Ja, maar als de schoorsteenveger dat moest doen (een kapje plaatsen) dan kostte dat 135 euroquote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?
Hey Trevquote:
Dan kun je altijd nog meneer Taart het dak op sturen om een kapje te plaatsen, natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 10:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar als de schoorsteenveger dat moest doen (een kapje plaatsen) dan kostte dat 135 euro
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!quote:
die heeft hoogtevreesquote:lijkt me wel, vooral omdat "weer eens"![]()
gelijk meneer taart het dak opsturen vannavond
poes = Piep ??quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!
één van de katten blijft maar bij de kachel zitten wachten op de volgende vogel, en hij loopt er steeds heen en zegt: Nee Piep, de vogel is er niet meer, die is buiten!
[..]
die heeft hoogtevrees
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
achteraf vindt hij het natuurlijk prachtig!
één van de katten blijft maar bij de kachel zitten wachten op de volgende vogel, en hij loopt er steeds heen en zegt: Nee Piep, de vogel is er niet meer, die is buiten!
dus?quote:[..]
die heeft hoogtevrees
nergens last van vanmorgenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Koen66 het volgende:
GVD wat een drama om op minute werk te komen zeg... Perfect weer maar ene ongeluk na het andere
Is het een op naam gestelde kaart? Dan kun je instellen dat je online je reisgegevens kunt inzien en afdrukken.quote:Op maandag 7 maart 2011 10:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
nergens last van vanmorgen
* Barreltje heeft vanmorgen maar wel eens een ov-chipkaart gekocht
eens bedenken hoe ik nu mijn kaartjes moet declareren
trevquote:
barquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:11 schreef Koen66 het volgende:
GVD wat een drama om op minute werk te komen zeg... Perfect weer maar ene ongeluk na het andere
neuh.. heb em vanmorgen maar eens uit de automaat getrokkenquote:Op maandag 7 maart 2011 10:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is het een op naam gestelde kaart? Dan kun je instellen dat je online je reisgegevens kunt inzien en afdrukken.
ben je weer een beetje tot rust gekomen??quote:
ja, eigenlijk heet ze Mirre, maar omdat ze altijd piept i.p.v. miauwt, noemen we haar Piepquote:
ik moet nog een goede UI zien te vinden.. ze zijn allemaal te grootquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, eigenlijk heet ze Mirre, maar omdat ze altijd piept i.p.v. miauw, noemen we haar Piep![]()
Thijs weet niet eens dat ze eigenlijk anders heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |