Amateur psychologen op FOK!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.
Mensen die zakken voor hun rijbewijs.quote:
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is.quote:Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
Iemand tips voor het onderdeel gevaarherkenning van het theorie-examen?
Zit vaak net onder of boven de 13 fout.
Maar internethelden als jij zijn altijd het bestquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:31 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Mensen die zakken voor hun rijbewijs.
[..]
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.
Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.
* remmen als bal op straatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef Sokz het volgende:
[..]
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is.
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl
Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...
Iemand ervaring? of mening over de site?
Eerste les kan schijnles zijn natuurlijk.. igg de kennis die je opdoet heb je.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef honkhonk het volgende:
[..]
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
Het is idd raar zelfs het rijschoolnummer vind de site niet...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven.
Ik ben zelf instructeur geweest maar ik zou NOOIT mezelf op deze manier etaleren.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Echtjammer het volgende:
En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven.
Rijdt je met je eigen auto?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is.. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser
Neequote:
Alleen die specifieke rijschool staat er dus niet op, de meeste anderen echt wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 maart 2011 09:00 schreef .Neovo. het volgende:
vandaag weer rijles na een break van twee weekVertel hoe het gegaan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
Nou, het ging op zich aardig goed... Ik heb geen ingrepen gehad van de instructeur. Ik kan wel zeggen dat ik wel eens beter heb gereden...quote:
Nee, is niet verplicht. Je kan die doen om vrijstelling te krijgen op bijzondere manoeuvres. En om alvast te wennen aan de manier hoe het examen werkt.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?
Is een T.T.T niet verplicht?
Zou ik ook willen weten, wat houd het precies in?quote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef das_phantom het volgende:
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |