abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93782938
God wat een verhaal dat van die driftaanval tegen de examinator _O-
Ik ben alleen bang dat ik ga janken als ik zak. Of heel dom grijnzen, ben ik ook goed in.

Morgenavond weer showtime, ben benieuwd of mijn instructeur me nog wil kennen na mijn zenuwachtige gepriegel bij de TTT afgelopen donderdag :')
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_93782984
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik had dus vrijstelling van bijzondere verrichtingen... Die mag ik dus de volgende keer ook weer gaan doen... En dat ik ook niet mijn sterkste kant :(
Oe kut vervalt die vrijstelling na één examen? :o
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_93783318
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jep.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:03:31 #29
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93783588
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Daarom baalde ik ook zo dat ik gezakt was :P
  maandag 7 maart 2011 @ 20:17:15 #30
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93784448
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef misslady83 het volgende:
Afgelopen vrijdag geslaagd na 3x zoals al bekend is :) ik heb zonder instructeur gereden trouwens....maybe een tip voor de anderen? Minder druk op je schouders wellicht? Of hebben jullie dit al geprobeerd?
Ik had wel de rij-instructeur meegenomen. de examinator lulde het hele examen door over zijn vakantie op de Canarische eilanden :'). En vooral omdat ik gezakt ben, weet m'n rij-instructeur meteen wat er fout is gegaan en kan ik daar op oefenen. :7

Ik ben ook al wat afgekoeld nu... :P Was de hele middag chaggie en niet errrug vrolijk
Ik kreeg net te horen dat m'n pa alle kosten gaat betalen. Dus daar ben ik wel weer blij mee. :)
pi_93786640
quote:
2s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Ik had wel de rij-instructeur meegenomen. de examinator lulde het hele examen door over zijn vakantie op de Canarische eilanden :'). En vooral omdat ik gezakt ben, weet m'n rij-instructeur meteen wat er fout is gegaan en kan ik daar op oefenen. :7
Daarom ga ik de mijne ook meenemen als ik eindelijk mag!
quote:
Ik ben ook al wat afgekoeld nu... :P Was de hele middag chaggie en niet errrug vrolijk
Ik kreeg net te horen dat m'n pa alle kosten gaat betalen. Dus daar ben ik wel weer blij mee. :)
Lucky bastard! :P
pi_93797112

[ Bericht 100% gewijzigd door MysticDB op 07-03-2011 23:38:11 ]
pi_93797222

[ Bericht 48% gewijzigd door MysticDB op 08-03-2011 01:06:50 ]
pi_93797959
En nog eigenwijs ook B-).
  maandag 7 maart 2011 @ 23:52:04 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_93798052
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef MysticDB het volgende:

Toch gezakt door de stoplicht. :(

..door die stoplicht
En je nederlands? ook voor gezakt :?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_93798425

[ Bericht 100% gewijzigd door MysticDB op 08-03-2011 01:07:01 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 08:35:21 #37
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93804322
quote:
14s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En je nederlands? ook voor gezakt :?
_O-
pi_93814040
Over 8 minuten heb ik weer een lesje! Hopelijk begint hij over het praktijkexamen. :P
pi_93820929
als je voelt dat je er klaar voor bent, moet je juist zelf het onderwerp aansnijden. en dan zal die jou vertellen hoezo je wel/niet klaar bent.
''ladies and gentlemen, we've got him''
pi_93824636
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef .Neovo. het volgende:
Gezakt :(

Ik reed niet zelfverzekerd genoeg. Ook zag ik te laat dat ik iemand voor moest laten gaan. Dat was de eerste ingreep. Daarna ging het een hele tijd goed en ik verwisselde van baan zonder richting aan te geven en te kijken. Ik had niet eens door gehad dat ik van baas wisselde. Ook had ik les in een deel van de stad waar ik nog nooit was langsgekomen... Eenmaal teruggekomen bij het CBR kreeg ik te horen dat ik gezakt was. Ik had het al aan voelen komen...
Balen joh .... -O-
Hopelijk kan je nog even aan deze punten werken
Ik mag morgenochtend weer rijden... 1 van de laatste lessen

Ondanks dat ik WEET dat ik het kan, toch zenuwachtig voor wat komen gaat :@
En als je dan zegt dat het lekker gaat.. dan komen er zoveel puntjes weer boven die dan net niet genoeg zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2011 18:41:49 ]
pi_93826208
Wat trouwens ook wel helpt voor de zenuwen is gewoon niet te veel er mee bezig zijn. Of je nu slaagt of zakt, iedereen kan rijden en je rijbewijs haal je toch wel, of het nou na een/twee of drie keer is.

Enige kutte is het geld :(. Dus ja, alsnog natuurlijk gewoon zenuwachtig voor maandag aangezien in een keer slagen fiscaal toch wel zo aantrekkelijk is :P.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  woensdag 9 maart 2011 @ 09:01:07 #42
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93849539
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Balen joh .... -O-
Hopelijk kan je nog even aan deze punten werken
Ik mag morgenochtend weer rijden... 1 van de laatste lessen

Ondanks dat ik WEET dat ik het kan, toch zenuwachtig voor wat komen gaat :@
En als je dan zegt dat het lekker gaat.. dan komen er zoveel puntjes weer boven die dan net niet genoeg zijn...
Ik weet ook wel dat ik het kan. :P Alleen was ik eerst nog een beetje zenuwachtig, later zakte dat wel af in het examen. Ik denk ook niet dat het bij echt van de zenuwen kwam...

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef honkhonk het volgende:
Wat trouwens ook wel helpt voor de zenuwen is gewoon niet te veel er mee bezig zijn. Of je nu slaagt of zakt, iedereen kan rijden en je rijbewijs haal je toch wel, of het nou na een/twee of drie keer is.

Enige kutte is het geld :(. Dus ja, alsnog natuurlijk gewoon zenuwachtig voor maandag aangezien in een keer slagen fiscaal toch wel zo aantrekkelijk is :P.
Dit.
pi_93850398
Ondanks de zenuwen ging het beter dan vorige week... Twijfelgevalletje, mijn instructeur die zei wel dat ik mijn zenuwen meer onder controle had...
pi_93852400
En maar blijven kijken, pff, lastig. :{
pi_93855333
Jammer man neovo, lees hier alweer paar maandjes mee en had wel het gevoel dat je je er erg op had verheugd :P Dan is het inderdaad echt kut als het toch niet lukt.. Maargoed minstens de helft van alle kandidaten slaagt niet in een keer dus hou de moed erin ;-)

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef honkhonk het volgende:
Dat zal je nog vies tegenvallen, er zijn zat mensen die nooit hun rijbewijs hadden mogen halen of die het ook nooit zullen halen :P
pi_93864464
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef SBM22 het volgende:
Jammer man neovo, lees hier alweer paar maandjes mee en had wel het gevoel dat je je er erg op had verheugd :P Dan is het inderdaad echt kut als het toch niet lukt.. Maargoed minstens de helft van alle kandidaten slaagt niet in een keer dus hou de moed erin ;-)

[..]

Dat zal je nog vies tegenvallen, er zijn zat mensen die nooit hun rijbewijs hadden mogen halen of die het ook nooit zullen halen :P
Mwoah, kijk maar eens hoeveel retards er op de weg rijden, die hebben het ook eens gehaald.

Al is het nu natuurlijk wel moeilijker dan +/- 20 jaar geleden.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_93865901
quote:
Iets meer dan veertig procent, om iets preciezer te zijn.

Van degenen die de tweede keer examen doen kan driekwart daarna naar het gemeentehuis. :)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_93869988
Heh zonde Neovo, maar houd de moed erin he! :Y

Vond je zelf ook dat je niet zelfverzekerd reed?

Trouwens, ff copy paste

Het experiment met 16-jarigen die mogen beginnen met rijles start in november. Ook wordt de geldigheid van het theorie-examen verlengd tot anderhalf jaar. Dat maakte minister van Infrastructuur en Milieu Melanie Schultz (VVD) woensdag bekend tijdens een overleg met de Tweede Kamer.

Vooral dat laatste vind ik wel leuk :P

Mag zelf trouwens over twee weken eindelijk eens beginnen (ben al bezig vanaf januari iets te vinden).
  woensdag 9 maart 2011 @ 18:45:11 #49
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_93870213
quote:

[..]

Jah, aan de ene kant had ik me wel verheugd op dat examen. Want als ik het haalde kon ik direct naar het gemeentehuis :P En natuurlijk heb ik het ook wel gehad met de rijlessen, ben al 6 maanden bezig...

quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:40 schreef das_phantom het volgende:
Heh zonde Neovo, maar houd de moed erin he! :Y

Vond je zelf ook dat je niet zelfverzekerd reed?

Ja, zelf vond ik dat ook, dus ik was het ook volledig eens met de examinator. Ik twijfelde ook veel of ik nou wel moest stoppen of dat ik nog net voor die auto langs kon.. Maar dat deed ik in de rijlessen ook al.

Het enige dat ik zo rot vindt is dat het aanvragen van een herexamen zo lang duurt... En dat het natuurlijk me weer extra geld gaat kosten... (nouja, niet ik, maar mijn vader...)
pi_93870648
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Jah, aan de ene kant had ik me wel verheugd op dat examen. Want als ik het haalde kon ik direct naar het gemeentehuis :P En natuurlijk heb ik het ook wel gehad met de rijlessen, ben al 6 maanden bezig...

[..]

Ja, zelf vond ik dat ook, dus ik was het ook volledig eens met de examinator. Ik twijfelde ook veel of ik nou wel moest stoppen of dat ik nog net voor die auto langs kon.. Maar dat deed ik in de rijlessen ook al.

Het enige dat ik zo rot vindt is dat het aanvragen van een herexamen zo lang duurt... En dat het natuurlijk me weer extra geld gaat kosten... (nouja, niet ik, maar mijn vader...)
Irritant he als je al zolang aan het lessen bent, je zit gewoon echt tegen dat einde aan te hikken... Misschien moet je het eens anders bekijken. Zie het meer als een uurtje rijden... niet zo zeer als een les. Misschien dat het helpt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')