abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94084485
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Je weet wat ze zeggen van een slechte generale... ;)
Dat wilde ik eerst ook zeggen, maar ik weet van mezelf dat ik zulke 'uitspraken' alleen maar vervelend vind en dat het niet echt helpt :D
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:21 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Good luck, ik moet om 13.05 ook aan de bak.

Toch (nu al) zenuwachtiger dan ik had gedacht, maja ik betaal de helft van deze lessen/examens zelf dus het is meer het geld. Waarom moet een examen ook zo godvergeten duur zijn -O-
Succes... ^O^
En de helft meebetalen is nog lang niet ALLES zelf betalen.
En je wilt je rijbewijs toch? Dan vind ik eigenlijk dat je niet moet zeuren om het geld :@
Je hebt er zelf voor gekozen
  maandag 14 maart 2011 @ 10:45:33 #102
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94085026
Iedereen veel succes vandaag!
pi_94085113
Geslaagd :D In de 1e keer. Eitje.

Als je de keuze hebt, neem maandag ochtend rond een uurtje of 10. Ideaal.
pi_94085154
Gefeliciteerd :D
pi_94085189
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:

gefeliciteerd *O*
pi_94085984
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef -tape- het volgende:

Gefeliciteerd! *O*
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_94088380
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.

Gefeliciteerd -tape-. :)

[ Bericht 13% gewijzigd door BeyondTheGreen op 14-03-2011 12:19:45 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:02:57 #108
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94090043
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 09:05 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar als je dat eenmaal weet vergeet je dat niet zo snel... toch? :@
Maar ik was zenuwachtig as hell. :P
Gevaarlichten » welke lampen gaan dan knipperen? Ik zei achterlicht maar is ofc. knipperlicht. :')
pi_94094864
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.

Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
  maandag 14 maart 2011 @ 15:11:34 #110
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94094926
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef honkhonk het volgende:
Gezakt, technisch prima maar voorrangfout plus twee keer 40 rijden in een 30 zone en het houdt (terecht..) op.

Weer lesjes nemen. Weer examen doen. Weer geld betalen. Alle smsjes van vrienden en kennissen met "nee helaas" beantwoorden. Zakken is echt ongeloofelijk kut.
Helaas, vind 't wel domme fouten. (die je zelf kunt voorkomen)
pi_94097166
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:

[..]

Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.
pi_94097405
quote:

-O- dat is kut zeg...
pi_94097705
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Sokz het volgende:

[..]

Uiteraard, maja een keer twijfelde ik gewoon of het nou überhaupt wel een 30 zone was en die andere keer was gewoon lomp. Instructeur zei ook dat hij me sowieso wel slechter vond rijden dan tijdens de lessen.

En met die vrachtwagen, tjah. Je ziet een vuilniswagen op je af komen en ik dacht gelijk ''ok, ruimte maken dan''. Dom, want hij had de obstructie maar het was gewoon gelijk een soort reactie.

Komt de volgende keer wel goed though, een keer zakken kan gewoon gebeuren vind ik. En we kunnen niet allemaal mazzelen met onze examinator :s)

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nou ja, gezakt weer zoals gedacht. In tegenstelling tot anderen vind ik zo'n examen ook echt verdomd moeilijk. Ik ben het ook spuugzat nu na meer dan 50 lessen en 2 examens. Ik kap ermee.

Niet opgeven, dan zijn je rijlessen + kosten van examen gewoon puur weggegooid geld. En onthoud dat het op latere leeftijd leren alleen maar moeilijker gaat. Mijn neef heeft +/-90 lessen gehad en 5x examen gedaan, en hij rijdt nu al twee jaar elke dag zonder schade gereden te hebben, dus fuck it als je niet onder dat gemiddelde van 35 lessen / 2 examens blijft.

Tenzij geld en een heeeeeel groot probleem is; nooit opgeven.

[ Bericht 14% gewijzigd door honkhonk op 14-03-2011 16:22:26 ]
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_94106897
quote:

Welnee, gewoon doorgaan. Je hebt al twee keer mogen afrijden. Alleen nét dat laatste zetje nog. ;)
quote:

Lullig. -O-
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 14 maart 2011 @ 21:38:35 #115
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94116201
quote:

Dit.

Ik heb binnenkort mijn "her"examen, en dit keer laat ik niemand weten wanneer ik hem heb. (is alleen in dit topic genoemd, namelijk op 31 maart.) Als ik het haal op 31 maart, vertel ik het tegen iedereen op 1 april. Dan geloven ze me toch niet, ze denken dat het toch een grap is. En dan wil ik hun gezicht wel eens zien als ik die week erop in de auto naar school kom >:)
  maandag 14 maart 2011 @ 21:54:11 #116
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94117416
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:01 schreef Apfelsaft het volgende:

[..]

Als je een fout niet zelf kunt voorkomen is het ook niet jouw fout meer.
mwah, als er opeens een kind de weg op springt ben je wél gezakt maar dit kun je niet voorkomen.
pi_94119257
quote:
Op maandag 14 maart 2011 21:38 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Dit.

Ik heb binnenkort mijn "her"examen, en dit keer laat ik niemand weten wanneer ik hem heb. (is alleen in dit topic genoemd, namelijk op 31 maart.) Als ik het haal op 31 maart, vertel ik het tegen iedereen op 1 april. Dan geloven ze me toch niet, ze denken dat het toch een grap is. En dan wil ik hun gezicht wel eens zien als ik die week erop in de auto naar school kom >:)
Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was". O-)
pi_94124296
quote:

Niet doen! misschien even een maandje wachten maar wel gewoon doorgaan daarna..Het kost inderdaad fucking veel geld maar na een jaar kan je alles weer op nieuw gaan doen dus dan ben je sowieso veel duurder uit, mocht je ooit nog willen gaan autorijden ;-) En troost je met de gedachte dat je, mocht je nog 2 keer zakken, altijd staatsexamen mag doen (waar echt bijna iedereen slaagt).
pi_94136608
Net mijn generale voor morgen gehad :')
Het begon al goed: wegrijden met de handrem erop en daar pas na een paar minuten achter komen :')
Toen moest ik ergens linksaf waar het tegenoverstaand verkeer ook groen kreeg. Ik stuur dus vrolijk naar links.. bam ingreep.. reden dus gewoon auto's rechtdoor mijn kant op :(
Ook een eenrichtingsbordje gemist waardoor ik een straat in reed waar ik niet in mocht en als klap op de vuurpijl van z'n 1 naar z'n 4 schakelen waardoor ik op een 80-weg met uitgevallen motor stond.. Gaat nog leuk worden morgen om 10.45 uur.

P.S. Bij het fileparkeren paste er nog een auto tussen mij en de stoeprand :P
pi_94143242
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 11:56 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Net mijn generale voor morgen gehad :')
Het begon al goed: wegrijden met de handrem erop en daar pas na een paar minuten achter komen :')
Toen moest ik ergens linksaf waar het tegenoverstaand verkeer ook groen kreeg. Ik stuur dus vrolijk naar links.. bam ingreep.. reden dus gewoon auto's rechtdoor mijn kant op :(
Ook een eenrichtingsbordje gemist waardoor ik een straat in reed waar ik niet in mocht en als klap op de vuurpijl van z'n 1 naar z'n 4 schakelen waardoor ik op een 80-weg met uitgevallen motor stond.. Gaat nog leuk worden morgen om 10.45 uur.

P.S. Bij het fileparkeren paste er nog een auto tussen mij en de stoeprand :P
Vies.. _O-

Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit.. :@ :+ :+
pi_94145199
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:

[..]

Vies.. _O-

Fileparkeren behoort volgens mij niet tot het praktijk examen trouwens.. Maar hoe krijg je het voor mekaar om naar ze 4 te schakelen van ze 1 uit.. :@ :+ :+
Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten. ;)

Ik kreeg dat overigens niet. :o
pi_94145484
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 15:45 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Volgens jou misschien niet, maar volgens het cbr kun je het wel verwachten. ;)

Ik kreeg dat overigens niet. :o
Zooo dan ben je goed genaaid als je dat moet doen hoor.

Gisteren een omkeer- en een stopopdracht moeten doen. Bij het CBR moest ik de auto achterin het vak in stoppen. Alhoewel ik me afvroeg waarom.. 3 manoeuvres vindt ik wel erg veel.
pi_94145680
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 22:14 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Moest 1 maart afrijden. Als me gevraagd werd wanneer ik op moest liet ik niet meer kwijt dan dat het "ergens in maart was". O-)
Mijn vriend en 2 vriendinnen weten wanneer ik moet afrijden :D
Ik vind dat meer dan genoeg :Y
pi_94150565
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 14:52 schreef -tape- het volgende:

[..]

Vies.. _O-

Ja sowieso was ik gewoon heel lomp bezig :')
Ik liet de pook uit m'n vingers glijden waardoor hij in z'n vrij kwam i.p.v. in z'n 2.. Als je het dan nog een keer probeert (en dus de pook naar je toe haalt) zit je opeens in z'n 4 :')
pi_94161820
ik heb mijn her ook binnen 8 april om 1400 mag ik het weer proberen. Hoop dat ze nu niet meer gaan mieren-neuken.
''ladies and gentlemen, we've got him''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')