abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94331180
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:00 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

Dat zeggen ze om je zelfvertrouwen te geven, schijnbaar ben je zeer onzeker en heb je dat nodig. Als je niet zelfverzekerd een examen kunt rijden dan kun je er donder op zeggen dat je gaat zakken. Je moet zelf in gaan zien dat je kunt rijden.
Amateur psychologen op FOK! :'). Ik was zelfverzekerd genoeg op mijn examen, maar door een paar domme foutjes (terecht) gezakt.

Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
Ik wil die biertje beetje koud en die schoentje beetje mooi
pi_94331561
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:

[..]

Amateur psychologen op FOK! :').
Mensen die zakken voor hun rijbewijs. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:18 schreef honkhonk het volgende:

[..]
Wat je überhaupt in een topic als deze doet terwijl je je rijbewijs hebt is wel redelijk beyond me. Leg het eens uit? Voelt het fijn om eindelijk eens iets te hebben, in dit geval een rijbewijs, wat anderen niet hebben?
Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.

Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Jezus_Christus. op 19-03-2011 13:37:54 ]
Wilt U zich aan meer mensen openbaren.
Laat de Heilige Geest hun harten vervullen van U.
Amen
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:41:24 #153
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_94331846
blijven we wel een beetje lief doen ?? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 19 maart 2011 @ 13:45:45 #154
256829 Sokz
Livin' the life
pi_94331959
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:18 schreef yosander het volgende:
Iemand tips voor het onderdeel gevaarherkenning van het theorie-examen :)?
Zit vaak net onder of boven de 13 fout.
altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is. :P
pi_94333296
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:31 schreef Jezus_Christus. het volgende:

[..]

Mensen die zakken voor hun rijbewijs. :')

[..]

Dit topic is alleen voor mensen die nog af moeten rijden zodat ze bij elkaar kunnen janken? Als je even rustig tot 10 telt en mijn bericht nog een keer leest kun je er misschien wel wat nuttige informatie uit halen.

Tevens als je gefrustreerd bent omdat je gezakt bent zoek je maar lekker een ander om je op af te reageren.
Maar internethelden als jij zijn altijd het best :(.
pi_94343260
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 13:45 schreef Sokz het volgende:

[..]

altijd 'gas minderen/loslaten' tenzij het obvious is. :P
* remmen als bal op straat
* nooit remmen als slecht weer

:P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:54:40 #157
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94352931
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl

Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...

Iemand ervaring? of mening over de site?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94354306
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb deze rijschool gevonden in Enschede:
http://budget-rijopleidingen.nl

Nu zijn ze super goedkoop, maar ook hier gaat op:
Als het te mooi is om waar te zijn...

Iemand ervaring? of mening over de site?
25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:27:06 #159
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94354594
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:21 schreef honkhonk het volgende:

[..]

25euro is wel echt de ondergrens van wat rijscholen kunnen rekenen, ik zou dus gewoon een introductielesje doen om te kijken of het wat is. En als die man gewoon goed les geeft.. gewoon doen!
Eerste les kan schijnles zijn natuurlijk.. igg de kennis die je opdoet heb je.
pi_94357587
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  zondag 20 maart 2011 @ 00:36:23 #161
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94358006
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Jammer dat er geen slagingspercentages van die school op de site van het cbr te vinden zijn. Dat zou toch een indicatie geven. ;)
Het is idd raar zelfs het rijschoolnummer vind de site niet...

En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
pi_94364260
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:36 schreef Echtjammer het volgende:

En wat denk je van deze:
http://www.rijschoolrobin.nl/
Ik ben zelf instructeur geweest maar ik zou NOOIT mezelf op deze manier etaleren.
Gaat me nu vooral om de angstopleidingen, zonder dat ze je kennen hangt er een tarief aan het soort angst wat je hebt.
Kom op zeg, wat is dat nou?
Hebben ze ook al psychologen in dienst?
pi_94369688
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is :).. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94377317
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:27 schreef Ferdo het volgende:
Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 20 maart 2011 @ 17:21:36 #165
180336 -tape-

pi_94381846
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
Donderdag intakeles voor BE, 7 april de hele dag lessen+examen als het goed is :).. Combinatie: VW Transporter T5 automaat met een flinke tandemasser :P
Rijdt je met je eigen auto?
pi_94382762
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 17:21 schreef -tape- het volgende:

[..]

Rijdt je met je eigen auto?
Nee :).. Mijn eigen auto mag maar 600 kg trekken geloof ik. Gewoon bus + aanhangwagen van de rijschool ;)
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_94405911
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Indeed, want ik heb in den haag echt geen idee waar ik moet lessen en anwb is toch wel behoorlijk duur.
Alleen die specifieke rijschool staat er dus niet op, de meeste anderen echt wel. :P

http://www.rijschoolgegevens.nl/

Links op personenauto klikken en 's Gravenhage als vestigingsplaats kiezen. ;)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 21 maart 2011 @ 09:00:04 #168
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94409319
vandaag weer rijles na een break van twee week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 maart 2011 @ 10:07:29 #169
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94410622
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:00 schreef .Neovo. het volgende:
vandaag weer rijles na een break van twee week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel hoe het gegaan is :)
pi_94412147
vrijdag eindelijk beginnen *O*
  maandag 21 maart 2011 @ 12:17:50 #171
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94414547
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?

Is een T.T.T niet verplicht?
pi_94414562
Nope. Daar kun je voor kiezen :Y.
  maandag 21 maart 2011 @ 12:21:03 #173
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_94414626
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 10:07 schreef Echtjammer het volgende:

[..]

Vertel hoe het gegaan is :)
Nou, het ging op zich aardig goed... Ik heb geen ingrepen gehad van de instructeur. Ik kan wel zeggen dat ik wel eens beter heb gereden...

De heenreis naar Leeuwarden ging wel goed. Ik ging via de autoweg erheen. (invoegen). Later in Leeuwarden vroeg hij wat ik wou doen. Daar wou ik eigenlijk een beetje door de binnenstad rijden, rotondes, stoplichten etc.. Ook even een paar keer clusteropdracht gedaan (dat ik natuurlijk al weer direct vergeten was). Daarna inparkeren en op verschillende plekken keren. Toen namen we even een pauze en na een bakje koffie gingen we weer verder. Weer door de binnenstad toeren. En zo ging het de hele tijd een beetje door.

Wat wel behoorlijk irritant is dat heel veel mensen geen richting aangeven als ze op de rotonde zijn. Dan denk je dat ie 3/4 van de rotonde pakt en dan gaan ze dus wel gewoon rechtdoor. Dan sta je weer stil voor de haaientanden en moet je weer beginnen met optrekken...
Ook was er zo'n wijf die naar het zebrapad liep en daar vervolgens bleef staan om te prutsen met haar telefoon. Ik dus herhaaldelijk een seintje geven dat ze kan oversteken.

Op de terugrit naar "huis" weer over de autoweg. We reden Leeuwarden uit en mochten van 70 naar 100. Opa die voor me zat in zijn mooie Ford C-Max had het blijkbaar niet door en bleef vrolijk 70 rijden. Pas toen ik begon met inhalen ging opa sneller rijden. Met als gevolg dat ik in de snelle baan stond bij het stoplicht. Tijdje later zaten we op een weg waar je 80 mag. Ineens gaat een transporter busje de weg op. Ik dus vol in de ankers. De hele tijd achter die stomme bus rijden die alle kanten uitslingert. Die was duidelijk ergens anders mee bezig, waarschijnlijk bellen....

Dus al met al een normale les :')

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef Echtjammer het volgende:
Ik heb een rijschool gebeld zie mij vertelde dat ze niet aan een T.T.T doen?

Is een T.T.T niet verplicht?
Nee, is niet verplicht. Je kan die doen om vrijstelling te krijgen op bijzondere manoeuvres. En om alvast te wennen aan de manier hoe het examen werkt.
pi_94414775
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
  maandag 21 maart 2011 @ 12:44:36 #175
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_94415416
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef das_phantom het volgende:
Een clusteropdracht is dat je ergens naar toe moet rijden?
Zou ik ook willen weten, wat houd het precies in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')