Oe kut vervalt die vrijstelling na één examen?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had dus vrijstelling van bijzondere verrichtingen... Die mag ik dus de volgende keer ook weer gaan doen... En dat ik ook niet mijn sterkste kant
Jep.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oe kut vervalt die vrijstelling na één examen?
Daarom baalde ik ook zo dat ik gezakt wasquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oe kut vervalt die vrijstelling na één examen?
Ik had wel de rij-instructeur meegenomen. de examinator lulde het hele examen door over zijn vakantie op de Canarische eilandenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:07 schreef misslady83 het volgende:
Afgelopen vrijdag geslaagd na 3x zoals al bekend isik heb zonder instructeur gereden trouwens....maybe een tip voor de anderen? Minder druk op je schouders wellicht? Of hebben jullie dit al geprobeerd?
Daarom ga ik de mijne ook meenemen als ik eindelijk mag!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had wel de rij-instructeur meegenomen. de examinator lulde het hele examen door over zijn vakantie op de Canarische eilanden. En vooral omdat ik gezakt ben, weet m'n rij-instructeur meteen wat er fout is gegaan en kan ik daar op oefenen.
![]()
Lucky bastard!quote:Ik ben ook al wat afgekoeld nu...Was de hele middag chaggie en niet errrug vrolijk
Ik kreeg net te horen dat m'n pa alle kosten gaat betalen. Dus daar ben ik wel weer blij mee.
En je nederlands? ook voor gezaktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:34 schreef MysticDB het volgende:
Toch gezakt door de stoplicht.
..door die stoplicht
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En je nederlands? ook voor gezakt
Balen joh ....quote:Op maandag 7 maart 2011 14:05 schreef .Neovo. het volgende:
Gezakt![]()
Ik reed niet zelfverzekerd genoeg. Ook zag ik te laat dat ik iemand voor moest laten gaan. Dat was de eerste ingreep. Daarna ging het een hele tijd goed en ik verwisselde van baan zonder richting aan te geven en te kijken. Ik had niet eens door gehad dat ik van baas wisselde. Ook had ik les in een deel van de stad waar ik nog nooit was langsgekomen... Eenmaal teruggekomen bij het CBR kreeg ik te horen dat ik gezakt was. Ik had het al aan voelen komen...
Ik weet ook wel dat ik het kan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Balen joh ....![]()
Hopelijk kan je nog even aan deze punten werken
Ik mag morgenochtend weer rijden... 1 van de laatste lessen
Ondanks dat ik WEET dat ik het kan, toch zenuwachtig voor wat komen gaat
En als je dan zegt dat het lekker gaat.. dan komen er zoveel puntjes weer boven die dan net niet genoeg zijn...
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef honkhonk het volgende:
Wat trouwens ook wel helpt voor de zenuwen is gewoon niet te veel er mee bezig zijn. Of je nu slaagt of zakt, iedereen kan rijden en je rijbewijs haal je toch wel, of het nou na een/twee of drie keer is.
Enige kutte is het geld. Dus ja, alsnog natuurlijk gewoon zenuwachtig voor maandag aangezien in een keer slagen fiscaal toch wel zo aantrekkelijk is
.
Dat zal je nog vies tegenvallen, er zijn zat mensen die nooit hun rijbewijs hadden mogen halen of die het ook nooit zullen halenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef honkhonk het volgende:
Wat trouwens ook wel helpt voor de zenuwen is gewoon niet te veel er mee bezig zijn. Of je nu slaagt of zakt, iedereen kan rijden en je rijbewijs haal je toch wel, of het nou na een/twee of drie keer is.
Mwoah, kijk maar eens hoeveel retards er op de weg rijden, die hebben het ook eens gehaald.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef SBM22 het volgende:
Jammer man neovo, lees hier alweer paar maandjes mee en had wel het gevoel dat je je er erg op had verheugdDan is het inderdaad echt kut als het toch niet lukt.. Maargoed minstens de helft van alle kandidaten slaagt niet in een keer dus hou de moed erin ;-)
[..]
Dat zal je nog vies tegenvallen, er zijn zat mensen die nooit hun rijbewijs hadden mogen halen of die het ook nooit zullen halen
Iets meer dan veertig procent, om iets preciezer te zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef SBM22 het volgende:
Jammer man neovo, lees hier alweer paar maandjes mee en had wel het gevoel dat je je er erg op had verheugdDan is het inderdaad echt kut als het toch niet lukt.. Maargoed minstens de helft van alle kandidaten slaagt niet in een keer dus hou de moed erin ;-)
Jah, aan de ene kant had ik me wel verheugd op dat examen. Want als ik het haalde kon ik direct naar het gemeentehuisquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:28 schreef SBM22 het volgende:
[..]
Dat zal je nog vies tegenvallen, er zijn zat mensen die nooit hun rijbewijs hadden mogen halen of die het ook nooit zullen halen
Ja, zelf vond ik dat ook, dus ik was het ook volledig eens met de examinator. Ik twijfelde ook veel of ik nou wel moest stoppen of dat ik nog net voor die auto langs kon.. Maar dat deed ik in de rijlessen ook al.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:40 schreef das_phantom het volgende:
Heh zonde Neovo, maar houd de moed erin he!![]()
Vond je zelf ook dat je niet zelfverzekerd reed?
Irritant he als je al zolang aan het lessen bent, je zit gewoon echt tegen dat einde aan te hikken... Misschien moet je het eens anders bekijken. Zie het meer als een uurtje rijden... niet zo zeer als een les. Misschien dat het helpt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Jah, aan de ene kant had ik me wel verheugd op dat examen. Want als ik het haalde kon ik direct naar het gemeentehuisEn natuurlijk heb ik het ook wel gehad met de rijlessen, ben al 6 maanden bezig...
[..]
Ja, zelf vond ik dat ook, dus ik was het ook volledig eens met de examinator. Ik twijfelde ook veel of ik nou wel moest stoppen of dat ik nog net voor die auto langs kon.. Maar dat deed ik in de rijlessen ook al.
Het enige dat ik zo rot vindt is dat het aanvragen van een herexamen zo lang duurt... En dat het natuurlijk me weer extra geld gaat kosten... (nouja, niet ik, maar mijn vader...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |