Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
Ooohh jammer van de OPquote:
en ik heb er nog een spelfout in staan ookquote:
Ik dacht dat dat expres was!quote:Op maandag 7 maart 2011 04:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb er nog een spelfout in staan ook
ik zie hetquote:
Ja, klopt...quote:Op maandag 7 maart 2011 04:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zie het![]()
er is nog meer veranderd zie ik.
ik heb net rosti opquote:
mogguh!quote:
Toekie!quote:
morgen trevje!quote:
heb Muck er nog niet over gesproken. Heb meer ziek in bed gelegen dan dat ik adem heb gehaald.quote:Op maandag 7 maart 2011 06:49 schreef Barretje80 het volgende:
Toekie!
hebben jullie inmiddels al ander vervoer??
Zekerquote:Op maandag 7 maart 2011 06:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mogguh!
dit weekend nog je verjaardag gevierd??
ohhquote:Op maandag 7 maart 2011 06:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb Muck er nog niet over gesproken. Heb meer ziek in bed gelegen dan dat ik adem heb gehaald.
Komt goed schat
mooi feestje geweest ?quote:
Of mezelf opknopenquote:Op maandag 7 maart 2011 06:59 schreef Barretje80 het volgende:
ohh
vandaag wel je medicijnen halen dan?
quote:
goldiequote:
gaat lekker bij jullie he?quote:
dat is afwachten wat ze vinden.quote:Op maandag 7 maart 2011 07:20 schreef wel.o.k het volgende:
gaat lekker bij jullie he?
nog iets aan de snorkel uitrusting van muck gehad? of was dat een zinloze actie achteraf?
toekquote:
wokquote:Op maandag 7 maart 2011 07:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
moet je naar de dierenarts?
[..]
goldiealweer zo vroeg
duckiequote:
quote:
Gentsquote:
eindelijk schijnt de zon hier ookquote:Op maandag 7 maart 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
GentsWeer zin in een nieuwe mooie dag?
nopequote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
Zijn er hier nog carnavalvierders aanwezig?
Friemquote:
Op dit uur......neh geen échte carnavallers, dat kán nietquote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:
de zon schijntquote:Op maandag 7 maart 2011 07:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Goedemorgen Wokje
Knuffelhacker
![]()
Hoe is het?
pandaquote:Op maandag 7 maart 2011 07:39 schreef Panda72 het volgende:
Goedemorgen![]()
friemelquote:
marijkequote:
maandag, maandag, mooiste dag der dagen...quote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Hup, terug in het gelid, de kwartjes van de baas zijn niet van blik gemaakt
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 07:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de zon schijnt![]()
redelijk geslapen en een leuk weekend in het vooruitzicht
Hai Friemelquote:
Goedemorgen GFquote:
Ik hoef er nog maar 3 's ochtendsquote:Op maandag 7 maart 2011 08:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maandag, maandag, mooiste dag der dagen...
smorgens nog een hele week werken, smiddags slechts 4 dagen...
werk ze friemelquote:Op maandag 7 maart 2011 07:59 schreef friemelaar het volgende:
Hup, terug in het gelid, de kwartjes van de baas zijn niet van blik gemaakt
in stukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 08:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen GFHeb je een beetje geslapen?
werk ze marijkequote:Op maandag 7 maart 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, naar het werk, tot strakjes lieve mensen
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef er nog maar 3 's ochtends![]()
werksequote:Op maandag 7 maart 2011 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, naar het werk, tot strakjes lieve mensen
wees blijquote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
zaterdagochtend ging de bel het was nog vroeg en ik had mijn vlechtjes nog in ik vlecht mijn lange haar altijd in voordat ik ga slapen. Staat er een vent van Nuon voor de deur zegt hij: Dag is jouw mamma thuis
Ja het is inderdaad beter dan dat ze je tien jaar ouder schattenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
zaterdagochtend ging de bel het was nog vroeg en ik had mijn vlechtjes nog in ik vlecht mijn lange haar altijd in voordat ik ga slapen. Staat er een vent van Nuon voor de deur zegt hij: Dag is jouw mamma thuis
pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen knuffel knijntjes
pezu wenst jullie allen een hele mooie en fijn dag
solquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik dacht al dat ik het topic doodvermoord had
soms doe ik ook nog wel werken hierquote:Op maandag 7 maart 2011 08:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Ik dacht al dat ik het topic doodvermoord had
haiquote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij?![]()
Hai![]()
He, had jij nog een pc over?Mijn collega met 4 kinderen en uitkering haar pc is overleden
Mocht symph niets hebben, wat zijn de eisen?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
He, had jij nog een pc over?Mijn collega met 4 kinderen en uitkering haar pc is overleden
LDGquote:
mooi weer opeens he?quote:Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook, het regent ziekmeldingen hier
Komt vast doordat de zon schijnt!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik ook, het regent ziekmeldingen hier
Geen, behalve dat ie het doetquote:Op maandag 7 maart 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht symph niets hebben, wat zijn de eisen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hai![]()
Moet ik even de zolder opklimmen, ik kijk wel even
Mocht het nodig wezen heb ik er 1 staan. (geen idee wat specs zijn)quote:Op maandag 7 maart 2011 08:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen, behalve dat ie het doetZe heeft gewoon geen geld voor een nieuwe
Super super super lief!quote:Op maandag 7 maart 2011 08:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Mocht het nodig wezen heb ik er 1 staan. (geen idee wat specs zijn)
Kan m eventueel gereed maken.
quote:Op maandag 7 maart 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 08:22 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen knuffel knijntjes
pezu wenst jullie allen een hele mooie en fijn dag
symquote:
solquote:
ik heb nog wel een 17 inch scherm staanquote:Op maandag 7 maart 2011 08:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Super super super lief!![]()
Ik laat het je weten
![]()
Ze is echt heel blij met al deze lieve hulp!!!
LLquote:
gfquote:
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef DaMart het volgende:
Ik dacht dat de rust zou wederkeren gisterenavond?.
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Over oude computers gesproken... mijn werkcomputer startte in één keer goed op vanochtend... dat was al een paar weken niet voorgekomen. Misschien dat het toch heeft geholpen dat ik vrijdag de geheugenbankjes er opnieuw in heb gestopt.
He LL meisjequote:
Heel liefquote:Op maandag 7 maart 2011 09:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog wel een 17 inch scherm staan![]()
wel zo'n ouderwetse
Goedemorgen meisje, heb je een fijn weekend gehad?quote:
dat kan ik ook wel eens doen met mijn oude werk pcquote:Op maandag 7 maart 2011 09:00 schreef DaMart het volgende:
Over oude computers gesproken... mijn werkcomputer startte in één keer goed op vanochtend... dat was al een paar weken niet voorgekomen. Misschien dat het toch heeft geholpen dat ik vrijdag de geheugenbankjes er opnieuw in heb gestopt.
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat kan ik ook wel eens doen met mijn oude werk pc
Haiquote:Op maandag 7 maart 2011 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen meisje, heb je een fijn weekend gehad?
Zou je denken?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.
nope, stof kan wel nasty zijn voor je processor en voeding maar ornd de memory banks doet het weinigquote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ook even wat stof uit de kast geblazen, vooral rond de geheugenbankjes zat aardig wat. Misschien dat dat de boel ook wat sotringsgevoeliger maakt.
even de stofzuiger er door heen met een kwastquote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
1 van mijn pc's beneden doet ook af en toe moeilijk met opstarten.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heerlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 09:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
Ja, een heerlijk weekend gehadJij dan?
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
1 van mijn pc's beneden doet ook af en toe moeilijk met opstarten.
zal dat ook maar eens gaan doen, baat het schaadt het niet
de week is ook mooi hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HeerlijkWas een fijn weekend
jammer dat hij alweer afgelopen is. Op naar volgend weekend
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zolang het zulk weer is zoals vandaag, prima![]()
Ja, dat vond ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ksc orgie meetquote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookJa, dan is er een nog leuker weekend
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 09:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ookJa, dan is er een nog leuker weekend
op die pc wordt alleen maar muziek gedraaid dus in het register gebeurt weinigquote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.
en natuurlijk de software zelf
ccleaner
registry mechanic
advanced system care
en vlambambambam je pc blijft draaien als een malle
ach ja op pc die ik nauwelijks gebruik draai ik het ook en toch halen die priogjes steeds wat weg, ik heb gewoon liever een super shcone pcquote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op die pc wordt alleen maar muziek gedraaid dus in het register gebeurt weinig
maar dat van die stof is wel belangrijk
welke stiltequote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ga de stilte doorbreken hier
En aan de schoonmaak![]()
(en ik heb niet zoveel zin
)
Neequote:
quote:
Succes!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik ga de stilte doorbreken hier
En aan de schoonmaak![]()
(en ik heb niet zoveel zin
)
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanupquote:Op maandag 7 maart 2011 09:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
vooral de processor en voeding geod stofvrij houden.
en natuurlijk de software zelf
ccleaner
registry mechanic
advanced system care
en vlambambambam je pc blijft draaien als een malle
mijn ksc meets nietquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeLekker strandwandelen en leuke dingen doen
De meets van de KSC zijn geloof ik de meest brave meets van heel Fok!
![]()
[..]
[..]
Succes!
ik haal elke week de stofzuiger langs de fans en openingen aan de buitenkantquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanup
jaquote:Op maandag 7 maart 2011 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leeg nest syndroomquote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt heel stil in huis
Koen is een extra ochtendje op de psz
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeLekker strandwandelen en leuke dingen doen
De meets van de KSC zijn geloof ik de meest brave meets van heel Fok!
![]()
muziek hard en soppenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is echt heel stil in huis
Koen is een extra ochtendje op de psz
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instalerenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak mijn pc ook 3x per jaar open om af te stoffen en ik draai om de dag cleanup
nu al aan de popcornquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel eens over jouw meets![]()
* wel.o.k pakt popcorn
quote:
ooh dan wel hehquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instaleren
http://www.stevengould.or(...)view&id=28&Itemid=70quote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal clean up dan ook maar eens gaan instaleren
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vertel eens over jouw meets![]()
* wel.o.k pakt popcorn
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensen
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
maar even serieus ik ga er wel vandoor, ik wens jullei een fijne dag met veel liefde![]()
pezu zal er een tijdje niet zijn vanaf nu, doei
als jullie met zijn 2en het aanradenquote:Op maandag 7 maart 2011 09:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh dan wel heh![]()
nou bekijk het maar ik ben er weg van ik ben helemaal klaar met jullie allemaal![]()
ja, ga door...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zijn iig niet braaf die ik heb met KSC mensen
Dat zijn dan misschien koffiedates, maar geen KSC meetsquote:Op maandag 7 maart 2011 09:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn ksc meets niet
[..]
ik haal elke week de stofzuiger langs de fans en openingen aan de buitenkant
tot de volgende keer Pezuquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
maar even serieus ik ga er wel vandoor, ik wens jullei een fijne dag met veel liefde![]()
Ja, maar jij doet andere dingen met mensen uit de KSCquote:
de rest vertel ik lekker nietquote:
Doeg lieverdquote:Op maandag 7 maart 2011 09:38 schreef PeZu het volgende:
ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet andere dingen met mensen uit de KSC![]()
goeie popcorn?quote:
quote:
Dat zeg je nu, maar ik geloof er niets vanquote:
ik kom niet de 12dequote:Op maandag 7 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
Zo te horen moet ik mezelf goed indrinken voordat ik op de ksc-meet verschijn.
geen zin in trauma's
vraag maar aan friemelquote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik geloof er niets van
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
Zo te horen moet ik mezelf goed indrinken voordat ik op de ksc-meet verschijn.
geen zin in trauma's
wokkeltjequote:
Ik slaap steeds heel diep en vast en als ik wakker word ben ik nog bijna net zo moe als toen ik ging slapenquote:
quote:
een vogel in de kachel...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had al een heel avontuur vanochtend...er zat weer eens een vogel in de kachel, en voordat je die er uit hebt met drie katten en een kind in huis
ik was vergeten dat jij ook komtquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was vergeten dat jij ook komt![]()
neenee, mijn hart maakte een sprongetje toen ik er weer aan dacht dat je komtquote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook niet gewenst merk het al weer.
dat valt wel mee, alleen de vensterbank was een beetje vies, want vlak voordat ik hem kon pakken vloog hij natuurlijk de hele kamer door en landde hij in de vensterbankquote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
een vogel in de kachel...![]()
dat klinkt alsof je nu moet stofzuigen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, mijn hart maakte een sprongetje toen ik er weer aan dacht dat je komt![]()
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had al een heel avontuur vanochtend...er zat weer eens een vogel in de kachel, en voordat je die er uit hebt met drie katten en een kind in huis
ah, Thijsquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat valt wel mee, alleen de vensterbank was een beetje vies, want vlak voordat ik hem kon pakken vloog hij natuurlijk de hele kamer door en landde hij in de vensterbank![]()
Thijs vond het heel eng
lijkt me wel, vooral omdat "weer eens"quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?
Ja, maar als de schoorsteenveger dat moest doen (een kapje plaatsen) dan kostte dat 135 euroquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?
Hey Trevquote:
Dan kun je altijd nog meneer Taart het dak op sturen om een kapje te plaatsen, natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als de schoorsteenveger dat moest doen (een kapje plaatsen) dan kostte dat 135 euro
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!quote:
die heeft hoogtevreesquote:lijkt me wel, vooral omdat "weer eens"![]()
gelijk meneer taart het dak opsturen vannavond
poes = Piep ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!
één van de katten blijft maar bij de kachel zitten wachten op de volgende vogel, en hij loopt er steeds heen en zegt: Nee Piep, de vogel is er niet meer, die is buiten!
[..]
die heeft hoogtevrees
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
één van de katten blijft maar bij de kachel zitten wachten op de volgende vogel, en hij loopt er steeds heen en zegt: Nee Piep, de vogel is er niet meer, die is buiten!
dus?quote:[..]
die heeft hoogtevrees
nergens last van vanmorgenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Koen66 het volgende:
GVD wat een drama om op minute werk te komen zeg... Perfect weer maar ene ongeluk na het andere
Is het een op naam gestelde kaart? Dan kun je instellen dat je online je reisgegevens kunt inzien en afdrukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nergens last van vanmorgen
* Barreltje heeft vanmorgen maar wel eens een ov-chipkaart gekocht
eens bedenken hoe ik nu mijn kaartjes moet declareren
trevquote:
barquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Koen66 het volgende:
GVD wat een drama om op minute werk te komen zeg... Perfect weer maar ene ongeluk na het andere
neuh.. heb em vanmorgen maar eens uit de automaat getrokkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het een op naam gestelde kaart? Dan kun je instellen dat je online je reisgegevens kunt inzien en afdrukken.
ben je weer een beetje tot rust gekomen??quote:
ja, eigenlijk heet ze Mirre, maar omdat ze altijd piept i.p.v. miauwt, noemen we haar Piepquote:
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grootquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heet ze Mirre, maar omdat ze altijd piept i.p.v. miauw, noemen we haar Piep![]()
Thijs weet niet eens dat ze eigenlijk anders heet
Ik deel zijn vrees een beetjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
die heeft hoogtevrees
gewoon doenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grooten ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
Als het een stilstaande is wil ik het vanavond wel doenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grooten ik weet niet hoe ik het moet verkleinen
Alleen als ze heel hoog zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik deel zijn vrees een beetje... heeft hij ook laddervrees toevallig?
.
heheh.. gewoon Barrel googlenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het een stilstaande is wil ik het vanavond wel doen
een platform begint op 28 m boven zee nivoquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik kijk vanavond wel voor jequote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. gewoon Barrel googlenen dan een beetje een mooi plaatje
![]()
maar die zijn allemaal 114x300 ofzo
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:19 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh.. gewoon Barrel googlenen dan een beetje een mooi plaatje
![]()
maar die zijn allemaal 114x300 ofzo
Een keukentrapje gaat ook nog wel, jaquote:
Mja, niet over de rand kijken danquote:Op maandag 7 maart 2011 10:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
een platform begint op 28 m boven zee nivo
ik ben altijd de rust zelvequote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ben je weer een beetje tot rust gekomen??
wat had je op je heupen gister??
Zoals ikquote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keukentrapje gaat ook nog wel, ja.
Maar hoge ladders hou ik wel vast zodat iemand anders erop kan klimmen.
geen last vanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Het kan mij anders deze week niet snel goeg vrijdag 18:00 uur zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Een ochtend is zo voorbij, en ik wil nog zoveel meer doen vandaag
Zodra zo'n ding ook maar een beetje beweegt als ik erop klim, stop ik en sta ik hele snel weer benedenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geen last van
of de ladder moet gammel zijn
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trek je dan wel een kort rokje aan? Dan kijk ik regelmatig omhoog![]()
.
Dan wachten we tot de zomerquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dat is geen gezicht hoor, want met dit weer moet er wel een panty onder
dat moet ik toch echt met eigen ogen zienquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
dat is geen gezicht hoor, want met dit weer moet er wel een panty onder
Ik klim zo op die dingen, doet me niksquote:Op maandag 7 maart 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zodra zo'n ding ook maar een beetje beweegt als ik erop klim, stop ik en sta ik hele snel weer beneden.
wanneer is iets baggeren ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben altijd de rust zelve![]()
dat ik schijt ziek werd van dat baggeren gisteren![]()
als ze willen baggeren gaan ze maar lekker in ONZ of zo posten
quote:
ik doe wel een rokje aan zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 10:27 schreef wel.o.k het volgende:
dat moet ik toch echt met eigen ogen zien
staat genoteerd en je kent mijn geheugenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
ik doe wel een rokje aan zaterdag
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
Een spijkerrokje?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat heb jij ineens?
[..]
Hoi trevquote:Op maandag 7 maart 2011 10:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij anders deze week niet snel goeg vrijdag 18:00 uur zijn.
Hey LL![]()
Kom jij ook? hoi wie ben jij?quote:
Ik denk een zwarte stoffen, hoezo?quote:
in panty'squote:
Spijkerrokjes zijn ook best mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk een zwarte stoffen, hoezo?
it is meeeee!quote:Op maandag 7 maart 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi trev![]()
[..]
Kom jij ook? hoi wie ben jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
it is meeeee!Oh haaaaaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik doe geen rokje aan hoor![]()
werk ze trevquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
it is meeeee!vrouwen werken nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik ook niet hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haaaaai![]()
Ik doe geen rokje aan hoor
Wromniet?quote:Op maandag 7 maart 2011 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh haaaaai![]()
Ik doe geen rokje aan hoor
Vraarie in een rok, ga weg MIquote:
Want anders zie je mijn string.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook nogquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Want anders zie je mijn string.OmfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zie ik er zo uit![]()
[ afbeelding ]
Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dusquote:
Nu krijg ik trekquote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb jou in rok gezien en daar was niks mis mee hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet ik toch, lieverdjequote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dus.
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met lente en gedichtjes van gisteren en losser willen worden en... en... nou ja, dat dus.
Ja, ik heb het zelf ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik zal oefenen voor zaterdagquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet ik toch, lieverdje![]()
Ga zo door
ik moet nog even helemaal niet aan eten denken eigenlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Heel goedquote:Op maandag 7 maart 2011 10:36 schreef Symphonic het volgende:
Het is hier wel ouderwetsch maandag.
Ik heb besloten om me er maar niet druk om te maken en het lekker zo te laten als het is...
Wel twee danquote:Op maandag 7 maart 2011 10:37 schreef Panda72 het volgende:
Wil iemand misschien een kleine portie friet?
Net te hard bijten hequote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op mijn handen en bijt op mijn tong.
Beter dan dat je op je handen bijt en op je tong zitquote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zit op mijn handen en bijt op mijn tong.
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zelf ook.
Maar ach, ik doe het maar gewoon
Ja maar jij bent nog de helft van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus jij kan dat makkelijk hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2011 10:41:23 ]
Komt hij weer aanquote:Op maandag 7 maart 2011 10:40 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Beter dan dat je op je handen bijt en op je tong zit
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog de helft van mijdus jij kan dat makkelijk hebben
rok stond je echt goed hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voelt
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog de helft van mijdus jij kan dat makkelijk hebben
Nee, dat ben ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alleen steeds vaker dat het me niet zoveel uitmaakt wat anderen vinden..
Maar dan moet je je er wel lekker in voelen, anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
rok stond je echt goed hoor
maar je moet vooral doen waar jij je lekker bij voelt
GMTAquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet.
Ik heb alleen steeds vaker dat het me niet zoveel uitmaakt wat anderen vinden..
Maar dan moet je je er wel lekker in voelen, anders heeft het natuurlijk helemaal geen zin
Zo snel als een vraariequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |