ik nietquote:Op maandag 7 maart 2011 09:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar jij doet andere dingen met mensen uit de KSC![]()
goeie popcorn?quote:
quote:
Dat zeg je nu, maar ik geloof er niets vanquote:
ik kom niet de 12dequote:Op maandag 7 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
Zo te horen moet ik mezelf goed indrinken voordat ik op de ksc-meet verschijn.
geen zin in trauma's
vraag maar aan friemelquote:Op maandag 7 maart 2011 09:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar ik geloof er niets van
quote:Op maandag 7 maart 2011 09:48 schreef Solique het volgende:
Zo te horen moet ik mezelf goed indrinken voordat ik op de ksc-meet verschijn.
geen zin in trauma's
wokkeltjequote:
Ik slaap steeds heel diep en vast en als ik wakker word ben ik nog bijna net zo moe als toen ik ging slapenquote:
quote:
een vogel in de kachel...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had al een heel avontuur vanochtend...er zat weer eens een vogel in de kachel, en voordat je die er uit hebt met drie katten en een kind in huis
ik was vergeten dat jij ook komtquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik was vergeten dat jij ook komt![]()
neenee, mijn hart maakte een sprongetje toen ik er weer aan dacht dat je komtquote:Op maandag 7 maart 2011 10:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben ook niet gewenst merk het al weer.
dat valt wel mee, alleen de vensterbank was een beetje vies, want vlak voordat ik hem kon pakken vloog hij natuurlijk de hele kamer door en landde hij in de vensterbankquote:Op maandag 7 maart 2011 10:00 schreef wel.o.k het volgende:
een vogel in de kachel...![]()
dat klinkt alsof je nu moet stofzuigen
quote:Op maandag 7 maart 2011 10:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neenee, mijn hart maakte een sprongetje toen ik er weer aan dacht dat je komt![]()
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?quote:Op maandag 7 maart 2011 09:59 schreef suikertaartje het volgende:
Ik had al een heel avontuur vanochtend...er zat weer eens een vogel in de kachel, en voordat je die er uit hebt met drie katten en een kind in huis
ah, Thijsquote:Op maandag 7 maart 2011 10:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat valt wel mee, alleen de vensterbank was een beetje vies, want vlak voordat ik hem kon pakken vloog hij natuurlijk de hele kamer door en landde hij in de vensterbank![]()
Thijs vond het heel eng
lijkt me wel, vooral omdat "weer eens"quote:Op maandag 7 maart 2011 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tijd voor gaas op de schoorsteen op het dak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |