het volgende examen!..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef OomBrouwer het volgende:
Ah ben vandaag gezakt, Hij vond dat ik perfect reed, omkeeropdracht ging perfect. Het punt was dat ik niet duidelijk genoeg in mijn dode hoek keek. Toen op het eind zei die: Stap maar uit ik blijf nog zitten. Was dus een test of ik nu wel goed keek voordat ik uitstapte, maar dat deed ik logischerwijs niet.
pleuris
Je neemt het nog goed op, ik zou wel redelijk pissig worden dat ik, in feite, was gezakt op ''niet even kijken voordat je je auto uitstapt''.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:07 schreef OomBrouwer het volgende:
pleuris
Ligt er maar net aan waar je stopt, ik neem aan dat de meeste CBR afrij plekken gewoon normale parkeerplaatsen hebben, en als je daar uitstapt zonder te kijken vormt dat echt geen gevaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:50 schreef Zetslet het volgende:
Niet uitkijken voor je uitstapt zak je echt op, zo klapt er makkelijk een fietser je deur in.
Ga er maar vanuit dat het examen pas afgelopen is op het moment dat je het gebouw van het CBR weer betreedt. Ook het uitstappen hoort er dus bij en dat kun je het beste gewoon doen zoals je het van de instructeur hebt geleerd. In een enkel geval kan op de juiste wijze uitstappen zelfs net het verschil vormen tussen niet en wel geslaagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je stopt, ik neem aan dat de meeste CBR afrij plekken gewoon normale parkeerplaatsen hebben, en als je daar uitstapt zonder te kijken vormt dat echt geen gevaar.
En zo is het.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het examen pas afgelopen is op het moment dat je het gebouw van het CBR weer betreedt. Ook het uitstappen hoort er dus bij en dat kun je het beste gewoon doen zoals je het van de instructeur hebt geleerd. In een enkel geval kan op de juiste wijze uitstappen zelfs net het verschil vormen tussen niet en wel geslaagd.
Vanmiddag ook even wezen rijden met m'n pa, maar dan op een industrieterreinquote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Net even illegaal met m'n pa door het centrum e.o. gereden en het ging echt gewoon relaxed en goed. In de lessen maak ik altijd wel kleine foutjes maar nu voor mijn (en zijn) gevoel echt niets.
Het is gewoon een stuk relaxter zonder zo'n zeurende instructeur naast je en ik hoop dan ook dat ik morgen slaag. 35 lessen (verdeeld over 2 verschillende rijscholen) gehad en het is allemaal wel mooi geweest.
Succes morgen !!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Net even illegaal met m'n pa door het centrum e.o. gereden en het ging echt gewoon relaxed en goed. In de lessen maak ik altijd wel kleine foutjes maar nu voor mijn (en zijn) gevoel echt niets.
Het is gewoon een stuk relaxter zonder zo'n zeurende instructeur naast je en ik hoop dan ook dat ik morgen slaag. 35 lessen (verdeeld over 2 verschillende rijscholen) gehad en het is allemaal wel mooi geweest.
Succes morgen! Je haalt het vast wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Ik hoop het, ik hoop hetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Succes morgen! Je haalt het vast wel.
Dat klopt, zij hebben zo'n apparaat waar ze kunnen natrekken of jij je theorie hebt behaald. suc6 morgenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef honkhonk het volgende:
Fuck, ik kan het uitslagformulier theorie niet meer vinden en bedenk me dat er een grote kans is dat die op mijn studentenkamer ligt. Gelukkig zie ik op internet ( http://www.cbr.nl/4333.pp ) dat je dat ding überhaupt niet mee hoeft te nemen (''een geldig digitaal theoriecertificaat B (al in bezit van CBR)'') ?
.. toch?
Succes!quote:Op zondag 13 maart 2011 15:55 schreef honkhonk het volgende:
Zoals?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef Sokz het volgende:
Afgelopen woensdag geslaagd voor praktijk.En dat terwijl ik bizar slecht reed.
- Bij die technische vragen failde ik al
- Omkeer opdracht ging nog redelijk maar een belachelijk punt uitgekozen (smal straatje =P )
- Parkeer opdracht » achteruit inparkeren failde ik want ik raakte stoeprand.
- Kruispunt 'slecht' voorgesorteerd (nam de plek voor 'links-af' ook deels in bezit)
- Mijn opdracht vergeten / niet meer aangedacht (volg borden 'plaatsnaam" )
en toch geslaagd.
Maar als je dat eenmaal weet vergeet je dat niet zo snel... toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:01 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
De zaken onder de motorkap, de banden en de dashboardlampjes
Tuurlijk wel.. komopquote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zometeen 2e examen. Rijlessen tussen de eerste en deze keer gingen goed behalve de rijles van afgelopen zaterdag. Die ging zo gigantisch kut dat ik nu geen hoop meer heb.
Je weet wat ze zeggen van een slechte generale...quote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Zometeen 2e examen. Rijlessen tussen de eerste en deze keer gingen goed behalve de rijles van afgelopen zaterdag. Die ging zo gigantisch kut dat ik nu geen hoop meer heb.
Good luck, ik moet om 13.05 ook aan de bak.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:18 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |